اتحادیه آفریقا از ارتش نیجر خواست تا رئیس‌‍جمهور و دیگر بازداشت شدگان فورا آزاد شده و قدرت اجرایی قانون اساسی حداکثر ظرف ۱۵ روز از تاریخ تصویب این بیانیه احیا شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سران کودتای نظامی در نیجر از گروه واگنر برای مقابله با مداخله احتمالی گروه «اکواس» (اتحادیه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا) درخواست کمک کرده‌اند.
رهبر جریان صدر عراق ضمن درخواست از ایران و عربستان برای موضع‌گیری، از اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی خواست برای حمایت از اسلام و قرآن، در عراق یا هر کشور دیگری نشست اضطراری برگزار کنند.
یک رسانه اسپانیایی در گزارشی نوشت که اتحادیه اروپا درخواست رئیس جمهور اوکراین برای دعوت از وی جهت حضور در اجلاس سران این بلوک با رهبران آمریکای لاتین را رد کرده است.
دولت آلمان قصد دارد در نشست سران اتحادیه اروپا اقداماتی برای احیای گفتمان سیاسی بین بروکسل و ترکیه را مطرح کند.
رئیس‌جمهور اوکراین ضمن تکرار درخواست دوباره برای عضویت کشورش در ناتو گفت: همه کشورهای اروپایی همسایه روسیه باید به عضویت اتحادیه اروپا و ناتو درآیند.
عمار حکیم از سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب درخواست کرد به طور جدی در قبال توقف جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، وارد عمل شوند.
بورل در ادامه با تکرار ادعاهای واهی مبنی بر حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین، مدعی شد: تاکید کردم که ایران باید به حمایت از جنگ روسیه علیه اوکراین پایان دهد و از ابزارسازی اتباع اتحادیه اروپا دست بردارد.
جریان‌های مدنی سودان، با ارسال نامه‌ای به دبیرکل اتحادیه عرب، خواستار ایفای نقش مؤثر از سوی این نهاد در جهت توقف درگیری‌ها شدند.
اتحادیه جودو آسیا با درخواست عربستان برای تعویق رقابت‌های قهرمانی نوجوانان قاره کهن موافقت کرد.
سی و چهارمین دور کنفرانس اتحادیه پارلمان هاری عربی با سخنرانی رئیس پارلمان عراق در بغداد آغاز شد.
ریاست جمهوری تونس، معاون دبیرکل اتحادیه های کارگری اتحادیه اروپا را «عنصر نامطلوب» توصیف کرد و از وی خواست تا ظرف 24 ساعت خاک این کشور را ترک کند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با طرح ادعاهایی علیه ایران گفت: زمان آن رسیده است که نام سپاه ایران به لیست تروریستی اتحادیه اروپا اضافه شود.
کارشناس نروژی خواهان استعفای رهبران اتحادیه هندبال اروپا و فدراسیون جهانی شد.
پارلمان این کشور، در ماه‌های گذشته با مطرح کردن اظهاراتی مداخله‌جویانه درباره امور داخلی ایران، از دولت این کشور خواسته بود که لغو عضویت ایران در کمیته وضیعت زنان سازمان ملل را پیگیری کند.
رئیس جمهور سابق و معاون کنونی رئیس شورای امنیت روسیه امروز به درخواست رییس جمهوری اوکراین برای اعزام هیات هایی از اتحادیه اروپا به کی یف واکنش نشان داد.
دولت صربستان خواستار رد درخواست عضویت کوزوو از سوی اعضای اتحادیه اروپا شد.
رئیس جمهور اوکراین امروز در سخنانی در نشست مجمع پارلمانی ناتو در مادرید گفت: از درخواست کی یف برای عضویت در اتحادیه اروپا و ناتو حمایت کنید.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» از درخواست اتحادیه اروپا مبنی بر تحقیق درباره شهادت نوجوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست استقبال کرد.
آندری پاولکو، رئیس اتحادیه فوتبال اوکراین، در صفحه فیسبوک خود اعلام کرد که این نهاد «درخواست فوری» را برای فیفا و یوفا ارسال کرده که در آن «خواستار اعمال شدیدترین تحریم علیه مسکو شده است.»
وزیر اول اسکاتلند امروز در سخنانی اعلام کرد: پس از استقلال از انگلیس، درخواست عضویت در اتحادیه اروپا را ارائه می‌دهیم.
هواداران انگلیس از اتحادیه فوتبال این کشور می‌خواهند که توماس توخل، سرمربی سابق چلسی، را جانشین گرت ساوت‌گیت کند.
علی رغم درخواست وزرای انرژی اروپایی اما اتحادیه اروپا هیچ سقف قیمتی برای صادرات گاز روسیه تعیین نکرد.
درخواست توماس توخل و چلسی در مورد آنتونی تیلور مورد توجه اتحادیه فوتبال انگلیس قرار نخواهد گرفت.
اتحادیه اروپا توقف فوری درگیری ها بین نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان در قره باغ را خواستار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ