جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی، می‌گوید با خوشحالی بارسا را ترک کرده اما به زودی به این باشگاه باز خواهد گشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از رحلت پیکر امام خمینی جهت وداع در روز ۱۵ خرداد ۱۳۶۸ به مصلای تهران منتقل شد، یخچال بزرگی با دیوار‌های شیشه‌ای بر روی چند کانتینر به‌طوری قرار گرفت تا مردم بتوانند پیکر امامشان که عمامه‌ای سیاه به نشانه انتساب به سادات بر روی سینه داشت را ببینند. پس از اقامه نماز ابتدا تصمیم گرفته شد برای تشییع کامیونی تابوت حامل پیکر را به بهشت زهرا که در ۲۰ کیلومتری مصلا بود منتقل کند و یک هلی کوپتر از آغاز مسیر تابوت را همراهی می‌کرد، در میانه راه به علت هجوم جمعیت زیادی که برای تشییع پیکر آمده بودند ادامه دادن مسیر غیر ممکن شد و هلی کوپتر به زحمت به زمین نشست و پیکر برای تکفین مجدد به جماران و در رور بعد به محل تدفین منتقل شد. در یازدهم ژوئن ۱۹۸۹، یک ششم جمعیت وقت ایران (بیش از ده میلیون نفر)، جمعیتی به وسعت ۳۲ کیلومتر برای تشییع پیکر امام خمینی به حوالی بهشت زهرا آمدند تا این بدرقه بزرگترین مراسم تشییع دنیا لقب بگیرد. بخشی از عکس‌های زیر از مجموعه آرشیو خبرگزاری ایرنا از مراسمات پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۶۸ است که برای اولین بار منتشر می‌شود.
جرارد پیکه، رئیس لیگ پادشاهان اعلام کرد که آندره آ پیرلو در یک مسابقه آخر هفته آینده شرکت خواهد کرد.
ویدئویی که دراز کشیدن یک پسربچه روی مار پیتون غول پیکر را به تصویر می کشد به ویدئویی داغ در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. در این ویدئو این پسربچه در حالی که روی مار لم داده، مشغول بازی با تلفن همراهش دیده می شود.
پاسخ‌های جرارد پیکه به آهنگ جدید همسر سابقش شکیرا ادامه دارد. او امروز با یک اتوموبیل توینگو به دفتر تورنمنت کینگزلیگ وارد شد تا طعنه جدیدی به شکیرا زده باشد.
هشت بار قهرمانی در لالیگا، هفت جام کوپا دل ری، شش سوپرکاپ اسپانیا، سه لیگ قهرمانان اروپا، سه سوپر جام اروپا و سه جام باشگاه‌های جهان فوتبال، ۳۰ جام جرارد پیکه در سال‌های اخیر با لباس بارسلونا بوده
خسوس خیل مانسانو، داور بازی بارسلونا و اوساسونا، در گزارش این بازی دلیل اخراج جرارد پیکه را مطرح کرده است.
جرارد پیکه، مدافع باتجربه بارسلونا، در آخرین بازی دوران حرفه‌اش با کارت قرمز داور مواجه شد.
با مشخص شدن دیدار منچستریونایتد و بارسلونا در لیگ اروپا واکنش‌های زیادی به خداحافظی اخیر جرارد پیکه از بارسا و حضور کریستیانو رونالدو در یونایتد ابراز شده است.
ورود یک تماشاگر به زمین در جریان بازی شب گذشته بارسلونا و آلمریا برای بارسا تبعات مالی خواهد داشت.
عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسا، با انتشار پیامی به جرارد پیکه به خاطر خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال ادای احترام کرد.
جرارد پیکه مدافع با سابقه بارسلونا دیشب بعد از تعویض در بازی با آلمریا با چشمانی اشکبار از هوادارن و بازیکنان بارسلونا خداحافظی کرد.
این آخرین بازی پیکه در نوکمپ بود، اگرچه او در آخرین بازی بارسلونا پیش از جام جهانی که خارج از خانه مقابل اوساسونا برگزار خواهد شد هم به میدان می‌رود.
جوردی آلبا در پایان بازی بارسا و آلمریا به خداحافظی باشکوه جرارد پیکه اشاره کرد و آرزو کرد خودش نیز روزی در نوکمپ اینچنین با فوتبال وداع کند.
جرارد پیکه پس از اتمام بازی بارسلونا و آلمریا، ابتدا در نوکمپ دور افتخار زد و سپس برای هواداران بارسا حرف زد. بغض او به یکباره شکست و شروع به گریه کرد.
جرارد پیکه امشب آخرین بازی خود در نوکمپ را برای بارسلونا انجام داد. او در دقیقه 83 و در میان تشویق 92 هزار هوادار حاضر در ورزشگاه تعویض شد.
جرارد پیکه امشب برای آخرین بار در ترکیب ثابت بارسا در نوکمپ قرار گرفته و هواداران بارسا نیز برای او سنگ تمام گذاشتند.
باشگاه بارسلونا با انتشار پوستری با تصویر جرارد پیکه به استقبال مسابقه امشب رفت.
پپ گواردیولا به خداحافظی ناگهانی جرارد پیکه از فوتبال واکنش نشان داد و از او تمجید کرد.
اریک گارسیا و ژول کُنده در بازی دیشب بارسا برابر والنسیا مصدوم شدند تا ژاوی برای سه بازی بعدی تیمش فقط جرارد پیکه را به عنوان مدافع میانی تخصصی در اختیار داشته باشد.
این زوج که به تازگی از هم جدا شده‌اند در جریان تماشای بیسبال در فاصله دوری نسبت به هم نشسته بودند و هیچ ارتباطی باهم نداشتند.
به نظر می‌رسید که برای اولین بار تصاویر کلارا کیا مارتی، نامزد جدید جرارد پیکه، توسط رسانه‌ها لو رفته است.
شکیرا و پیکه حاضر نیستند که این جت شخصی را به راحتی از دست بدهند و به همین خاطر وکلای این دو در حال بحث و مذاکره هستند.
تلسکوپ غول پیکر ۲۵.۴ متری ماژلان با استفاده از هفت آینه از بزرگترین آینه‌های جهان، بالاترین نمای جامع از جهان ما را ارائه می‌دهد. منشأ عناصر شیمیایی را روشن می‌کند، معما‌های کیهانی ماده تاریک را روشن می‌کند و برای اولین بار حضور حیات در جهان‌های دیگر را تأیید می‌کند. جالب است بدانید که وزن این آینه‌ها به ۱۸ تن می‌رسد و ساخت آن‌ها نیز ۴ سال طول خواهد کشید. علاوه بر این سازندگان به مدت تقریبا ۲ سال هر کدام از آن‌ها را صیقل  می‌دهند، تا اگر لکه‌ای روی آن‌ها وجود داشته باشد، به کمتر از یک هزارم عرض موی انسان برسد.
جرارد پیکه، مدافع باتجربه بارسلونا، به مدیران این باشگاه پیشنهاد کرده بود که این فصل را بدون دریافت دستمزد بازی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ