مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بارش سنگین برف در چهارمحال و بختیاری تا روز پنج شنبه ادامه دارد و امکان بیشتر شدن ارتفاع برف از ساختمان ها زیاد است. با توجه به اعلام وضعیت اضطراری تا اطلاع بعدی به کوهرنگ سفر نکنید./ تسنیم
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سوپرگوپی «Super Guppy» هواپیمای باری منحصر به فرد ناسا است. این هواپیما به تنهایی ۴۰ تن وزن دارد و قادر است بار‌هایی با ۲۴ تن وزن را با خود حمل کند. ابعاد فضای بار این هواپیما ۷.۶ متر عرض، ۷.۶ متر ارتفاع و ۳۳.۸ متر طول است.
دکتر احمد موذن زاده، فیزیوتراپیست و رئیس انجمن فیزیوتراپی ایران با اشاره به تفاوت سردرد‌ها با منشاء گردنی نسبت به سردرد‌هایی که منشاء عروقی و و فشار خون دارند مانند میگرن می‌گوید: اصلاح پوزیشن هنگام کار کردن با تلفن همراه و لپ تاپ و نیز استفاده از بالشت‌هایی با ارتفاع مناسب می‌توان از بروز این درد‌ها پیشگیری کند. همچنین استفاده از روش‌های کمک درمانی در قالب ورزش‌های کششی و لیزر درمانی می‌تواند به کاهش سردرد‌های گردنی کمک کند.
شرکت گردشگری فضایی ویرجین گلکتیک روز پنجشنبه توانست نخستین پرواز فضایی تجاری ۹۰ دقیقه‌ای خود را با موفقیت انجام دهد. گروهی از دانشمندان ایتالیایی در ارتفاع ۸۳ کیلومتری از سطح زمین توانستند برای دقایقی بی‌وزنی را تجربه کنند.
چین فرودگاهی را بر روی کوهی به ارتفاع ۱۸۰۰ متر ساخت. چین، برای ساختن چنین فرودگاهی ۷ سال صرف ساخت و ساز، سرمایه گذاری ۲۵۳ میلیون دلاری و منفجر کردن قله کوه تائوهوا کرد./ منبع: Viral Vids
بزرگ‌ترین آیفون جهان عملکردی مشابه یک آیفون معمولی دارد و می‌توانید کار‌های مختلفی با آن انجام دهید.
این آبشار که حدود ۱۱۰متر ارتفاع دارد، به توف کما یا آبشار موری معروف است و در نوع خود یکی از بزرگترین و زیباترین آبشار‌های کشور محسوب می‌شود.
ماراکانا، یکی از نمادین‌ترین استادیوم‌های جهان، دارای یک نقص کوچک است. به نظر می‌رسد ارتفاع یکی از پله‌های یک جایگاه نسبت به بقیه پله‌ها بلندتر است و باعث می‌شود تماشاگران زیادی تعادل خود را از دست بدهند. این ویدئو قبل از مسابقه بین فلامینگو و فلومیننزه ضبط شده است. ورزشگاه ماراکانا در ریو دو ژانیرو، برزیل واقع است. این ورزشگاه در سال ۱۹۵۰ تأسیس شد. پله هزارمین گل خود را در ۱۹ نوامبر ۱۹۶۹ در این استادیوم به ثمر رساند. همچنین بزرگترین گلزن تاریخ این استادیوم زیکو با زدن ۳۳۳ گل در ۴۳۵ بازی می‌باشد.
موشک هایپرسونیک فتاح قادر است از همه سامانه‌های سپر موشکی عبور کند و آنها را منهدم کند و از دیگر سو به دلیل نوع حرکت آن که در جهات و ارتفاع مختلف است و می‌تواند حرکتش را در فضا تغییر دهد توسط هیچ موشکی قابل انهدام نیست.
لحظه اصابت موشک فتاح به هدف فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: موشکی که امروز رونمایی آن صورت گرفت، موشکی است که در دنیا کم نظیر است به نحوی که با رونمایی این موشک ایران جزو چهار کشور دارای این فناوری شد. موشک فتاح به دلیل فناوری که دارد هیچ ضد موشکی برای آن وجود ندارد در حالی که برای سایر سلاح‌ها مانند تانک، ناو، هواپیما و غیره موشک ضد آن وجود دارد و حتی برای سایر موشک‌ها هم ضدموشک‌هایی ساخته شده است. موشک فتاح به دلیل نوع حرکت آن که در جهات و ارتفاع مختلف است توسط هیچ موشکی قابل انهدام نیست برای اینکه موشک‌های ضدموشک طبق یک بردار مشخص حرکت می‌کنند که البته سرعت آنها از سرعت کمی هم برخوردار است. منبع: صداوسیما
پلنگ قدری صبر می کند که ایمپالا زیر درخت قرار بگیرد و سپس با یک پرش این حیوان بی نوا را شکار کند.
معراج ۵۳۲ از سری پهپادهای انتحاری نیروی زمینی سپاه است که با برد ۴۵۰ کیلومتر قادر است تا ارتفاع ۱۲ هزار پا به مدت ۳ ساعت پرواز کند و با دقت بالا اهداف مورد نظر را مورد اصابت قرار دهد.
در کلیپی که از کوادکوپتر نظارتی اوکراینی گرفته شده است، دو فروند سوخو Su-۲۵ روسی در حال عملیات و پرواز در ارتفاع پس جبهه شرقی بودند که یکی از آن‌ها (دومی در عقب) با دوشپرتاب اوکراینی مورد اصابت قرار میگیرد و سقوط می‌کند.
مرسدس بنز از طرح ژاکت پف دار رونمایی کرد! این خودروی تک ساخت،”پروجکت موندو جی” نام دارد. شعار این پروژه “هنر نبوغ” است. با این تغییرات پهنای خودرو به 3.4 متر و ارتفاع آن به 2.5 متر رسیده است. عناصر عجیبی مثل زیپ بزرگ روی سقف به چشم می‌خورد! منبع: خبرآنلاین
زمانی که هواپیمای به ارتفاعی معادل ۷۰۰۰ متر تا ۹۰۰۰ متر می‌رسد یعنی به عبارتی ۲۵۰۰۰ فوت تا ۳۰۰۰۰ فوت، سرعت آن را با عدد ماخ قیاس خواهند کرد و این سرعت را به شکل درصدی از سرعت ‌صوت اعلام می‌کنند.
یک ابر ترسناک «اسکاد» نادر که می‌توانست در ارتفاع کم قبل از طوفان تشکیل شود، در آسمان سیدنی ثبت شد.
جنگل حرا قشم وسعتی حدود ۸۶ هزار هکتار دارد که در سال ۱۳۵۱ به نام منطقه حفاظت شده حرا نام گرفت. حرا درختانی با ارتفاع سه الی شش متر است که به صورت آب شورزی می‌باشند.
جت‌های جنگی در اتفاقی عجیب و جذاب در ارتفاع چند هزارپایی مقابل فیلم‌بردار برای ثبت تصویر، ژست می‌گیرند.
در فریدونشهـر گـردنه کلـوسه،در غرب استان اصفهان،ارتفاع برف به ۶ متر رسیده است.
کره شمالی  اعلام کرد که یک موشک بالستیک قاره پیما هواسونگ-۱۵ را جریان یک رزمایش نظامی شلیک کرده است. خبرگزاری کره شمالی، می‌گوید رهبری این کشور گفته است که این آزمایش ظرفیت جنگی واقعی واحد‌های موشک‌های بالستیک قاره‌پیما و آمادگی آن را که برای ضدحمله قدرتمند نشان داد. خبرگزاری دولتی کره شمالی اضافه کرد، این موشک قاره پیما مسافت ۹۸۹ کیلومتر را در ارتفاع پنج هزار و ۷۶۸ کیلومتری طی کرد و سپس در دریای شرقی فرود آمد.
تصاویری از حجم برف در کوهرنگ را ببینید. توصیه شده با توجه به اعلام وضعیت اضطراری تا اطلاع بعدی به کوهرنگ سفر نکنید.
طبق آخرین اطلاع هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری، ارتفاع برف جدید در کوهرنگ به ۱۳۰ سانتی‌متر رسیده است که ارتفاع کل برف در این شهرستان را به ۱۸۰ سانتی‌متر رسانده است.
نیمار ستاره برزیلی در یکی از تمرینات تیم ملی برزیل توانایی بالای خود در کنترل دریافت توپ از ارتفاع بالا را نشان داد. در ویدئوی منتشر شده توپ از ارتفاع ۳۵ متری توسط پهپاد به پایین پرتاب می‌شود و نیمار آن را کنترل می‌کند. بلافاصله پس از موفقیت شماره ۱۰ برزیل، دیگر بازیکنان دور او حلقه زده و به جشن و پایکوبی پرداختند.
هنرمند آرژانتینی ماکسیمیلیانو بانسکو نقاشی دیواری بزرگی را در بوینس آیرس پایتخت آرژانتین به یاد دیگو مارادونا ستاره فقید فوتبال کشیده است. نقاشی دیواری اسطوره فوتبال ۴۰ متر ارتفاع دارد و این هنرمند قصد دارد نقاشی را در سی ام همین ماه یعنی روز تولد مارادونا به پایان برساند. این نقاش همچنین می‌گوید که این نقاشی دیواری بلندترین نقاشی در جهان خواهد بود. وی افزود: نقاشی در نزدیکی فرودگاه اصلی پایتخت است و مسافران در هر پروازی آن را مشاهده می‌کنند.
رکورد جهانی برگزاری یک مسابقه فوتبال در ارتفاع ۶۱۶۶ متری و با جاذبه صفر، توسط لوئیس فیگو و تعدادی از ورزشکاران دیگر شکسته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ