نایب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در تذکری خواستار آن شد که طرح اصلاح قانون مهریه در دستور کار صحن مجلس قرار گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکری درباره مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: در صورت لغو نشدن این مصوبه، طرح یک فوریتی اصلاح قانون کنکور هفته آینده در دستورکار مجلس قرار می‌گیرد.
نمایندگان مجلس طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی را اصلاح و با اختصاص ۲۲.۵ درصد از عوارض پروانه ساخت برای بیمه کارگران ساختمانی موافقت کردند.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: طرح اصلاح قانون انتخابات در جلسه علنی فردا بررسی می‌شود و در صورت تصویب، انتخابات مجلس دوازدهم با قانون جدید برگزار می‌شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: طرح اصلاح قانون انتخابات در جلسه علنی فردا بررسی می‌شود و در صورت تصویب، انتخابات مجلس دوازدهم با قانون جدید برگزار می‌شود.
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: باید ایرادات طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی زودتر رفع شود تا این موضوع در صحن مجلس تعیین تکلیف شود.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: طرح اصلاح قانون نظام وظیفه فعلاً در مجلس مسکوت مانده تا ببینیم لایحه دولت و پیشنهادات ستادکل برای اصلاح قانون سربازی به کجا می‌رسد.
نمایندگان مجلس کلیات طرح دوفوریتی اصلاح ماده ۵ قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی را تصویب کردند.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح ماده ۳۵ قانون خدمت نظام وظیفه عمومی به صورت عادی اعلام وصول شد.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با رییس مجلس، طرح اصلاح قانون بازار سرمایه از ۲ هفته آینده در دستور کار صحن علنی مجلس قرار می‌گیرد.
نایب رئیس مجلس گفت: طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی فردا در دستورکار مجلس قرار می‌گیرد تا مشکل توقف صدور پروانه‌های ساختمانی در شهرهای کوچک و متوسط حل شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل درخواست کمیسیون امور داخلی کشور و وجود برخی ابهامات و بررسی‌های بیشتر، طرح اصلاح قانون انتخابات به این کمیسیون ارجاع می‌شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: باید در شیوه خدمت سربازی تجدیدنظر و تغییراتی ایجاد شود و تلاش می‌کنیم طرح اصلاح قانون نظام وظیفه در مجلس به سرانجام برسد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: باید در شیوه خدمت سربازی تجدیدنظر و تغییراتی ایجاد شود و تلاش می‌کنیم طرح اصلاح قانون نظام وظیفه در مجلس به سرانجام برسد.
رئیس مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را به منظور رفع ابهام و اشکالات به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ارجاع داد.
دو طرح ارجاعی از صحن علنی مجلس شورای اسلامی به کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، در دستور کار کمیسیون مذکور مجلس قرار گرفت.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس درباره مفاد طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس که در حال بررسی در صحن مجلس است، توضیحاتی داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه ۹ بهمن، به بررسی رسیدگی به طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس پرداختند و با ۱۴۶ رای موافق، ۵۹ رای مخالف و ۱۶ رای ممتنع از ۲۲۱ رای، با کلیات این طرح، موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور رفع ایراد شورای نگهبان، طرح اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری را اصلاح کردند.
با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس مجدداً در دستورکار مجلس قرار گرفت.
با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس مجدداً در صحن علنی رسیدگی خواهد شد.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس مراحل نهایی را در کمیسیون طی می کند و به زودی در دستور کار صحن مجلس قرار خواهد گرفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با اصلاح قانون بانک‌های عامل مشکلات مردم کاهش می‌یابد، بنابراین اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس هر چه زودتر طرح اصلاح قانون بانک‌های عامل را به صحن مجلس بیاورند.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس در دستورکار کمیسیون قرار دارد و پیش بینی می شود تا پایان ماه آتی به صحن مجلس برسد.
طیف وسیعی از وکلای با تجربه و آموزش دیده دادگستری آماد گی دارند که دعوی شرکت های تولیدی و غیر تولیدی را با تعرفه مصوب قوه قضائیه و حتی پایین تر از آن قبول وکالت کنند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ