نیمه نخست بازی دو تیم استقلال تهران و آلومینیوم اراک با نتیجه تساوی به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و ملوان بندرانزلی در هفته دوم با تساوی به پایان رسید.
در یک هفته مانده به پایان بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر، سه تیم شانس رسیدن به عنوان قهرمانی را دارند و سه تیم هم برای بقا در لیگ و سقوط نکردن به دسته اول تلاش می کنند.
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی برای صدمین بار برابر هم قرار گرفتند که موقعیت دو تیم در جدول بیست و دومین دوره لیگ، اهمیت سه امتیاز این بازی را از بیشتر ۶ امتیاز کرده است!
تیم فوتبال استقلال در نیمه نخست بازی با هوادار به نتیجه تساوی رسید.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال تهران در شرایطی با تساوی به پایان رسید که دو تیم موقعیت‌هایی برای باز کردن دروازه ها داشتند اما بازیکنان دقت لازم را نداشتند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال بدشانس بود که مقابل نساجی سه امتیاز را کسب نکرد گفت: حق آبی پوشان برد بود نه تساوی!
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و ملوان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با تساوی به پایان رسید.
شاگردان ساپینتو پس از پیروزی روحیه بخش مقابل ملوان در خانه، حالا در کرمان به دنبال یک پیروزی دیگر هستند.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال مس کرمان و استقلال در شرایطی با تساوی به پایان رسید که دروازه بانان هر دو تیم روی گل های رد و بدل شده اشتباه داشتند که سهم گلر استقلال بیشتر بود.
استقلال و سپاهان در نیمه نخست دیدارشان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال به تساوی بدون گل رضایت دادند.
نیمه اول دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در شرایطی با تساوی به پایان رسید که عملکرد سرد و کسل کننده دو تیم از یخبندان و سرمای شدید تهران نیز سردتر بود.
نیمه اول دیدار تیمهای فوتبال استقلال و تراکتور در شرایطی با تساوی به پایان رسیدکه عملکردسردوکسل کننده دو تیم از یخبندان و سرمای شدید تهران نیز سردتر بود
نیمه نخست بازی دو تیم استقلال و مس رفسنجان با نتیجه تساوی به پایان رسید.
مصاف صنعت نفت آبادان و استقلال در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که نود و نهمین دیدار تاریخ دو تیم است در شرایطی متفاوت برگزار شد و غیبت تماشاگران حتی گل های به ثمر رسیده را هم سرد و بی روح کرده بود.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و نساجی در سوپرجام فوتبال ایران در شرایطی با تساوی به پایان رسید که قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی نتوانستند نمایش قابل قبولی داشته باشند.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و آلومینیوم در شرایطی با تساوی به پایان رسید که دو تیم نتوانستند نمایش قابل قبولی داشته باشند.
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن معتقد است تیمش در نیمه دوم عملکرد بهتری از استقلال داشته است.
نیمه نخست بازی دو تیم فوتبال استقلال و ذوب آهن با نتیجه تساوی به پایان رسید. هر دو تیم در این نیمه نمایش سرد و کسل کننده ای داشتند.
در شرایطی که استقلال نیمه اول را برنده به رختکن رفته بود، تیکدری نژاد در نیمه دوم کار را به تساوی کشاند.
شاگردان ساپینتو در نیمه اول دیدار برابر پیکان با وجود این که زمان زیادی را صاحب توپ بودند اما نتوانستند با وجود داشتن چند موقعیت دروازه حریف را باز کنند.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال نفت مسجدسلیمان و استقلال تهران با تساوی به پایان رسید.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و مس کرمان بدون آنکه دو دروازه به طور جدی تهدید شوند با تساوی به پایان رسید.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و سپاهان که از آن به عنوان بازی بزرگ هفته اول نام برده می‌شد در شرایطی به پایان رسید که موقعیت خطرناکی روی دروازه تیم ها ایجاد نشد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ