پی‌یر امریک اوبامیانگ، ستاره مغضوب چلسی، از اخراج گراهام پاتر بسیار خوشحال به نظر می‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پی اس وی آیندهوون به صورت جدی به دنبال جذب سرجینیو دست، مدافع بارسلونا، است.
هافبک عراقی تازه وارد مس رفسنجان در اولین صحبت های خود به مردم رفسنجان با زبان فارسی سلام داد.
بر خلاف تصور برخی از افراد در تیم استقلال از اینکه علی بیرو آبی پوش نشد، خوشحال هستند.
علی آبادی گفت: خوشحالم که جمهوری اسلامی ایران آنقدر آزادی داده که افراد می‌توانند راجع به همه موضوعات سوال کنند. مدرک بنده توسط صد‌ها مرکز بررسی و تایید شده است که یکی از آن‌ها کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی است.‌ای کاش کسانی که در خصوص مدرک من صحبت کردند اصل مدرک فارغ‌التحصیلی بنده را می‌دیدند.
مدیر تیم پرسپولیس بعد از کسب قهرمانی در لیگ برتر، خاطره جالبی از علی پروین عنوان کرد.
دروازه‌بان پرسپولیس با خوشحالی و البته کری‌های جالب توجه برای استقلال و سرمربی‌اش پاسخگوی سوال خبرنگاران بود.
استوری علی علیپور پس از توافق با باشگاه پرسپولیس برای دریافت قسطی مطالباتش را ببینید.
دایی در بازی‌های آسیایی ۹۴ هیروشیما از ناحیه طحال دچار پارگی شدید شد به طوری که تنی چند از ملی‌پوشان تصور کردند وضعیت او بسیار وخیم است و حتی شروع اشک ریختن کردند، اما به لطف خدا علی دایی پس از یک عمل سنگین و البته موفقیت آمیز به زندگی و به تیم ملی برگشت و همه ایران را خوشحال کرد. درست مثل احمدرضا عابدزاده که در سال ۸۱ عمل جراحی سنگینی را روی مغز خود تحمل کرد و...
علی کریمی هافبک ملی‌پوش تیم ملی ایران و بازیکن تیم کایسری اسپور ترکیه ، بین کودکان مناطق زلزله‌زده ترکیه حضور یافت و سعی کرد آنها را برای لحظاتی خوشحال کند
جایگاه علی دایی علاوه بر ورزش، در جامعه هم به عالی‌ترین درجه‌اش رسید و یقینا همین بخش از زندگی او است که باعث می‌شود حضور توأم با آرامشش روی صحنه‌ای در پاریس، موجی از خوشحالی را در دل مردم به وجود بیاورد. مردمی که هنوز هم امید دارند تا متخصصان امر، در رأس کار قرار بگیرند تا شاید مثل علی دایی، دنیا به دیده احترام به شخصیت‌های برجسته‌اش نگاه کند.
ساپینتو صراحتا اعلام کرد که دیگر نیازی به یزدانی ندارد و از این بازیکن خواست تا با جدایی از استقلال، فضا را برای جذب بازیکن جدید باز کند.
علی فتح‌الله‌زاده، خوشحال از باز‌شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی استقلال در یک مصاحبه وعده‌ای جدید و جالب داد.
در شب درخشان فوتبال ایران در جام جهانی 2022 یک چهره ویژه و محبوب در ورزشگاه احمد بن علی حضور داشت که حامی جدی تیم ملی بود.
پیروزی تیم ملی ایران جو جالبی در ورزشگاه احمد بن علی الریان ایجاد کرد. حتی امر قطر هم که تماشاگر بازی بود به تشویق تیم ملی پرداخت.
سردار آزمون پس از کارلوس کی‌روش سراغ مهدی طارمی رفت تا خوشحالی شدید خود را تقسیم کند.
تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر امروز در ورزشگاه احمد بن علی حضور داشت.
علی ارسلان می‌گوید در ایران تمرین می‌کند و امیدوار است با کشتی‌هایش مردم ایران را خوشحال کرده باشد.
در یکی از سکانس‌های این سریال که علی شادمان بازیگر نقش جاوید موفق شده حریفش را شکست دهد، او به سبک خوشحالی حسن یزدانی پس از پیروزی مقابل تیلور آمریکایی به شادی می‌پردازد.
علی علیپور در دربی برگشت لیگ نوزدهم با همراهی کامیابی‌نیا به سبک شیخ دیاباته خوشحالی جنجالی‌ای را انجام داده بود.
یکی از حاضران در کنار زمین چمن ورزشگاه سیروس قایقران می گوید نیروهای هلال احمر روبه ریکاردو ساپینتو با مشت های گره کرده خوشحالی بعد از گل کرده اند.
فروشندگان سئوالات کنکور در فضای مجازی دستگیر شدند
علی کریمی: ما مردم را خوشحال کردیم، تو چه کردی؟
کرونا در حالی در سال جدید قربانی می‌گیرد که یکی از بحران‌های همچنان برقرار، بحران اظهارنظر است. در واقع در وقت بحران، این فرهنگ هنوز وجود ندارد و زمینه‌های قانونی نیز تعریف نشده که فقط اشخاص مسئول و متخصص اظهارنظر تخصصی کرده و خود را مرجع معرفی کنند.
کرونا در حالی در سال جدید قربانی می‌گیرد و یکی از بحران‌های همچنان برقرار، بحران اظهارنظر است. در واقع در وقت بحران، این فرهنگ هنوز وجود ندارد و زمینه‌های قانونی نیز تعریف نشده که فقط اشخاص مسئول و متخصص اظهارنظر تخصصی نمایند و خود را مرجع معرفی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ