در قلب محله کوچک سن لوئی در کلمبیا، گروهی از مردم تصمیم گرفته‌اند با گرفتن آب از مه، کشاورزی شهری را به شیوه‌ای کاملا سازگار با محیط زیست ارتقاء ببخشند. آن‌ها ابتکار بسیار جالبی برای شکار مه به کار برده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قدرتِ "گرفتن" دست توسط دستگاهی به نام دینامومتر دستی اندازه گیری می شود. این وسیله نوعی دستگاه دستی است که فرد باید تا جایی که می تواند آن را فشار دهد.
قدرتِ "گرفتن" دست توسط دستگاهی به نام دینامومتر دستی اندازه گیری می شود. این وسیله نوعی دستگاه دستی است که فرد باید تا جایی که می تواند آن را فشار دهد.
مارگارت الویز نایت طی دوران حرفه‌ای خود بیش از ۱۰۰ دستگاه اختراع کرد و پتنت ۲۰ مورد از آن‌ها را به ثبت رساند.
یک دستگاه آیفون نسل اول با ۴ گیگابایت حافظه داخلی در یک حراجی با قیمت نجومی ۱۹۰.۳۷۲. ۸۰ دلار به فروش رسیده است تا یک رکورد جهانی برای خود ثبت کند.
سخنگوی کاخ سفید گفت رئیس جمهور آمریکا برای رفع مشکل «وقفه تنفسی در خواب»، به‌تازگی استفاده از دستگاه «فشار جریان هوای همواره مثبت» را شروع کرده است.
مطالعه جدید که در نشریه Cell منتشر شده است، نشان می‌دهد تنها چند ناحیه خاص دستگاه بویایی در پاسخ به فرومون‌های هشدار دهنده فعال می‌شوند. فرومون‌ها پیام‌های خطری هستند که باعث وحشت و تخلیه لانه می‌شوند. این نتایج پرسش‌هایی را در مورد نحوه پردازش اطلاعات حسی در مغز مورچه و همچنین احتمالات وسوسه‌انگیزی را برای آشکار ساختن صد‌ها گیرنده بوی دیگر مطرح می‌کند.
تویوتا اعلام نکرده چه زمانی GR H ۲ آماده برای مسابقه آماده می‌شود. این شرکت مدعی شده این دستگاه برای «رقابت‌های آینده» ساخته شده است؛ لذا باید منتظر ماند و دید چه اطلاعات بیشتری در این زمینه در دسترس قرار خواهد گرفت.
شکل چرخشی ورتو که نام خود را از کلمه لاتین “vertente” یا “چرخش” گرفته است، به گونه‌ای طراحی شده است که تا حد امکان هوا را به سطح دستگاه فشار می‌دهد، جایی که به داخل فیلتر‌ها مکیده شده و خارج می‌شود.
دستگاه Antikythera، وسیله‌ای برای تشخیص زمان بوده است که با نیروی دستی تنظیم می‌شده است. این دستگاه دارای سیستم هماهنگ کننده برای ردیابی زمان حرکت خورشید، ماه و سیارات بوده و همچنین به عنوان یک تقویم کارکرد داشته و قادر به تشخیص زمان خسوف‌ها استفاده می‌شد است.
درباره مزایای دوربین این دستگاه گفته شده که در تمام شرایط نوری، عالی عمل می‌کند. همچنین دوربین گوشی هواوی در گرفتن عکس‌های دوستان و خانواده و رندر دقیق رنگ پوست می‌درخشد و وجود دیافراگم متغیر آن تضمین می‌کند که در یک عکس گروهی، تمام افراد به دلیل عمق میدان زیاد در فوکوس باقی می‌مانند. این گوشی همچنین در تمام سطوح زوم خود، سطح بالایی از جزئیات را ارائه می‌کند و در حالت ماکرو، به‌خصوص با لنز تله‌فوتو خود عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد.
با توجه به یک سند لو رفته از مکاتبات یک شرکت خودروساز، قیمت تمام شده یک دستگاه خودرو جک اس۵ مشخص شد.
در فصل دوم مستند نتفلیکس، شریک زندگی کریستیانو رونالدو را در ماشینی ویژه می‌بینیم که اولین ماشین از بین ۱۰۰۰ دستگاه تولید شده است.
دستگاه NDES وقتی به‌طور دقیق به تومور وارد می‌شود، از بدن در برابر مواجهه با دارو‌های ضدسرطان محافظت می‌کند. درنتیجه عوارض جانبی کمتری به‌وجود می‌آید و سلامت بیمار حفظ می‌شود.
یکی از تمرین‌های جانسون، دراز و نشست با دستگاه است که اکنون او می‌تواند در مدت زمان فقط نیم ساعت، ۲۰هزار دراز و نشست انجام دهد. بررسی‌ها نشان داده است، این برنامه ۲ میلیون دلاری توانسته ظرفیت ریه‌های جانسون و قوای جسمانی او را به یک جوان ۱۸ ساله برساند.
به دستور اردوغان، ۲ دستگاه خودروی «توگ» برای رؤسای جمهور آذربایجان و ازبکستان کنار گذاشته شده است و به زودی تحویل آن‌ها خواهد شد.
دوربین فوق حساس «شدوکم»، برای تشخیص دادن نور بازتاب‌شده طراحی شده است. اگرچه مناطقی که با نور مستقیم خورشید روشن می‌شوند، برای این دستگاه اشباع‌شده به نظر می‌رسند، اما حساسیت «شدوکم» به این معناست که می‌تواند مناطق سایه‌دار دائمی با نور بسیار کم را نشان دهد.
گوستاوو واگنین و ریکاردو الوز روز گذشته برای خرید جدیدترین نسخه دستگاه بازی سونی به یکی از پاساژهای تبریز مراجعه کردند.
گوستاوو واگنین و ریکاردو الوز روز گذشته برای خرید جدیدترین نسخه دستگاه بازی سونی به یکی از پاساژهای تبریز مراجعه کردند.
تصویری از یک نیسان منتشر شده است که یک دستگاه پژو را بار خود کرده! نکته جالب توجه اینکه راننده نیسان با طناب نیز امنیت بار خود را تامین کرده است.
اگر همه چیز طبق برنامه ریزی پیش برود، هاکوتو آر در آوریل به ماه می‌رسد و نخستین فرود نرم یک فضاپیمای ژاپنی روی ماه را ثبت خواهد کرد. این فضاپیما در مرحله بعد یک کاوشگر کوچک به نام رشید (توسعه یافته در امارات متحده عربی) را روی ماه آزاد می‌کند تا به مدت یک روز ماه (معادل ۱۴ روز زمین) فعالیت کند.
یک دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی امروز (دوشنبه) در نزدیک شرکت پپسی در استان نجف دچار سانحه رانندگی شده است و تعدادی از زائران آسیب دیده اند.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در نشست صمیمانه با آمنه سادات ذبیح پور و علی رضوانی، خبرنگاران تحریم شده صدا و سیما از جانب آمریکا، انگلیس و کانادا بر حمایت قاطع دستگاه سیاست خارجی از جامعه رسانه‌ای کشور تاکید کرد. امیرعبداللهیان گفت: تحریم شما نشان می‌دهد که کارتان تاثیرگذار بوده است و حال آن که امریکایی‌ها و برخی کشور‌های غربی، مدعی حمایت از رسانه آزاد هستند و برای چند صدمین بار در عمل نشان دادند که این اظهارات شان، کاملا متناقض و دوگانه است و کاملا خلاف ادعای شان عمل می‌کنند.
ارتش رژیم اسرائیل بامداد یکشنبه تامر کیلانی یکی از فرماندهان گروه مقاومت عرین الاسود را در بخش قدیمی شهر نابلس ترور کرد. نظامیان اسرائیلی اقدام به بمب‌گذاری یک دستگاه موتورسیکلت کردند که این بمب هنگام عبور کیلانی از بخش قدیمی نابلس منفجر شد و او به شهادت رسید. گروه عرین الاسود وعده داده که ضربه سختی به اشغالگران اسرائیلی در پاسخ به این جنایت وارد کند.
روز گذشته فیلمی از یک دستگاه خودروی ال ۹۰ که یک بانو روی کاپوت آن نشسته بود و راننده این خودرو با یک حرکت نمایشی به منظور جلب مردم در یکی از خیابان‌های چالوس در حال تردد بود، این فیلم در شبکه‌های اجتماعی پیام رسان منتشر شد که باعث حیرت خیلی از شهروندان چالوسی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ