سخنگوی دستگاه سیاست خارجی افزود:در هفته‌های اخیر نیز تبادل پیام‌های غیرمستقیم برای به روز رسانی آن در جریان بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پایین نگاه داشتن پرچم ایران در افتتاحیه یکی از مسابقات صخره نوردی فرانسه، سپس واکنش فدراسیون و عذرخواهی ورزشکار اعزامی،این پرسش را مطرح ساخته که واکنش درست اجتماعی در چنین شرایطی چیست؟
سخنگوی وزارت امور خارجه به مباحث مطرح شده در خصوص میدان نفتی و گازی آرش واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه به مباحث مطرح شده در خصوص میدان نفتی و گازی آرش واکنش نشان داد.
ستاره خط حمله تیم ملی ایران در برنامه فوتبال برتر نسبت به قوانین جدید انتخاب اسم در ثبت و احوال واکنش نشان داد.
سازمان لیگ فوتبال ایران نامه منتسب به این نهاد در خصوص استعلام باشگاه استقلال را تکذیب کرد.
سرمربی کویتی تیم ملی افغانستان به خبر منتشر شده در رسانه‌های ایران درباره تیمش واکنش نشان داد.
سرمربی کویتی تیم ملی افغانستان به خبر منتشر شده در رسانه‌های ایران درباره تیمش واکنش نشان داد.
سفارت روسیه در ایران با انتشار جوابیه ای، عدم صدور ویزا برای بازیکنان تیم ملی فوتسال ناشنوایان را تکذیب کرد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به اظهارات مقامات کاخ سفید مبنی بر اینکه توافقی بین ایران و آمریکا در مورد تبادل زندانیان انجام نشده، گفت که این موضع غیر حرفه‌ای غافلگیری و عصبانیت کاخ سفید از توافق پکن و نادیده انگاشته شدن آمریکا را به نمایش گذاشت.
محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم ملی ایران یک استوری اینستاگرامی جدید منتشر و حکم رسمی فدراسیون فوتبال را تکذیب کرده است!
معاون امور سیاسی دفتر رئیس جمهور در واکنش به برخی شایعات درباره دریای خزر، گفت: سیاست دولت ایجاد کریدور جامع شمال جنوب است.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی براساس قوانین و مقررات داخلی خود عمل می کند؛ حتما اقدامات ما برای آن ها پشیمان کننده خواهد بود.
رئیس فدراسیون فوتبال قطر به مذاکره این کشور با کارلوس کی‌روش سرمربی سابق ایران واکنش نشان داد و گفت: ما چند گزینه مدنظر داریم که یکی از آنها کی‌روش است.
واکنش وزارت نفت به مصرف بی سابقه گاز،تکذیب بازگشت فرآورده‌های نفتی ایران از افغانستان و ۴۰ هزار مشترک تهرانی پاداش خوش مصرفی می‌گیرند از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
مدافع تیم ملی فوتبال ایران شایعات پیرامون خداحافظی‌اش از تیم ملی را تکذیب کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ضمن اشاره به دلیل انتخاب چهار دروازه‌بان در لیست نهایی جام جهانی قطر، به شایعات روز گذشته درباره لیست تیم ملی هم واکنش نشان داد و گفت: منافع تیم همیشه بالاتر است.
مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان در این خصوص گفت: ما این موضوع را تکذیب میکنیم. ما با امیر قلعه نویی قرارداد داریم و ایشان به کار خود متعهد هستند.
مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران به اخباری که پیرامون اضافه شدن یک فرد به تیم ملی فوتبال ایران وجود دارد واکنش نشان داد.
مدیر تیم ملی فوتبال ایران شایعه اختلاف بین بازیکنان در اردوی اتریش را تکذیب کرد.
بعضی از رسانه‌های عمانی از جدایی برانکو ایوانکوویچ از تیم ملی فوتبال عمان خبر داده‌اند اما این مربی در گفتگویی بر ادامه حضورش در این تیم تاکید و جدایی‌اش را از عمان تکذیب کرد.
سرپرست کاروان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی نسبت به خبر درگیری جودوکاران در قونیه واکنش نشان داد.
نیرو‌های طالبان به خودروی گشتی گروهان مرزی هشتادان تایباد حمله کردند. گفته می‌شود یکی از سربازان وظیفه در این درگیری به شهادت رسیده و یک سرباز وظیفه دیگر زخمی شده است. هنوز هیچ مقام رسمی درباره این درگیری مرزی واکنشی نشان نداده است.
سرمربى تیم ملى فوتبال ایران انتشار برخى اخبار و مصاحبه هاى منتشر شده از قول خودش را تکذیب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ