دایو اوپامکانو، مدافع بایرن مونیخ، سکوت خود را در مورد اخراج یولیان ناگلزمان، سرمربی سابقش، شکست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دایو اوپامکانو که به دلیل اشتباهات عجیبش در لیگ قهرمانان، در مونیخ مورد غضب قرار گرفته می‌گوید حتی یک لحظه به ترک بایرن فکر نمی‌کند.
دایو اوپامکانو، مدافع بایرن‌مونیخ، روز گذشته دویدن را آغاز کرد تا اولین قدم را برای بازگشت به میادین بردارد.
اشتباه باورنکردنی روی پاتریسیو پروژه کامبک رم را با اختلال ایجاد کرد تا شاگردان مورینیو دست خالی به پایتخت برگردند.
پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از دیدار با شفیلدیونایتد سوال و جواب جالبی درباره شیوه گلزنی ارلینگ هالند داشت و پای اشتباه اوپامکانو در دیدار رفت تیمش مقابل بایرن را به میان کشید.
با اشتباه عجیب هری مگوایر سویا خیلی زود در بازی امشب موفق به باز کردن دروازه یونایتد شد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد که بایرن امشب تیم او را به دردسر انداخت.
ارلینگ هالند، مهاجم سیتی، با گلزنی در دقیقه 57 بازی مقابل بایرن، از دست دادن پنالتی در نیمه اول را جبران کرد.
دایو اوپامکانو، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، در نیمه اول بازی امشب مقابل سیتی با دو خوش شانسی بزرگ روبرو شد.
کیلیان امباپه از دایو اوپامکانو، مدافع بایرن مونیخ، که به دلیل اشتباه در شکست تیمش مقابل منچسترسیتی هدف توهین‌های نژادپرستانه قرار گرفته حمایت کرد.
دایو اوپامکانو، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، از شب گذشته و پس از نمایش ضعیفش برابر سیتی، مورد حملات و توهین‌های نژادپرستانه در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.
بسیاری از روزنامه‌های اروپایی انتقادهای شدیدی را از عملکرد دایو اوپامکانو، مدافع بایرن مونیخ، مطرح کردند.
دایو اوپامکانو می‌گوید بایرن مونیخ تمام تلاش خود را برای عبور از سد منچسترسیتی در اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام خواهد داد.
گل اول بایرن به دورتموند در شرایطی به نام کوبل، گلر این تیم ثبت شد که در ابتدا تصور بر اضافه شدن این گل به آمار مدافع فرانسوی بود.
توماس مولر روز گذشته قربانی اخراج زودهنگام دایو اوپامکانو شد و خیلی زود زمین بازی را ترک کرد. یولیان ناگلزمان در پایان بازی گفت که تعویض مولر تصمیم مزخرفی بود.
یولیان ناگلزمان که در میکسدزون ورزشگاه خانگی گلادباخ با عصبانیت در حال حرکت به سمت رختکن داوران دیده شده بود به خبرنگاران گفت اخراج اوپامکانو را شوخی می‌‌داند و باورش نمی‌شود چنین بلایی بر سر تیمش آورده باشند.
دایو اوپامکانو، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، در اولین دقایق بازی مقابل مونشن‌گلادباخ اخراج شد و باواریایی‌ها بعد از اخراج او خیلی زود از حریف گل خوردند.
دایو اوپامکانو، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار تیمش مقابل پی‌اس‌جی لیونل مسی را یک تهدید بزرگ دانست و گفت ستاره آرژانتینی باهوش‌ترین فوتبالیست دنیا است.
اشتباه عجیب دایوت اوپامکانو نقش مهمی در باز شدن دروازه تیم ملی فرانسه برای دومین بار داشت.
روزنامه‌های فرانسوی در تازه‌ترین گزارش‌ها از اردوی تیم ملی این کشور می‌گویند آدرین رابیو و اوپامکانو شرایط بهتری دارند و تنها در وضعیت سلامت کینگزلی کومان بهبودی مشاهده نمی‌شود.
مدافع و هافبک تیم ملی فوتبال فرانسه ممکن است بازی امشب با مراکش در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی قطر را از دست بدهند.
دو روز پیش از دیدار فرانسه و مراکش، غیبت اورلین شوامنی و دایو اوپامکانو در تمرین امروز خروس‌ها فرانسه را نگران کرده است.
دایوت اوپامکانو، مدافع بلندقامت تیم ملی فرانسه، مدعی شد جود بلینگام تنها بازیکن خطرناک تیم ملی انگلیس نیست.
دایوت اوپامکانو، ستاره فرانسه، در آستانه دیدار تیم ملی کشورش مقابل انگلیس گفت خروس‌ها برای دیدار با انگلیس برنامه ویژه‌ای طراحی خواهند کرد.
دایو اوپامکانو، مدافع بایرن مونیخ، در نشست خبری بازی با ویکتوریا پلژن تاکید کرد که بر خلاف تصورات، بازی ساده‌ای پیش رو ندارند و کاملا جدی و مصمم وارد زمین خواهند شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ