ترامپ از سوی دیگر در اظهاراتی امروز چهارشنبه دموکراتها را به این متهم کرد که از قوانین به عنوان سلاح استفاده کرده اند وما اجازه تداوم این اتفاق را نخواهیم داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دونالد ترامپ در یک مصاحبه جنجالی فاش ساخت که آمریکا نه تنها دیگر ابرقدرت نیست، بلکه به سمت جهنم پیش می‌رود و افول هژمونی جهانی دلار را «حادثه‌ای بزرگتر از شکست در هر جنگی» دانست.
رئیس جمهور سابق آمریکا و سایر مظنونین پرونده مداخله در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در ایالت جورجیا، باید به طور داوطلبانه خود را به زندان این ایالت معرفی کنند.
رئیس جمهور سابق آمریکا کیفرخواست جدیدی را که دادگاه جورجیا علیه او صادر کرده است، «پاپوش» خواند.
رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی است که می‌تواند رقیب دموکراتش در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ را به راحتی شکست دهد.
دونالد ترامپ با انتقاد از نحوه زمانبندی رسیدگی به پرونده‌های قضایی وی، از دادگاه فدرال واشنگتن خواست که روند محاکمه او را به پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده موکول کند.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، بعد از باخت تیم ملی زنان این کشور به سوئد حمله تندی به بازیکنان آمریکا داشت و چندین نفر از آنها را به ضدیت با کشورشان متهم کرد.
رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که شرایط پیرامون جزیره تایوان به این دلیل تشدید شده است که چین، رئیس جمهور کنونی آمریکا را «نالایق» می‌داند.
مشاور اسبق کاخ سفید بر این باور است که رئیس جمهور سابق آمریکا در صورت پیروزی در انتخابات سال آتی، به احتمال زیاد واشنگتن را از ناتو خارج خواهد کرد.
دونالد ترامپ در برابر اتهامات طرح شده در سومین پرونده علیه او طی چهار ماه، با حضور در دادگاهی در شهر واشنگتن اعلام بی‌گناهی کرد.
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده به کسانی که مشتاق کودتا در روسیه هستند هشدار داد و گفت: برکناری ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه ممکن است عواقب ناخواسته‌ای به همراه داشته باشد.
رقابت جو بایدن و دونالد ترامپ در سیاست چیز تازه‌ای نیست، اما دیدن این دو در خیابان و در حال دوئلی عجیب کاری است که فقط در دنیای تصاویری ساخته شده با هوش مصنوعی ممکن است.
کار توبیاس، استاد حقوق دانشگاه ویرجینیا گفته که این اتهامات به لحاظ حقوقی « بسیار جدی» است. «میزان جزییات دقیق در باره این اتهامات به طرز غیرقابل باوری زیاد است و بسیاری از آنها بسیار جدی است. هر چند باید اول منتظر اعلام مجرمیت ماند».
ممکن است در صورت محکومیت کیفری ترامپ محدودیت‌هایی برای سفر‌های انتخاباتی او به وجود بیاید و برخی ایالت‌ها هم مانع رای دادن به فرد محکوم کیفری بشوند که این امر قطعا چالش‌های حقوقی را در جریان انتخابات به وجود خواهد آورد.
ممکن است در پرونده انتخاباتی جورجیا، تابستان امسال کیفرخواست احتمالی علیه دونالد ترامپ صادر و منتشر شود
در این شکایت‌نامه آمده است: ترامپ می‌دانست که لفاظی‌هایش درباره "دزدی را متوقف کنید" ممکن است منجر به آشوب و خشونت شود. رویداد‌های هولناک شش ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی از جمله مرگ دردآور افسر سیک‌نیک نتیجه مستقیم و قابل پیش‌بینی اقدامات غیرقانونی این متشاکی‌ها بودند.
دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا از احتمال وقوع یک "فاجعه" برای حزب جمهوریخواه آمریکا صحبت کرده و گفت، ممکن است با نامزد شدن از جانب یک حزب ثالث در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا در آرای محافظه‌کاران چنددستگی ایجاد کند.
دیسانتیس با کسب حمایت لاتین تبارهای فلوریدا و دور کردن آنان از دموکرات‌ها جایزه‌ای حیاتی در مسیر پیروزی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ میلادی به آن حزب داد. شکست نامزدهای مورد حمایت ترامپ در انتخابات نشان داد کنترل ترامپ بر حزب جمهوری خواه بالاخره ممکن است از بین برود.
جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا در دوران ریاست جهوری دونالد ترامپ، با هشدار به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه درباره استفاده احتمالی از سلاح اتمی در اوکراین، مدعی شد که ترور پوتین به دست واشنگتن محتمل است.
لیز تراس گفته که ممکن است از دونالد ترامپ (رییس جمهوری سابق آمریکا) پیروی کرده و سفارت انگلیس در اسرائیل را به بیت المقدس منتقل کند.
دونالد ترامپ به آلمانی‌ها هشدار داد، ممکن است به دلیل کاهش عرضه انرژی روسیه به آلمان کشورشان را از دست بدهند.
بایدن ممکن است پس از انتخابات میان دوره‌ای برای حکمرانی با مشکل مواجه شود و سرنوشت ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۴ میلادی هم چنان به صورت یک راز بی‌پاسخ باقی مانده است. با این وجود، با شتاب گرفتن مارپیچ مرگ سیاسی ترامپ میراث ریاست جمهوری بایدن تقریبا تکمیل شده است.
«تاکید ایرانی ها بر دریافت تضمین از طرف آمریکایی کاملا جدی است. شاید یک دلیل اصلی این مساله این باشد که ایرانی ها نیم‌نگاهی به انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا دارند و احتمال بازگشت مجدد ترامپ به کاخ سفید را کم ارزیابی نمی کنند. موضوعی که اگر رنگ واقعیت به خود بگیرد عملا موجب خواهد داشت تا توافق احتمالی که در شرایط کنونی حاصل می شود، عمری بیش از دو یا نهایت سه سال نداشته باشد. از این رو، ایرانی ها سعی دارند تا مزایا و منافعی را که از توافق برجام می برند، تا جای ممکن به حداکثر برسانند.»
سومین گذرنامه‌ای که ممکن است ترامپ به آن اشاره کرده باشد گذرنامه «رسمی» با پوشش قهوه‌ای است که به مقام‌های دولتی ایالت متحده اعطا می‌شود. البته شاید منظور او گذرنامه‌ای خارجی بوده باشد اگرچه مشخص نیست که رئیس جمهور پیشین آیا دارای تابعیت دوگانه در کشور دیگری است یا خیر.
نظرسنجی‌ها حاکی از آن است که تسلط ترامپ بر جمهوری‌خواهان مانند سابق نیست و او ممکن است با چالشی جدی در صورت نامزدی برای انتخابات ۲۰۲۴ مواجه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ