سازمان هواشناسی اعلام کرد: از بعد از ظهر دوشنبه سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: تا روز جمعه در بیشتر مناطق کشور جو پایدار و آرام خواهد بود و شنبه هفته آینده سامانه جدید بارشی وارد کشور می‌شود.
گیلانی‌ها با توجه به ورود سامانه بارشی شامگاه گذشته به استان، امروز دوشنبه هوایی خنک و بهاری را همراه با کاهش مطبوع دما تجربه کردند و بنا به پیش‌بینی‌های هواشناسی این شرایط آب و هوایی به مدت ۲ روز تداوم دارد.
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از شنبه هفته آینده سامانه بارشی جدید وارد کشور خواهد شد.
ورود سامانه بارشی به کشور از شنبه
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۲ تیر) صاف در بعد از ظهر افزایش باد و گاهی باد و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۲۳ تیر) صاف در بعد از ظهر افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: با ورود سامانه بارشی جدید، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان رگبار پراکنده همراه با وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک به‌ویژه در مناطق جنوبی و نفوذ سامانه بارشی از دوشنبه (۱۵ خردادماه) پیش‌بینی می‌شود.
با ورود سامانه بارشی به کشور در شمال غرب و مناطقی از غرب کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، دوشنبه سامانه بارشی در کل کشور به جز جنوب شرق فعال خواهد بود و سه شنبه نیز در نیمه شرقی کشور، سواحل دریای خزر، جنوب، مرکز، جنوب غرب بارش باران گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات بارش برف و برای شمال غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز بارش پراکنده انتظار می‌رود.
به گزارش سازمان هواشناسی روز دوشنبه هوای تهران ناپایدار خواهد بود، به‌گونه‌ای که هوای تهران نیمه ابری در اواخر وقت افزایش ابر و در بعضی ساعات رگبار و رعدوبرق و وزش باد رخ می‌دهد.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی استان تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۸ اسفندماه) صاف در بعدازظهر نیمه ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد و در روز دوشنبه (۲۹ اسفندماه) کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی رگبار باران و وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور تا دو روز آینده خبر داد.
سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور تا دو روز آینده خبر داد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: دوشنبه (۱۷ بهمن) با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در شمال غرب، غرب و مناطقی از جنوب غرب، شمال استان‌های فارس و بوشهر بارش آغاز می‌شود.
سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به غرب کشور طی دو روز آینده در کشور خبر داد.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه جدید بارشی به استان از اواسط روز دوشنبه خبر داد.
طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی استان تهران، با ورود سامانه بارشی جدید از اواخر وقت دوشنبه آینده افزایش ابرناکی و بارش‌های برف و باران در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد:از روز دوشنبه تا پایان هفته با ورود سامانه بارشی جدید شاهد کاهش دما در بیشتر مناطق کشور خواهیم بود.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه بارشی به استان از دوشنبه ۱۰ بهمن ماه خبرداد و گفت: فعالیت این سامانه به طور متناوب تا پایان هفته سراسر اصفهان را در برمی گیرد.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه جدید بارشی به استان از روز دوشنبه خبر داد.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه بارشی جدید به استان از روز دوشنبه ۱۹ دی ماه خبر داد.
آسمان تهران فردا (۱۱ دی‌ماه) صاف تاکمی ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۱۲ دی‌ماه) صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: انتظار می‌رفت با ورود سامانه بارشی از شب گذشته به کشور و بارندگی صبح امروز در پایتخت و استان البرز شرایط کیفی هوا بهبود یابد، اما حجم آلاینده‌ها به قدری است که بارش‌ها نتوانست بر آن غلبه کند و شهر تهران هم اکنون با شاخاص آلایندگی بالا برای تمام گروه‌های حساس، ناسالم است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: فردا دوشنبه در جنوب آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، همدان، زنجان، مرکزی، قزوین، البرز، تهران، غرب و شمال غرب اصفهان، قم و شمال خوزستان بارندگی خواهیم داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ