سرپرست تیم ملی فوتبال ایران از انجام بازی دوستانه مقابل تیم امید پیش از سفر به اتریش خبر داد و آخرین وضعیت بازی با اروگوئه و سنگال را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آندره اونانا برخلاف نظر اریک تن هاخ می‌گوید که تاتنهام شایسته پیروزی مقابل منچستریونایتد بود.
باشگاه تراکتور تبریز با درخواست مدافع جوان خود به صورت قرضی مخالفت کرد.
یک تحلیلگر سیاسی در عراق از مخالفت هیأت امنیتی این کشور در آمریکا با بررسی مسائل مربوط به نیروهای حشدشعبی به ویژه بودجه اختصاص یافته به آنها خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی لایحه اصلاح قانون بودجه ۱۴۰۲ با قید دو فوریت محالفت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی لایحه اصلاح قانون بودجه ۱۴۰۲ با قید دو فوریت مخالفت کردند.
سناتورهای جمهوریخواه توافق تبادل زندانیان دولت بایدن با ایران را به "مماشات" و دادن "باج" به حکومت تهران تشبیه کرده و از اینکه ایران از پول های آزاد شده چه نوع استفاده ای خواهد کرد، ابراز نگرانی کردند.
پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: مخالف تردد اتوبوس‌های پاکستانی‌ در ایام اربعین هستیم.
یک دادگاه صهیونیستی با آزادی ولید دقه اسیر فلسطینی مبتلا به سرطان از زندان مخالفت کرد.
شورای هماهنگی و همکاری فعالین اقتصادی مناطق آزاد در خصوص لایحه قانون برنامه هفتم توسعه بیانیه صادر کرد.
معاون رئیس جمهور در به پیشنهاد تعدادی از نمایندگان در خصوص تشکیل وزارت خانواده واکنش نشان داد و درخصوص مسکوت ماندن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی گفت: دولت هیچ تصمیمی برای مسکوت گذاشتن این لایحه ندارد و بر خواسته خود تاکید دارد و امیدواریم بزودی نهایی شود تا موضوع کنترل قیمت ها، ‌تنظیم بازار و صادرات سروسامان بهتری بگیرد و شاهد التهاب در بازار نباشیم.
باشگاه پرسپولیس نام وحدت هنانوف را از لیست بزرگسالان خود خارج نخواهد کرد و این بازیکن برای فصل آینده همچنان سرخپوش خواهد ماند.
یک رسانه عراقی به نقل از برخی منابع خود مدعی شد که رئیس فدراسیون فوتبال عراق، مانع از حضور اسکوچیچ در تیم ملی این کشور شده است.
یک رسانه عراقی فاش کرد دراگان اسکوچیچ قصد داشته بعد از اخراج از تیم ملی ایران سرمربی عراق بشود اما رئیس فدراسیون فوتبال این کشور با انتخاب او مخالفت کرده است.
عضو کمیته فنی می‌گوید که باوجود تلاشهای اسکوچیچ، او همچنان مخالف حضور وی روی نیمکت ایران است.
سرپرست کنونی تیم ملی به ماجرای برکناری دراگان اسکوچیچ و حضور دوباره کارلوس کی‌روش پرداخت.
میرشاد ماجدی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: پای قرارداد هیچ سرمربی خارجی را امضا نمی‌کنم و نظرم همچنان اسکوچیچ است.
کریم انصاری‌فرد و احسان حاج‌صفی ۲ بازیکن ایرانی آ اِک یونان ممکن است جایگاه خود را در قطر از دست بدهند. دلیل این مساله مخالفت این ۲ بازیکن با دراگان اسکوچیچ است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ۱۴ کشته در تصادف محور نیکشهر به چابهار/ پدر به قتل رسید، تیغه کارد بر پیکر فرزند ماند!/ درگیری مرگبار با همسایه/ مرگ عجیب ۲ مرد در پایتخت/ سگ‌های ولگرد در قم جان پسر بچه ۶ ساله را گرفتند/ دستگیری سرکرده ۱۷ ساله باند فروش سؤالات کنکور/ حریف طلبی مرگبار در فضای مجازی!/ گروگانگیری ۳۰ میلیاردی پسر تاجر ناکام ماند
سازمان غذا و دارو مقصر مشکلات طرح دارویار است
ایران - اروگوئه هم با مخالفت اسکوچیچ لغو شد!
ملی پوشان در این استوری‌های مشترک، به سرکردگی سردار آزمون و مهدی طارمی در ماجرای برکناری یا ابقای اسکوچیچ به دو گروه مخالف تقسیم شدند تا پیام اختلاف داخلی را چهار ماه مانده به جام جهانی ۲۰۲۲ به حریفان هم‌گروه مخابره کنند!
ترکیب دو تیم از بازیکنانی که موافق و مخالف ماندن دراگان اسکوچیچ و آمدن کارلوس‌کی‌روش به تیم‌ملی هستند، به شماتیک زیر چینش شده! به نظر می‌رسد این شکاف بسیار عمیق باشد و راهی جز حذف هر دو گزینه یعنی ابقای اسکوچیچ و آوردن کی‌روش نباشد. شاید باید منتظر گزینه داخلی باشیم
تبریک تولد مهدی طارمی توسط سردار آزمون خبر خوبی برای تیم ملی در اوج بحران مخالفت و موافقت با اسکوچیچ است. این پیام می‌تواند پایان اختلافات احتمالی بین دو مهاجم و امید اصلی تیم ملی در جام جهانی قطر باشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ