بارسا با هدایت ژاوی دیشب در زمین ویارئال پیروز شد ولی نتوانست در حفظ توپ و میدان، برتر از میزبانش عمل کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قالیباف بیان کرد: تمامیت ارضی ایران با خون صد‌ها هزار تن از پاک‌ترین و شجاع‌ترین جوانان این آب و خاک حفظ شده و ما در این خصوص با هیچ طرفی مماشات نمی‌کنیم. به علاوه روسیه که خود قربانی توسعه طلبی‌های ژئوپلتیکی غرب و ناتو و در حال نبرد علیه آن است، نباید به برنامه ژئوپلتیکی غرب برای بی ثبات سازی خلیج فارس کمک کند.
برای نوازندگان باسابقه بنیاد رودکی یک آزمون برای دوره جدید فعالیت در نظر گرفته شد و محور اصلی این آزمون کسی نبود به جز صهبایی که اساساً این نوازنده‌های باتجربه با او در اوج تنش هستند. بنابراین نوازنده‌ها حاضر به شرکت در آزمون نشدند و بدین ترتیب قطع همکاری این گروه بزرگ شروع شد. این وضعیت منجر به واکنش علی شماری دیگر از نوازندگان شد و فروغ فضلی نوازنده باسابقه پیانو ارکستر سمفونیک تهران با انتشار ویدیویی با اشاره به اخراج 40 نفر از اعضای ارکستر یعنی عمده این ارکستر، از کناره گیری‌اش خبر داد.
جبهه پایداری نشان داده است که می‌تواند همواره در دقیقه ۹۰، اصلح خود را تغییر بدهد. علاوه بر اینکه در زمان کاندیداتوری رییسی بر اساس تصمیم جمعی اتخاذ شده در پشت پرده اصولگرایان چاره‌ای جز حمایت از ابراهیم رییسی نبود. در شرایط فعلی دولت می‌تواند با حفظ ترکیب فعلی پایداری‌ها در مجلس و احتمالا ارتقای تعداد آن‌ها یک حلقه وحدت جدید بین خود و آن‌ها در مجلس دوازدهم ایجاد کند. اما آیا این حمایت ادامه‌دار خواهد بود؟
جبهه پایداری نشان داده است که می‌تواند همواره در دقیقه ۹۰، اصلح خود را تغییر بدهد. علاوه بر اینکه در زمان کاندیداتوری رییسی بر اساس تصمیم جمعی اتخاذ شده در پشت پرده اصولگرایان چاره‌ای جز حمایت از ابراهیم رییسی نبود. در شرایط فعلی دولت می‌تواند با حفظ ترکیب فعلی پایداری‌ها در مجلس و احتمالا ارتقای تعداد آن‌ها یک حلقه وحدت جدید بین خود و آن‌ها در مجلس دوازدهم ایجاد کند. اما آیا این حمایت ادامه‌دار خواهد بود؟
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به دستگیری ۲ مدیر سازمان محیط زیست در ماه‌های گذشته گفت: نحوه دستگیری این دو مدیر درست نبود و متاسفانه حرمت افراد حفظ نشد؛ کسانی که دستگیر شده بودند، در حال حاضر آزاد و در شغل خود مشغول هستند.
مدیر طرح و برنامه صندوق حفظ و احیا گفت: حذف میراث فرهنگی از عنوان فصل شانزدهم برنامه هفتم توسعه نشان دهنده نبود کار کارشناسی بوده است.
علی مبخوت، ستاره تیم الجزیره و تیم ملی امارات، علی‌رغم اینکه در فصل 2022-2023 عنوان برترین گلزن لیگ حرفه‌ای امارات را کسب نکرد اما موفق شد رکورد خود را حفظ کند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نظر شریف حضرت امام این نبود که افراد را به سادگی از کشتی انقلاب پیاده کنیم؛ ایشان دید جامع و کاملی داشتند که تا جایی که ممکن است افرادی که با گرایش‌های مختلف، در اصول و خطوط کلی انقلاب پای امام و انقلاب و آرمان‌های ملی و اسلامی ایستادند و به فکر استقلال، عظمت و توسعه و سربلندی کشور هستند و مقابل با آمریکا، اسرائیل و دشمنان اسلام و قرآن می‌باشند، حفظ شوند و نظر شریف‌شان این نبود که احیاناً برخی از افراد، فاصله بگیرند و مرزشان را از مرز ملت، انقلاب و رهبری و نظام جدا کنند.
خانیکی گفت گفت: ما نگرانیم، مگر قرار نبود مشارکت موثر نسبت به مسائل اجتماعی ازسوی جامعه‌شناسان صورت گیرد؟ بالاخره آن‌ها هستند که می‌توانند بگویند مسئله امروز ایران چیست. زبان این افراد علمی و مبتنی بر تحقیقات و پژوهش‌هاست. این تبار باید حفظ شود. باید خانواده علوم اجتماعی از بزرگان این رشته حمایت و دفاع کند.
تنها هدف فرماندهی نیرو‌های مسلح عراق حفظ و نگهداری خرمشهر به هر قیمت ممکن بود. به طوری که در این مورد رهنمود‌هایی از شخص صدام صادر شد. وی هم چنین، معاون خود «عزت الدوری» و بعضی از اعضای فرماندهی کشوری را برای بررسی وضعیت و آگاهی از نظرات آنان درباره نبرد آینده خرمشهر به «سپاه سوم» اعزام کرد.
اگر نتیجه ۲ بر ۱ در اختیار خیلی از تیم‌های دیگر لیگ برتر بود ممکن بود به هر روشی این نتیجه را حفظ کنند اما افتخار می‌کنم که بچه‌های تیم من هدفشان این نبود
بی دلیل نبود که در ابتدای فصل جواد نکونام تاکید زیادی برای جذب دوباره آرش رضاوند داشت، اما ریکاردو ساپینتو که هیچ شناختی از بازیکنان استقلال نداشت، در نهایت به این نتیجه رسید این بازیکن را حفظ و از او در ترکیب تیم بهره ببرد و بدون شک امروز از اتخاذ این تصمیم خرسند است. بازیکنی که بدون ادعاست و در منطقه پشتیبانی به خوبی بازی می‌کند و حتی اگر لازم باشد دعوا هم می‌کند.
ارتش اوکراین هم برای حفظ باخموت در ۶ ماه گذشته متحمل تلفات سنگینی شده است از جمله از دست دادن جان هزاران سرباز.
حتی کاسبی حلال هم برای مسئول جمهوری اسلامی حرام است. ما مخالف ثروت نیستیم و اتفاقا بار فرهنگی را خیلی از ثروتمندان بر دوش کشیده اند؛ اما اگر خواستی در جمهوری اسلامی مسئولیت پیدا کنی، تو را به خدا فکر جیب نکن؛ برای خدمت و کار بیا. این باید مسأله ما باشد و باید دنبال راهکار برای آن باشیم و نمی شود به «عدالت» اتکا کنیم.
در روزگاری که تهران از تاراج دشمنان در امان نبود، «ملاعباس بیات ایروانی» ملقب به «میرزا آغاسی» که صاحب زمین‌ها و بازارچه عباس‌آباد بود، دستور داد حصاری دور بازارش بسازند تا امنیت آن حفظ شود. برای این حصار هم دروازه‌ای ساخت که به «دروازه نو» مشهور شد
تیم فوتبال استقلال در نود و نهمین دیدار خود با پرسپولیس نتوانست پیروزی خود را حفظ کند و به یک امتیاز بسنده کرد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: وظیفه اصلی ما هوشیاری، رصد و محو تهدیدات از مبدأ، حفظ و ارتقای سطح ثبات امنیت در تنگه هرمز و خلیج فارس است.
آیت الله العظمی جوادی آملی با تاکید بر تولید و اشتغال عنوان کرد: با کمیته امداد نمی‌شود کشور را اداره کرد بلکه باید با تولید و اشتغال، ضمن حفظ آبرومندی برای زندگی مردم، فقر را ریشه کن کرد تا همه کریمانه بر سر سفره خود بنشینند، چرا که پیامبر گرامی اسلام نیز می‌فرماید خدایا بین ما و نان ما جدایی میانداز که اگرنان نبود، نه روزه می‌گرفتیم و نه نماز می‌خواندیم و نه فریضه‌های پروردگارمان را انجام می‌دادیم.
مهاجم ذوب‌آهن امیدوار است با برداشته شدن فشار نبردن از تیمش برای هفته‌های بعد با آرامش بهتری وارد مسابقات شوند.
رشت- رئیس سازمان حفظ نباتات کشور با اشاره به نبود یک بانک اطلاعاتی درست در بخش کشاورزی گفت: هر محصول کشاورزی باید دارای پرونده و شناسنامه باشد.
ترکیه همواره سعی کرده است ضمن حفظ روابط نظامی-امنیتی خود با طرف های بلوک عضو بلوک غرب بویژه رژیم صهیونیستی، تبدیل به بازوی اجرایی پیمان آتلانتیک شمالی در منطقه اوراسیا شود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال در این فصل نفرات خوبی را به خدمت گرفته و اسکلت فصل گذشته را هم حفظ کرده است، گفت: آینده خوبی را برای استقلال در لیگ بیست و دوم می بینم.
رهبر انقلاب در همه سال‌های پس از دفاع مقدس همچون دفاع مقدس تاکنون با چنین روحیه‌ای، این کشور و مردم انقلابی ایران را از گردنه‌های پرخطر عبور داده و اطمینان خاطر ایشان همواره آرامش‌بخش قلب همه مردم به ویژه نیروهای انقلابی بود که برای حفظ این مرز و بوم در مقابل مخاطرات خارجی جان خود را سپر بلای این مملکت قهرمان پرور نموده‌اند.
محسن رخصت طلب از راویان و ثبت کنندگان برجسته تجربیات دوران دفاع مقدس در این باره یادآور شد: صدام در بخشی از نامه خود که استیصال و درماندگی در آن مشاهده می‌شود و از خرمشهر با عنوان جعلی محمره نام می‌برد، می‌گوید: «فرزندان مردان و زنان دلیر امت عرب، شما بازماندگان نبرد قادسیه هستید. امروز چشم همه عراق به شماست. شما مدافعان ناموس و کودکان عراق هستید. محمره ناموس شماست. محمره...»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ