بهزاد غلامپور با تصویری از سیو دیدنی سیدحسین حسینی مقابل آلومینیوم به تمجید از گل ملی‌پوش خود پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از درگذشت تلخ محمد عجمی‌پور، بازیکن جوان صنعت نفت، جامعه فوتبال، خانواده او را در این غم تنها نگذاشتند.
بازیکنان بایرن مونیخ امروز در حالی در دیداری دوستانه به میدان خواهند رفت که اسامی بازیکنان‌شان با الفبای ژاپنی روی پیراهن نوشته شده است.
جمعی از کارکنان ایثارگر سازمان صدا وسیما بخش‌های مختلف با ارسال پیام‌های جداگانه از رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران تشکر کردند.
سازمان لیگ ایران با انتشار خبری نوشته که باشگاه نساجی مازندران به عنوان بودجه خود را به این سازمان اعلام کرده است.
دبیرکل حزب الله لبنان در پیامی به رهبر معظم انقلاب، مراتب تشکر و قدردانی خود از همدردی و تسلیت صمیمانه آن حضرت به مناسبت رحلت عالم و مبارز شیخ عفیف نابلسی را اعلام کرد.
«احمد وحیدی» وزیر کشور در پاسخ به این سوال که با توجه به انتشار فیش حقوقی ۱۰۶ میلیون تومانی در سازمان مدیریت پسماند آیا وزارت کشور به این موضوع ورود کرده و با این تخلفات برخورد می‌کند، گفت: ما مواردی را که گزارش یا منعکس شود حتما بررسی می‌کنیم و اگر تخلفی صورت گرفته باشد، حتما تذکر می‌دهیم. وحیدی ادامه داد: نمی‌توانم درباره این فیش خاص اظهار نظر کنم، چراکه نیاز به بررسی دارد که آیا این فیش برای یک ماه یا چند ماه است. من اطلاع دقیقی از اینکه این فیش برای چه مدتی بوده است ندارم.
مهدی قایدی با 11 گل بهترین گلزن آبی ها در فصل جاری لقب گرفت. او شانس آقای گلی در این فصل از بازی ها را هم داشت اما گل شهریار مغانلو به تیم مس کرمان در دقایق پایانی مانع از آقای گلی مهدی شد.
کورتیس جونز، ستاره امشب لیورپول مقابل لستر، تاکید کرد که زمان آن رسیده تا گل‌های بیشتری برای این تیم به ثمر برساند.
اسماعیل هنیه گفت که از تمام ملت‌های عربی و اسلامی و کشور‌هایی که در کنار مقاومت و فلسطین ایستادند و در ایجاد موازنه قدرت با دشمن صهیونیستی سهیم بودند به ویژه ایران و حزب الله لبنان تقدیر و تشکر می‌کنیم.
ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، از هم تیمی خود به خاطر از خودگذشتگی امروز تشکر کرد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور بابت موافقت مجلس با دو لایحه دولت، از نمایندگان تشکر کرد.
عملکرد قابل قبول هافبک بازیساز پرسپولیس همچنان ادامه دارد تا تقدیر ویژه یحیی گل محمدی را به همراه داشته باشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک ۱۱ اردیبهشت ماه، روز کار و کارگر گفت: تصویب قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار انقلابی علیه امضاهای طلایی و بروکراسی بی خاصیت علیه کار و کارگر بود.
دانشمندان گزارش دادند که درست مانند انسان‌ها، میمون‌ها نیز قادر به مشورت پیچیده و تصمیم‌گیری دقیق هستند. به طور خاص، برای اولین بار، این مطالعه نشان می‌دهد که میمون‌ها می‌توانند عمیقاً در مورد یک مشکل فکر کنند و عوامل مختلفی مانند هزینه‌ها، پیامد‌ها و محدودیت‌ها را در نظر بگیرند و در نهایت به یک نتیجه مطلوب برسند.
سرمربی استقلال در تمرین امروز از دو گلزن بازی دیروز تیمش تشکر کرد.
کاپیتان گل گهر با ذکر خصوصیت فنی قلعه نویی می گوید فقط به بردن استقلال فکر می کنند.
در مواجهه با نمونه‌های متنوع از سخنان عجیب و پرحاشیه میرسلیم نگاه ساده‌انگارانه آن است که تصور شود با تذکر و توجیه یک شخص مثل جناب میرسلیم، روند دامنه‌دار وایرال‌شدن اظهارنظر‌های این‌چنینی برخی مسئولان دیگر هم در بین افکار عمومی قطع خواهد شد. این‌درحالی است که به‌نظر می‌رسد ما در بررسی این جنس اظهارات عجیب، با یک طرز فکر مواجه هستیم نه اظهارنظر شخصی چند مسئول خاص دولتی یا حاکمیتی.
هت‌تریک راموس هرناندر از آن اتفاقاتی بود که هیچ کس تصورش را هم نمی‌کرد.
حمید سجادی وزیر ورزش برتری تیم ملی مقابل ولز را تبریک گفت و از ملی‌پوشان تشکر کرد.
رسانه ملی متعلق به عموم است نه یک فرد یا یک جناح و تفکر خاص. اینکه در شرایط ویژه مثل ناآرامی‌های اخیر برای خالی نبودن عریضه چند صاحبنظر هم از جناح و جمع دیگر مجال حضور در تلویزیون را پیدا کنند، این مشکل بزرگ رسانه ملی را حل نخواهد کرد. رسانه ملی باید همیشه «ملی» باشد نه فقط در مواقع اضطرار!
ارسلان مطهری بعد از حمایت سرمربی و بازیکنان پرسپولیس از اتفاقات مراسم قهرمانی سوپرجام با یک استوری از آن‌ها تشکر کرد
ارسلان مطهری بعد از حمایت سرمربی و بازیکنان پرسپولیس از اتفاقات مراسم قهرمانی سوپرجام با یک استوری از آن‌ها تشکر کرد
محمد محبی با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرام خود از سروش رفیعی تشکر کرد.
اتحادیه بانک‌ها در لبنان (تشکل غیردولتی) در بیانیه‌ای اعلام کرد: بانک‌ها در اعتراض به "دعاوی مغرضانه برخی سپرده گذاران علیه آنها و صدور احکام خودسرانه و عوام‌گرایانه از سوی مراجع از پیش تعیین شده با اهداف خاص و مشخص " روز دوشنبه دست به اعتصاب زده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ