نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و ملوان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با تساوی به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ممکن است ستاره اسپانیایی استقلال از چنگ این تیم خارج شود
در یک هفته مانده به پایان بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر، سه تیم شانس رسیدن به عنوان قهرمانی را دارند و سه تیم هم برای بقا در لیگ و سقوط نکردن به دسته اول تلاش می کنند.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و پیکان در شرایطی با تساوی به پایان رسید که استقلال هم با تساوی برابر صنعت نفت شانس قهرمانی خود را کم کرد و این خطر ممکن است سرخپوشان را هم تهدید کند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به دلایل توقف تیمش برابر صنعت نفت و تاکید بر اینکه تیمش خسته است، به عبدالله ویسی سرمربی نفت به شدت حمله کرد و گفت: این فرد باید دهانش را ببندد!
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و پارس جنوبی جم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با تساوی به پایان رسید.
کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد و هر یک از سه مدعی از چه میزان شانس برای کسب جام برخوردارند؟
تیم فوتبال استقلال در دیدار با نساجی مازندران پیروزی را با تساوی عوض کرد.
شاگردان ساکت الهامی در تیم هوادار، در دقیقه 88 از شکست برابر مس کرمان گریختند تا اولین امتیاز خود را پس از غلبه بر پرسپولیس به دست بیاورند. این تیم ده نفره شده بود ولی باز هم به تیم فانوس بدست کرمانی نباخت.
بنابر اطلاعیه قبلی سازمان حج و زیارت، قرار بود ثبت‌نام از اولویت سوم (دارندگان اسناد ودیعه‌گذاری حج تا پایان فروردین ۱۳۸۶) در ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه چهاردهم اسفندماه ۱۴۰۱ و اولویت چهارم (دارندگان اسناد حج تا پایان اردیبهشت ۱۳۸۶) از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه شانزدهم اسفندماه آغاز شود که بنا بر اعلام جدید این سازمان، به‌دلیل استقبال مشمولان تشرف و تکمیل ظرفیت کاروان‌ها تا "اطلاع ثانوی" امکان ثبت‌نام ودیعه‌گذاران سال ۸۶ وجود ندارد.
توقف استقلال با آرپی‌چی‌ شهرخسته! دوامتیاز در قائمشهر پرید
تیم فوتبال سپاهان با توقف برابر آلومینیوم اراک در هفته بیست و یکم لیگ برتر، دو امتیاز مهم را از دست داد با این حال صدرنشین ماند.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال نساجی و استقلال در هفته بیست و یکم لیگ برتر در شرایطی با تساوی به پایان رسید که شاگردان ساپینتو تیم برتر میدان بودند اما توپ هایشان به تور نرسید.
استقلال با اندیشه حفظ روند خوب خود و به امید توقف سپاهان و پرسپولیس، امروز در پی کسب سه امتیاز خانگی بازی با نفت مسجدسلیمان است.
استقلال با اندیشه حفظ روند خوب خود و به امید توقف سپاهان و پرسپولیس، امروز در پی کسب سه امتیاز خانگی بازی با نفت مسجدسلیمان است.
شاگردان ریکاردو ساپینتو با این پیروزی 26 امتیازی شدند و با توجه به توقف پرسپولیس برابر پیکان هم‌امتیاز این تیم شد و با تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال صنعت نفت و استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.
تیم فوتبال استقلال ظهر امروز در یک بازی دوستانه برابر نفت مسجدسلیمان به نتیجه تساوی یک – یک رسید.
توقف پورتو و طارمی مقابل تیم سابق مهاجم استقلال
آبی پوشان تهرانی که در هفته های اخیر رقابت نزدیکی با رقیب سنتی خود داشتند در هفته دهم با توقف برابر آلومینیوم نتوانستند جا پای این تیم بگذارند تا کمی از صدر جدول فاصله بگیرند.
استقلال در روزی که از مصدومیت سنگربان فولاد بهره برد و سرمربی خود را به دلیل محرومیت کنار خود نمی‌دید، در ورزشگاه آزادی برابر فولاد تن به تساوی داد.
قزوین – تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته چهارم لیگ آزادگان برابر استقلال ملاثانی متوقف شد.
توقف مجدد استقلال؛ پیکان هم به ساپینتو سواری نداد
تیم فوتبال استقلال در هفته چهارم لیگ برتر برابر نفت مسجدسلیمان به تساوی رسید تا دو امتیاز مهم در از دست بدهد و به اولین تساوی این فصل خود دست پیدا کند.
تیم فوتبال استقلال در دیدار تدارکاتی برابر هوادار به نتیجه تساوی رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ