نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور بسیج نیروهای ذخیره پلیس مرزی و نیروهای نظامی اضافی را صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اذعان به چالش‌های بزرگ پیش روی کابینه خود گفت که به صورت شبانه‌روزی برای تأمین امنیت در اراضی اشغالی تلاش می‌کند.
منابع عبری از لغو تعطیلات هفتگی نخست وزیر رژیم صهیونیستی و نشست اضطراری وی با وزیر جنگ این رژیم پیرامون آخرین شرایط امنیتی خبر می‌دهند.
نتانیاهو به عنوان بخشی از معامله بزرگ با عربستان، از بایدن توافق امنیتی در برابر بازدارندگی ایران را می‌خواهد.
نتانیاهو در جریان دیدار با دموکرات‌های آمریکا خواستار گزینه نظامی علیه ایران شد.
یک مقام سابق قضایی رژیم صهیونیستی در ادعایی جنجالی مدعی شده است که نتانیاهو یک جاسوس برای ایران است.
اپوزیسون نتانیاهو، از سمت راست است و این در حالی است که خود نتانیاهو شدیدا راست گرا است. ولی احزابی که برای وی به لحاظ سیاسی تهدیدزایی می‌کنند، از نتانیاهو راست‌تر هستند. این نکته‌ای بسیار بسیار مهم است که سیر تحولات سیاسی و ایدئولوژیک اسرائیل را در نظر داشته باشیم و توجه کنیم که در یکی دو دهه اخیر به شکل متداوم به سمت راست حرکت می‌کنند.
درحالیکه مقامات رژیم صهیونیستی در کنار اکثریت ساکنان اراضی اشغالی نسبت به احتمال وقوع جنگ داخلی هشدار داده اند، نتانیاهو مدعی شد که تضمین می‌دهد این جنگ رخ نخواهد داد.
ترس پنهان شدهِ نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پسِ تهدیدات وی علیه حزب الله و اهداف پشت پرده افزایش عملیات داعش در سوریه، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
نیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به موضع گیری علیه حزب الله لبنان پرداخت.
رئیس سابق موساد در سخنانی با انتقاد از لایحه جنجالی اصلاحات قضایی نتانیاهو اذعان کرد که «اسرائیل» با وجود نخست وزیری بی‌تفاوت به دو نیمه تقسیم شده است. او در حال تجزیه ارتش و موساد است.
به نظر می‌رسد نتانیاهو از قراردادن کابینه‌اش در حاشیه لذت می‌برد. با این حال، همانطور که کانال ۱۲ اسرائیل این هفته گزارش داد، نتانیاهو از سفر گالانت به ایالات متحده برای دیدار با مقامات دفاعی این کشور جلوگیری می‌کند. براساس این گزارش، نتانیاهو همه وزرای خود را از ملاقات در واشنگتن یا امارات متحده عربی تا زمانی که از خودش برای بازدید از آنجا دعوت نشده باشد، منع کرده است. این هفته بار دیگر در مورد دعوت کاخ سفید از نتانیاهو از جیک سالیوان سوال شد، اما سالیوان جواب مشخصی نداد.
بنیامین نتانیاهو امروز (دوشنبه) در افتتاحیه دوره تابستانه کنست اسرائیل گفت: نظام ایران نه تنها اسرائیل بلکه آمریکا و همه جهان را تهدید می کند.
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنانی اعلام کرد که ما آماده مقابله با هرگونه اقدام نتانیاهو در تمامی میادین هستیم.
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنانی اعلام کرد که ما آماده مقابله با هرگونه اقدام نتانیاهو در تمامی میادین هستیم.
نتانیاهو افزود: ما قصد تاسیس گروه شبه نظامی وابسته به هیچ شخصی را نداریم، هدف ما تشکیل یک سرویس امنیتی وابسته به دولت است.
«رئیس جمهور آمریکا تاکنون دعوت نامه ای را برای نتانیاهو جهت سفر به این کشور ارسال نکرده و یا در شرایطی که اخیرا وزیر دارایی این رژیم در آمریکا جهت شرکت در یک کنفرانس به سر می برد، هیچ مقام دولتی آمریکایی حاضر به دیدار با وی نشده است. مسائلی که همه و همه از عمق شکاف و اختلافات جدی در روابط اسرائیل و آمریکا در شرایط کنونی حکایت دارند. با این حال، نکته مهم این است که این شکاف ها، عملا به مساله ایران و نوع رویکرد دو طرف به این موضوع نیز تسری پیدا کرده‌اند.»
رئیس جمهور آمریکا در نطق شامگاهی خود به همه گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای پایان داد و اعلام کرد درب‌های کاخ سفید فعلا بر روی نتانیاهو بسته است.
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی با بیان اینکه از دست دادن حمایت آمریکا، از هر بحران و حتی جنگ برای این رژیم خطرناک تر است، گفت: با ادامه سیاست نتانیاهو، همه چیز روی سرمان خراب می شود.
همزمان با سفر نتانیاهو به پاریس، کاترین کولونا، وزیر خارجه فرانسه به عربستان سعودی و امارات متحده عربی سفر کرده است. کولونا، روز چهارشنبه وارد ریاض شد و پنجشنبه با محمد بن سلمان، ولیعهد و حاکم بالفعل عربستان سعودی دیدار و گفتگو کرد. به نوشته خبرگزاری رسمی عربستان سعودی موضوع گفتگو‌های وزیر خارجه فرانسه با ولیعهد عربستان، تقویت همکاری‌های دوجانبه در همه حوزه‌ها و موضوع‌های منطقه‌ای و بین‌المللی بود. رسانه‌های سعودی جزییات بیشتری از گفتگو‌های کولونا و بن‌سلمان ارایه نکرده‌اند.
بقیه مردم ایران هم آدم هستند دوست دارند زندگی کنند برسمیت شناخته شوند. تجربه کاری من می‌گوید همه کسانی که دیدم دوست دارند برای این کشور کار کنند و این زمینه را باید فراهم بکنیم. چرا باید این آمار وحشتناک مهاجرت را داشته باشیم؟ در ثبت نام لاتاری آمریکا برای اخذ گرین کارت آمریکا پنج میلیون ایرانی ثبت نام کردند. معنی این چیست؟ پنج میلیون بروند تا ایران تطهیر بشود؟
مفتی اعظم عمان در بیانیه ای آزادی فلسطین و مسجدالاقصی را دِینی بر گردن همه امت اسلامی دانست که تا زمان تحقق آن از عهده آنها برداشته نمی شود.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ارتباط با تحولات اخیر مرتبط با توافق هسته ای میان ایران و کشورهای غربی اظهار نظر کرد.
پوتین در پیامی به نتانیاهو گفت: «امیدوارم دولت شما به خط تقویت همکاری روسیه و اسرائیل در همه زمینه‌ها که به نفع مردم ما و به نفع تأمین صلح و امنیت در خاورمیانه ادامه دهد.»
با آنکه نتانیاهو از سوی رقبای سیاسی خود متهم است که در طول نخست‌وزیری خود اقدام خاصی علیه تأسیسات هسته‌ای ایران انجام نداده و با لفاظی‌های توخالی خود صرفاً باعث پیشرفت برنامۀ اتمی جمهوری اسلامی شده است، اما با این همه، گویی نبض افکار عمومی به دست اوست و همچنان لفاظی‌هایش می‌تواند موجی از بسیج‌گری سیاسی در جامعۀ اسرائیل پدید آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ