دوربین فوق حساس «شدوکم»، برای تشخیص دادن نور بازتاب‌شده طراحی شده است. اگرچه مناطقی که با نور مستقیم خورشید روشن می‌شوند، برای این دستگاه اشباع‌شده به نظر می‌رسند، اما حساسیت «شدوکم» به این معناست که می‌تواند مناطق سایه‌دار دائمی با نور بسیار کم را نشان دهد.
بایرن مونیخ از پیراهن دوم تیمش رونمایی کرده که گران‌تر از پیراهن‌ههی فصل قبل است.
محمدرضا خالدآبادی پس از امضای قراردادش با استقلال راهی محل تمرین آبی‌ها شد.
مجتبی مقتدایی با عقد قرارداد رسمی به استقلال تاجیکستان پیوست.
این گوشی هوشمند آنر به تراشه دایمنسیتی ۶۰۲۰ به‌همراه ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.
محققان از فناوری جدید مبتنی بر متااپتیک هیبریدی رونمایی کرده‌اند که می‌تواند بدون دوربین های معمول عکس های با کیفیت ثبت کند.
عکس تیمی ایران در بازی دوستانه با تیم امید متفاوت از همیشه بود؛ در ترکیب تیم ملی بازیکنان جدیدی به میدان رفتند.
صابرین نیوز تصاویری از شهید مدافع وطن محمدمهدی احمدی را منتشر کرد.
یکی از جذاب‌ترین کار‌هایی که می‌توان با گلکسی S ۲۳ اولترا انجام داد، عکاسی از آسمان شب است. سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی دوربین اصلی این گوشی می‌تواند در شرایط مناسب، کهکشان راه شیری را نیز ثبت کند؛ کاری که پیش از این تنها از دوربین‌های حرفه‌ای برمی‌آمد. ثبت رد ستارگان با دوربین حرفه‌ای نیز کار طاقت‌فرسایی است، اما با حالت جدید استرو هایپرلپس در گلکسی اس ۲۳ اولترا می‌توانید بدون هیچ دانش فنی ویدیو‌های نفس‌گیری از حرکت ستاره‌ها را در آسمان به تصویر بکشید.
یکی از اتفاقات جالب هفته پایانی لیگ برتر دوربین به دست شدن حبیب فرعباسی دروازه‌بان ذوب‌آهن بود.
فیلم جدیدی لحظه‌ تکان‌دهنده‌ای را نشان می‌دهد که هواداران خشمگین اسپانیول به بازیکنان بارسلونا حمله‌ور می‌شوند.
درباره مزایای دوربین این دستگاه گفته شده که در تمام شرایط نوری، عالی عمل می‌کند. همچنین دوربین گوشی هواوی در گرفتن عکس‌های دوستان و خانواده و رندر دقیق رنگ پوست می‌درخشد و وجود دیافراگم متغیر آن تضمین می‌کند که در یک عکس گروهی، تمام افراد به دلیل عمق میدان زیاد در فوکوس باقی می‌مانند. این گوشی همچنین در تمام سطوح زوم خود، سطح بالایی از جزئیات را ارائه می‌کند و در حالت ماکرو، به‌خصوص با لنز تله‌فوتو خود عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد.
به گفته گروه متئوست، این اطلاعات به پیش‌بینی آب و هوا و مقابله با مشکلات شدید آب و هوایی مانند طوفان کمک می‌کنند. «فیل ایوانز»(Phil Evans)، مدیرکل «آژانس ماهواره بررسی آب و هوای اروپا»(EUMETSAT) گفت: این عکس قابل توجه به ما اطمینان زیادی می‌دهد تا انتظار داشته باشیم که ماهواره متئوست، عصر جدیدی را در پیش‌بینی رویدادهای جوی ناملایم آغاز کند.
کریستیانو رونالدو در حاشیه تمرین شب گذشته النصر دست به دوربین شد و از اعضای تیم عکس گرفت.
لئاندرو پریرا فرصت حضور در شهرآورد را به دست نیاورد.
در این طرح صفحه نمایش ۶.۸ اینچی Super Retina XDR ProMotion وجود دارد، فناوری Always On Display و صفحه ثانویه ویجت‌ها و اعلان‌ها را نشان می‌دهد. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور Quad Pixel و ۱۰۰ درصد پیکسل فوکوس است. تا زمانی که این محصول منتشر شود، پردازنده Apple A ۱۷ Bionic و احتمالاً فناوری صفحه نمایش جدیدی خواهد داشت. Crash Detection نیز در این گوشی تکامل یافته است.
تصاویر جدید از حضور احسان علیخانی و هادی حجازی‌فر دو هنرمند معروف در شهر خوی برای توزیع اقلام بین هموطنان زلزله‌زده که در فضای مجازی منتشر شده است را ببینید.
تصویری زیبا از یک پلنگ ایرانی جوان پای آبشخور که می‌شود گفت رکورددار نزدیکترین فاصله از دوربین است و عکاس متبحری همچون سیدبابک موسوی آنرا از درون یک کومه به ثبت رسانده.
قد بلند ووت وخهورست، مهاجم جدید منچستریونایتد، باعث شد که یکی از خبرنگاران مجبور شود راه حل جالبی برای مصاحبه با او پیدا کند.
«آذر» و «توران» دو توله یوزپلنگی که اواسط آذرماه از طبیعت پارک ملی توران جدا شدند را مشاهده کنید.
در گردن این ساعت شنی، آغاز یک ستاره جدید پنهان است. ابر‌های غبار و گاز در این منطقه فقط در نور فروسرخ قابل مشاهده هستند. طول موج‌های فروسرخ، همان طول موج‌هایی هستند که تلسکوپ فضایی جیمز وب در آن‌ها تخصص دارد.
محققان دانشگاه های ام آی تی و مینه سوتا دوربین جدیدی ساخته اند که با بهره گیری از طول موج تراهرتز قادر به عکسبرداری از دوربین اشیا و ثبت دقیق ترین جزئیات آنهاست.
لیونل مسی و رونالدینیو در تبلیغ جدید پپسی که منطقه خاورمیانه را هدف گرفته است جلوی دوربین رفته‌اند.
اسنپ چت به تازگی ویژگی دوربین دوگانه را راه اندازی کرده است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا از هر دو دوربین جلو و پشتی دستگاه خود به طور همزمان برای گرفتن عکس و فیلم استفاده کنید. این شرکت می‌گوید دوربین اسنپ چت یکی از پرکاربردترین دوربین‌های جهان است.
دبیر ستاد امر به معروف با تایید رسمی خبر جریمه بانوان بدحجاب گفت: اگر شخصی در معابر عمومی مثل مترو رعایت حجاب نکند؛ دوربین مترو از او عکس می‌گیرد و یک مبلغ اثرگذار جریمه می‌شود!