اینتر دقیقه ۹۰ بازهم حسرت به‌دل ماند، ناپولی با گل‌بخودی برد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی رسانه‌ها در ایتالیا مدعی‌اند باشگاه اینتر مانع مذاکره الاهلی عربستان با هاکان چالهان‌اوغلو شده است.
مارکو آرناتوویچ، مهاجم بولونیا، طی ساعات آینده برای انجام تست‌های پزشکی پیش از قرارداد با اینتر به میلان می‌رود.
حضو لیونل مسی باعث شد تمام بلیت‌های یک مسابقه خارج از خانه اینتر میامی در 10 دقیقه فروخته شود.
لیونل مسی در بازی بامداد امروز مقابل کروز آزول، از دقیقه ۵۴ برای اولین‌بار در ترکیب اینتر میامی قرار گرفت؛بازی با تساوی یک -یک در جریان بود که مسی از روی ضربه کاشته گل پیروزی‌بخش تیمش را زد.
لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی اینتر میامی، تاکید کرد که با توجه به سنی که دارد زمان زیادی تا خداحافظی اش فوتبال نمانده است.
یک هوادار مسافت ۱۲۰۰ مایلی (بیش از ۱۹۰۰ کیلومتر) بین فلوریدا و فیلادلفیا را طی کرد چرا که تصور می‌کرد که شنبه شب قرار است اولین بازی لیونل مسی در اینتر میامی را ببیند، اما ناکام ماند چرا که لئو در حال حاضر در تعطیلات است و به این زودی‌ها به تیم جدیدش ملحق نمی‌شود. این هوادار از زمان دقیق اولین بازی مسی خبر نداشت و مسافتی طولانی را طی کرد تا به ورزشگاه ۱۸ هزار نفری سوبارو پارک برود و مسی را ببیند، اما تیرش به سنگ خورد.
فدریکو دیمارکو در دقیقه ششم بازی رده‌بندی لیگ ملت‌ها توانست ایتالیا را برابر هلند پیش بیندازد. مدافع اینتر در فینال لیگ قهرمانان نیز می‌توانست ناجی تیمش باشد ولی روملو لوکاکو مانع شده بود.
فدریکو دیمارکو در دقیقه ششم بازی رده‌بندی لیگ ملت‌ها توانست ایتالیا را برابر هلند پیش بیندازد. مدافع اینتر در فینال لیگ قهرمانان نیز می توانست ناجی تیمش باشد ولی روملو لوکاکو مانع شده بود.
اینتر در سه دقیقه ابتدایی دیدار مقابل آتالانتا با نتیجه 2-0 پیش افتاده است.
اینتر با اشتباه مدافعانش خیلی زود در فینال کوپا ایتالیا با یک گل از فیورنتینا عقب افتاده است.
اینتر در دقایق ابتدایی نیمه دوم مقابل میلان با 2 گل از حریفش پیش افتاده است.
دقیقا بیست سال پیش هم دو تیم اینترمیلان و آث میلان برگزار کننده یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی باشگاهی اروپا بودند.
ژوزه مورینیو در دیدار مقابل اینتر با نیکولو بارلا، هافبک ایتالیایی نراتزوری، درگیری لفظی داشت.
اینتر ظرف تنها هفت دقیقه موفق شد سه بار دروازه هلاس ورونا را باز کند.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، تایید می‌کند که شاگردانش در بازی برابر اینتر خواب بودند.
اشتباه اونانا، دروازه‌بان اینتر، در دقیقه 90 بازی امشب مقابل سالرنیتانا که باعث شد نراتزوری برد را با تساوی عوض کند باعث شده او با انتقادهای شدید از سوی هواداران مواجه شود.
فدریکو کیه‌زا، بازیکن یوونتوس، خیلی زود به دلیل مصدومیت زمین مسابقه بزرگ با اینتر را ترک کرد و نتوانست تا انتهای بازی به تیمش کمک کند.
سرمربی اینتر اعتراف کرد که بازی با پارما خارج از پیش بینی کادر فنی پیش رفت و آنها انتظار سخت شدن کار تا این حد را نداشتند.
اینتر با دریافت گل در دقیقه 3+90 به تساوی دو بر دو مقابل مونزا بسنده کرد.
بارسا امشب از هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان به مصاف اینتر رفت و با یک گل شکست خورد. بارسا در دقیقه 58 آندریاس کریستنسن را به دلیل مصدومیت از دست داد.
بارسا امشب از هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان به مصاف اینتر رفته و در دقیقه 58 آندریاس کریستنسن را به دلیل مصدومیت از دست داد.
در دقیقه 23 بازی اینتر و بارسلونا، دخالت وی ای آر باعث شد تا اینتر از یک پنالتی مسلم محروم شده و بارسا از دریافت یک گل احتمالی نجات پیدا کند.
در دقیقه 23 بازی دخالت وی ای آر باعث شد تا اینتر از یک پنالتی مسلم محروم شده و بارسلونا از دریافت یک گل احتمالی نجات پیدا کند.
اینتر در اولین هفته از فصل جدید سری آ موفق شد با گل ثانیه‌های پایانی دنزل دامفرایس 2-1 در خانه لچه به پیروزی برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ