عناصر پلیس رژیم‌صهیونیستی دست‌کم ۱۵ نمازگزار فلسطینی را در مسجدالاقصی بازداشت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتحادیه آفریقا از ارتش نیجر خواست تا رئیس‌‍جمهور و دیگر بازداشت شدگان فورا آزاد شده و قدرت اجرایی قانون اساسی حداکثر ظرف ۱۵ روز از تاریخ تصویب این بیانیه احیا شود.
روابط عمومی وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد: اعضای ۱۵ باند سازمان یافته‌ی قاچاق کلان محصولات دخانی در ۱۰ استان کشور بازداشت شدند.
در تحقیقات اولیه پلیس فتا مشخص شد بیش از ۱۵ صفحه مجازی در شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال فعالیت در این خصوص هستند و با تبلیغات گسترده اقدام به فروش محصولات خود می‌کنند که با اقدامات تخصصی و فنی گردانندگان تمامی صفحات شناسایی شدند.
رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: متهمین در قالب بیش از ۱۵ صفحه اینستاگرامی لباس‌هایی با طرح‌های تبلیغ موادمخدرو مشروبات الکلی و آئین شیطان پرستی فرقه‌های ضاله و انحرافی را به فروش می‌رساندند.
حسین ماهینی می‌گوید ۵ روز بازداشت برایش ۱۵ سال بوده است.
منابع آماری شمار شهدا و مجروحان فلسطینی در جریان یورش‌های نظامیان صهیونیستی به قدس اشغالی طی ماه گذشته را اعلام کردند.
دادستان عمومی و انقلاب یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد خودرو‌های دچار خسارت شده در این حادثه را ۱۵ خودرو ذکر و یادآور شد: تعدادی از این خودرو‌ها در مسیر در حال حرکت بوده و یا اینکه کنار جاده توقف کرده بودند.
رئیس کل دادگستری البرز با بیان اینکه توزیع الکل تقلبی در کرج تاکنون باعث فوت ۱۵ و مسمومیت ۱۸۰ نفر شده است، از دستگیری یکی از متهمان اصلی این پرونده در یکی از استان‌های جنوب غربی خبر داد.
کرج- رئیس کل دادگستری استان البرز از بازداشت فرد جدیدی در پرونده فوت ۱۵ نفر در کرج به علت مصرف مشروبات الکلی خبر داد.
کرج- سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: زنی که در مناطق شلوغ کرج اقدام به ۱۵ فقره سرقت و جیب بری کرده بود توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت شناسایی و دستگیر شد.
سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: زنی که در مناطق شلوغ کرجاقدام به ۱۵ فقره سرقت و جیب بری کرده بود توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت شناسایی و دستگیر شد.
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات نیلوفر حامدی، خبرنگار روزنامه شرق پس از ۲۵۰ روز بازداشت موقت برگزار و لایحه دفاعیه وکلا با ۱۵ ایراد به روند رسیدگی به «شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی» تقدیم شد.
فراجا در اطلاعیه ای تاکید کرد: پلیس در عین حال که با شادی و شادمانی اجتماعی مخالف نیست اما وظیفه ذاتی اش است تا در صورت برهم خوردن نظم و آرامش عمومی وارد میدان شود.
فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای در خصوص شب چهارشنبه آخر سال تاکید کرد: پلیس در عین حال که با شادی و شادمانی اجتماعی مخالف نیست اما وظیفه ذاتی اش است تا در صورت برهم خوردن نظم و آرامش عمومی وارد میدان شود.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه برخی نمایندگان می‌گویند، یکی از وزرای دولت روحانی که با علیرضا اکبری (جاسوس انگیس) مرتبط بوده بازداشت شده است، گفت: تا این لحظه وزیری که در پرونده مورد بحث ارتباط داشته باشد نداریم؛ هیچ پرونده‌ای در این زمینه تشکیل نشده است.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه برخی نمایندگان می‌گویند، یکی از وزرای دولت روحانی که با علیرضا اکبری (جاسوس انگیس) مرتبط بوده بازداشت شده است، گفت: تا این لحظه وزیری که در پرونده مورد بحث ارتباط داشته باشد نداریم؛ هیچ پرونده‌ای در این زمینه تشکیل نشده است.
رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند در پی عملیات بزرگ و شهادت‌طلبانه در قلب قدس اشغالی، نیروهای اشغال‌گر بامداد امروز با یورش به کرانه باختری، شماری از جوانان این منطقه را بازداشت کردند.
اعتماد نوشت: مادر امیرحسین رحیمی درباره وکیل تسخیری می‌گوید: آدرس دفترش را به من نداد و هیچ‌وقت با هم ملاقات نکردیم حتی تماس‌های من را هم پاسخ نمی‌داد. زمانی هم که امیرحسین بازداشت شد، به واسطه اینکه درگیر شده و نهایتا فرار کرده بود، فردی که امیرحسین را گرفته بود، برخورد تندی با او داشت [نحوه رفتار با امیرحسین در دفتر روزنامه موجود است.]تصویری که از امیرحسین موجود است، او را یک بچه نحیف نشان می‌دهد. مگر می‌تواند با ماموران درگیر شود؟
رئیس پلیس پایتخت گفت: ۱۵ نفر به عنوان عامل اصلی در این پرونده مورد شناسایی قرار گرفته‌اند، البته تعدادشان بیشتر بود، اما عوامل اصلی ۱۵ نفر هستند که پنج نفر از آنان را دستگیر کردیم، چهار نفر نیز به تازگی دستگیر شدند و مابقی نیز به زودی دستگیر خواهند شد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: فائزه هاشمی فعلا در بازداشت است. فائزه هاشمی به موجب دادنامه ششم بهمن ماه ۱۳۹۹، به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به ۱۵ ماه حبس و ۲ سال مجازات تکمیلی محکوم شده است.
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: هیچ یک از دانشجویان دستگیر شده این دانشگاه در محوطه‌های دانشگاه بازداشت نشده اند و این دستگیری‌ها همگی در سطح شهر و مناطق مختلف بوده است، اما با این حال دانشگاه پیگیر آزادی این دانشجویان بوده است.
خبرنگاران آسوشیتدپرس در مسکو شاهد دستگیری ده‌ها نفر در ۱۵ دقیقه اولیه اعتراضات شبانه بودند. نیرو‌های پلیس با ادوات سنگین نظامی در خیابان‌ها حصور داشتند و با معترضانی که فریاد می‌زدند «نه به جنگ» برخورد می‌کردند.
منابع فلسطینی ضمن اعلام شهادت کودک فلسطینی در نوار غزه، از تمدید شش روزه بازداشت «بسام السعدی» از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی و بازداشت ۱۵ فلسطینی در کرانه باختری خبر دادند.
یک منبع موثق از بازداشت ۱۵ نفر از عوامل مرتبط با موضوع قطع غیرمجاز درختان جنگلی در حوزه شهرستان ساری که برخی از این بازداشت شدگان از مسؤولان هستند، خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ