نتانیاهو افزود: ما قصد تاسیس گروه شبه نظامی وابسته به هیچ شخصی را نداریم، هدف ما تشکیل یک سرویس امنیتی وابسته به دولت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اذعان به چالش‌های بزرگ پیش روی کابینه خود گفت که به صورت شبانه‌روزی برای تأمین امنیت در اراضی اشغالی تلاش می‌کند.
منابع عبری از لغو تعطیلات هفتگی نخست وزیر رژیم صهیونیستی و نشست اضطراری وی با وزیر جنگ این رژیم پیرامون آخرین شرایط امنیتی خبر می‌دهند.
نتانیاهو به عنوان بخشی از معامله بزرگ با عربستان، از بایدن توافق امنیتی در برابر بازدارندگی ایران را می‌خواهد.
نتانیاهو در جریان دیدار با دموکرات‌های آمریکا خواستار گزینه نظامی علیه ایران شد.
یک مقام سابق قضایی رژیم صهیونیستی در ادعایی جنجالی مدعی شده است که نتانیاهو یک جاسوس برای ایران است.
برخی از احزاب راستگرای افراطی عضو ائتلاف نتانیاهو تهدید کردند در صورت عدم تصویب قانون خدمت نظامی از ائتلاف حاکم خارج شده و زمینه را برای انحلال آن فراهم می‌کنند.
اپوزیسون نتانیاهو، از سمت راست است و این در حالی است که خود نتانیاهو شدیدا راست گرا است. ولی احزابی که برای وی به لحاظ سیاسی تهدیدزایی می‌کنند، از نتانیاهو راست‌تر هستند. این نکته‌ای بسیار بسیار مهم است که سیر تحولات سیاسی و ایدئولوژیک اسرائیل را در نظر داشته باشیم و توجه کنیم که در یکی دو دهه اخیر به شکل متداوم به سمت راست حرکت می‌کنند.
درحالیکه مقامات رژیم صهیونیستی در کنار اکثریت ساکنان اراضی اشغالی نسبت به احتمال وقوع جنگ داخلی هشدار داده اند، نتانیاهو مدعی شد که تضمین می‌دهد این جنگ رخ نخواهد داد.
ترس پنهان شدهِ نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پسِ تهدیدات وی علیه حزب الله و اهداف پشت پرده افزایش عملیات داعش در سوریه، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
نیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به موضع گیری علیه حزب الله لبنان پرداخت.
رئیس سابق موساد در سخنانی با انتقاد از لایحه جنجالی اصلاحات قضایی نتانیاهو اذعان کرد که «اسرائیل» با وجود نخست وزیری بی‌تفاوت به دو نیمه تقسیم شده است. او در حال تجزیه ارتش و موساد است.
شماری از وزرای کابینه نتانیاهو، تهدید کرده‌اند در صورت تصویب تعدیل‌های مدنظر مخالفان در ارتباط با طرح اصلاحات قضایی، از ائتلاف حاکم خارج خواهند شد.
شماری از وزرای کابینه نتانیاهو، تهدید کرده‌اند در صورت تصویب تعدیل‌های مدنظر مخالفان در ارتباط با طرح اصلاحات قضایی، از ائتلاف حاکم خارج خواهند شد.
نتایج یک نظرسنجی در اراضی اشغالی از کاهش محبوبیت حزب لیکود وابسته به بنیامین نتانیاهو، حکایت دارد به طوریکه در صورت برگزاری انتخابات پارلمانی، وی نمی‌تواند یک ائتلاف تشکیل دهد.
جدیدترین نظرسنجی در اراضی اشغالی حاکی از آن است که در صورت برگزاری انتخابات کنست در شرایط فعلی، نتانیاهو رئیس حزب لیکود در این انتخابات شکست خواهد خورد.
نخست وزیر اسرائیل با تکرار ادعا‌ها علیه فعالیت‌های هسته‌ای ایران گفت که دیپلماسی به تنهایی نتوانست برنامه هسته‌ای ایران را متوقف کند. دیپلماسی زمانی موثر خواهد بود که با یک تهدید نظامی معتبر یا تمایل برای به‌کارگیری گزینه نظامی در صورت شکست بازدارندگی همراه باشد.
نتانیاهو که این روزها به دلیل کودتای قضایی با اعتراضات گسترده مواجه است سعی داشت تا به صورت محدود بحران داخلی را به خارج صادر کند. اما وی به خوبی دریافته که نمی تواند جنگی جدید را آغاز کند.
بایدن به صورت مستقیم وارد کمپین فشاری شده که کاخ سفید آن را در نهان و آشکار اداره می‌کند تا نخست وزیر دولت ائتلافی اسرائیل متقاعد شود و تصویب این طرح در پارلمان را متوقف کند.
نتایج یک نظرسنجی جدید در اراضی اشغالی این واقعیت را نشان داد که در صورتی که در شرایط فعلی انتخابات جدیدی در صحنه سیاسی رژیم صهیونیستی برگزار شود، نتانیاهو نخست وزیری را از دست خواهد داد.
در شرایطی که رئیس رژیم صهیونیستی شامگاه گذشته از خطر جنگ داخلی در صورت تصویب اصلاحات قضایی مدنظر نتانیاهو هشدار داده بود، کنست امروز به طور اولیه این اصلاحات را تایید کرد.
حزب تندور «شاس» که یکی از احزاب اصلی در کابینه ائتلافی نتانیاهو به حساب می آید، تهدید کرد که در صورت مخالفت او با انتصاب گزینه این حزب به عنوان وزیر امور داخلی، کابینه را منحل خواهد کرد.
آمریکا به سعودی‌ها توصیه خواهد کرد که به‌منظور جلوگیری از الحاق بخشی از کرانۀ باختری و به‌عبارتی حفظ شانس تشکیل کشور فلسطینی، به عادی‌سازی رابطه با اسرائیل تن در دهند چراکه در غیر این صورت، نتانیاهو با اجرای طرح الحاق، زمینه‌ساز بحرانی فراگیر در تمام منطقه خواهد شد که برندۀ آن جمهوری اسلامی خواهد بود.
آویگدور لیبرمن وزیر دارایی رژیم صهیونیستی که در روزهای آینده در صورت تشکیل کابینه جدید از سوی بنیامین نتانیاهو باید از این پست خداحافظی کند، درباره اهداف مدنظر وی هشدار داد.
«فلسطینی‌ها در صورتی می‌توانند دولت نتانیاهو را تحت فشار قرار دهند که معطوف به اعتراضات مدنی و مسالمت آمیز باشند و در عین حال، ایران نیز باید وارد گفتگو‌های منطقه‌ای با کشور‌های عربی و دیگر طرف‌ها نظیر کشور‌های اروپایی شود. در واقع، ایران باید دیپلماسی خود را به سمت و سویی ببرد که به مثابه یک تهدید از جانب اسرائیلی‌ها و لابی‌های متحدِ آن معرفی نشود. اگر این اتفاقات بیفتند، نتانیاهو تا حد زیادی یک بازنده خواهد بود با این حال اگر عکس آن اتفاق بیفتد، وی قطعا یک برنده خواهد بود.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ