وزیر کشور گفت: دولت پشتیبان پلیس است و فراجا را در انجام ماموریت‌هایش یاری می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار سید کمال هادیان‌فر رئیس پلیس راهور فراجا با تاکید بر اینکه متاسفانه در سال‌های اخیر دولت چندان موضوع کاهش تصادفات را جدی نگرفته است، گفت: در طول سال‌های اخیر بسیاری از کار‌های اساسی نظیر نوسازی ناوگان، تجهیزات و امکانات پلیس، هلال احمر، اورژانس و ... صورت نگرفته است و با وجود تاکیدات مکرر پلیس، توجه لازم به رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها نشده و هیچ اقدامی برای ارتقای ایمنی خودرو‌های داخلی انجام نشده است.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجیگفت: کجای عالم یک دولت این رفتار را با شهروند خودش انجام می‌دهد که با ما انجام می‌دهند؟ آن هم هنگامی که شرایط خاصی وجود ندارد. یک زمانی است کودتایی در کشور رخ داده، یک زلزله‌ای آمده و نیرو‌های امدادی به خیابان آمده‌اند، یا جنگی روی می‌دهد و پلیس برای دفاع از ما آمده است، ولی مردم عادی به خرید می‌روند شما ۲۰ تا پلیس و غیرپلیس را می‌گذارید، این کار جز این که روی اعصاب مردم راه برود و روی روان مردم اثر بگذارد، چیز دیگری ندارد!
آنچه درباره فرمان رئیسی در راه اندازی گشت ارشاد، آشکار است این است که رئیسی در تبلیغات رسانه‌ای و در نشست‌های مطبوعاتی در قامت رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی کوشش می‌کند از روش‌های فرهنگی و تبلیغی درسیاست‌های حجاب و عفاف دفاع کند. اما در قامت و نقش رئیس شورای عالی امنیت ملی با دستور به فرماندهان پلیس، خواستار راه اندازی گشت ارشاد می‌شود.
سخنگوی دولت نوشت: اخیرا رئیس جمهور در جلسات مختلف از نیروی انتظامی و قوه قضاییه خواستند در چارچوب قوانین موجود نسبت به نظم‌بخشی امور اقدام کنند. تدبیر شیوه اجرای قانون بر عهده قوه قضائیه و ضابطان است.
رئیس پلیس تل آویو به دلیل دخالت دولت در امور مقابله با معترضان استعفا داد.
سی ام خرداد پلیس آلبانی که برای بازرسی از اردوگاه منافین اقدام کرده بود، با ممانعت تروریست‌های این گروه روبه رو گشت که در همین راستا، یگان ضدتروریسم وارد عمل شد و با حضور در محل یگان سایبری این گروهک، تمام تجهیزات موجود در آن از جمله رایانه ها و سرور‌ها را با خود برد.
۳۰ خرداد پلیس آلبانی که برای بازرسی از اردوگاه منافین اقدام کرده بود با ممانعت تروریست‌های این گروه مواجه شد که در همین راستا یگان ضدتروریسم وارد عمل شد و با حضور در محل یگان سایبری این گروهک، تمام تجهیزات موجود در آن از جمله کامپیوتر‌ها و سرور‌ها را با خود برد.
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای برخورد اخیر دولت آلبانی با تروریست‌ها را قابل تقدیر دانست و اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران تعقیب تروریست‌ها در خارج از مرز‌های خود را به‌صورت جدی در دستور کار خود دارد.
هتک حرمت و اهانت به ساحت مقدس قرآن در استکهلم سوئد و در سایه حمایت پلیس این کشور با واکنش گسترده دولتها و ملتهای مسلمان روبرو شد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حمایت مهاجرانی از وزارت خارجه در ماجرای تغییر سالن نشست خبری «بن فرحان» /رشیدی: وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی می‌کند / محسن آرمین: اصلاح‌طلبان اصرار دارند بهزاد نبوی ریاست جبهه اصلاحات را بر عهده گیرد/ قرائت خطبه عقد خواهر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی توسط رهبر انقلاب و... را می‌خوانید.
بر اساس بیانیه ای که در وب سایت دولت ویتنام منتشر شده است، پلیس ویتنام ۶ مظنون را پس از تیراندازی مرگبار در ایستگاه های پلیس در استان داک لاک این کشور دستگیر کرده است.
رئیس دفتر امور کوزوو در دولت صربستان اعلام کرد که یک شهروند صرب توسط واحد ویژه پلیس کوزوو مورد اصابت گلوله قرار گرفته و زخمی شده است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت سیزدهم مصمم به نوسازی و بهسازی جاده های کشور و همچنین تجهیز پلیس راهور است.
ایران نوشت:از هفته گذشته و فعال شدن گشت‌های پلیس در اطراف مدرسه‌ها، گزارش‌های مسمومیت دانش‌آموزان به شکل محسوسی کاهش یافت.
دبیر ستاد حقوق بشر به رفتار خشونت آمیز پلیس آمریکا با یک زن سالخورده که منجر به مرگ وی شد و رفتارهای مشابه با دیگر بازداشت‌شدگان، واکنش نشان داد.
وزیر کشور گفت: دولت پشتیبان پلیس است و فراجا را در انجام ماموریت‌هایش یاری می‌کند.
سرپرست وزارت امور مهاجرین در دولت موقت طالبان در دیدار با کاردار سفارت پاکستان در کابل، به «بدرفتاری» پلیس اسلام آباد با مهاجران افغان اعتراض کرد.
در ادامه دهنوی در پاسخ به پرسش‌های دانشجویان گفت: درباره اتفاقات اخیر دانشگاه ها و بحث ممنوع‌الورود شدن و نوع برخوردها با دانشجویان که از سوی دانشگاه و دولت انجام می‌شود، لازم است توضیحاتی را ارائه کنم؛ واقعیت این است که «از ماست که برماست»؛ حرمت امامزاده را متولی آن باید نگه دارد؛ پس ما باید خودمان حرمت دانشگاه را حفظ کنیم.
روزنامه ایران نوشت: رسانه‌های معاند با نمایش درگیری‌های سازمان یافته و جعلی با پلیس به سیاه‌نمایی و تخریب می‌پردازند.
مدتی قبل دختر جوانی با پلیس تماس گرفت و از سرقت پول و طلاهایش خبر داد و گفت: همراه خانواده‌ام به مسافرت رفته بودیم و زمانی که برگشتیم، متوجه سرقت از خانه شدیم. تصور می‌کنم شخصی که سرقت‌ها را انجام داده آشنا باشد، چون چند روز قبل از اینکه به مسافرت برویم جشن تولدم بود و دوست و فامیل را به خانه‌مان دعوت کردیم.
مأموران پلیس، یک زن معترض به سیاست‌های دولت انگلیس را در جریان تجمع اعتراضی روز یکشنبه بازداشت کردند و کشان‌کشان به بازداشتگاه بردند.
یک روز پس از اعلام قطع روابط دیپلماتیک توسط نخست‌وزیر آلبانی، برخی گزارش‌ها نیز در ارتباط با ورود پلیس این کشور به سفارت ایران در تیرانا منتشر شد که بعدا تصاویر تلویزیون دولتی آلبانی انجام این اقدام را تایید کرد. این اقدام پلیس آلبانی در شرایطی صورت می‌گیرد که بر اساس عرف و قوانین مدون بین‌المللی، سفارت‌خانه یک کشور در کشور دیگر دارای مصونیت دیپلماتیک بوده و کشور میزبان موظف است از ساختمان، اموال، پرسنل و دیپلمات‌های آن سفارت‌خانه و کشور محافظت کامل داشته باش
رئیس پلیس راهور فراجا ضمن گلایه از عدم حضور دولت قبل در هیچکدام از جلسات شورای عالی ترافیک، گفت: چرا ۸ سال در دولت بودید و برای کاهش تصادفات هیچ اقدامی نکردید.
در هفته ای که پشت سر گذاشتیم شاخص کل بورس توانست کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی را حفظ کند. همچنین خبرهای خوبی از مذاکرات برجامی مخابره نشد. سهام دلاری بخریم یا ریالی؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ