معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از نهایی شدن طرح فاز مقدماتی تونل جاویدالاثر متوسلیان خبر داد و گفت: هزینه ساخت تونل جاویدالاثر متوسلیان ۲۰ هزار میلیارد تومان تخمین زده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیر عامل ابفای استان اصفهان از پیشرفت ۶۰ درصدی تقویت چرخه خطوط آبرسانی هسته مرکزی، جنوب غرب و شمال غرب اصفهان خبر داد.
معاون گردشگری و اعضای کمیته ملی طبیعت‌گردی نسبت به تأیید فاز نخست پروژه طبیعت‌گردی در جزیره آشوراده منطبق با معیارهای محیط‌زیستی، اعلام موافقت کردند.
مدیرکل گردشگری داخلی از اجرا شدن طرح تسهیل سفرهای اعتباری در سه شهر گردشگری شیراز، کرمان و مشهد خبر داد و گفت: این طرح به صورت پایلوت در یزد اجرا شد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: امیدواریم در روزهای آینده مشکلات احتمالی طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول در مجمع حل و در اسرع وقت وارد فاز اجرایی شود.
عملیات نصب سازه‌های جانبی نخستین عرشه فاز ۱۱ پارس جنوبی در بلوک گازی این طرح در آب‌های خلیج فارس پایان یافت.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرایی و عملیاتی شدن بیش از ۲۸۵ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در روستاهای سراسر کشور خبر داد.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از تدوین برنامه توسعه حمل‌ونقل هوایی به عنوان یکی از خروجی‏‌های فاز دوم طرح جامع حمل‌ونقل کشور خبر داد.
روز‌های سخت زاکانی در شهرداری شروع شده است و اختلافاتی که با آبستراکسیون برخی از اعضای شورای شهر تهران، عیان شده بود، حالا با اولین سوال از شهردار تهران وارد فاز جدیدی شده و ابزاری که ۹ سال از آن استفاده نشده بود، حالا به کار اعضای شورای شهر تهران آمده است.
اهواز- نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس، خوزستان را قطب کشاورزی ایران دانست و گفت: خواسته خوزستانی‌ها این است که فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری برای این استان اجرایی شود.
اهواز- نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس، خوزستان را قطب کشاورزی ایران دانست و گفت: خواسته خوزستانی‌ها این است که فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری برای این استان اجرایی شود.
مدیرعامل مدیریت طرح های صنعتی ایران گفت: همه ظرفیت فاز ۱۴ پارس جنوبی بدون مشارکت خارجی و با استفاده از نیروی ایرانی راه اندازی شد.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: از محل واقعی شدن و پلکانی شدن موثر تعرفه مشترکان پرمصرف، رایگان شدن انرژی برای مشترکان کم مصرف را نیز جبران می‌کنیم و اجرای این طرح نه تنها بار مالی نخواهد داشت بلکه به کمک عدالت در توزیع یارانه و هدفمندسازی یارانه‌های انرژی در بخش خانگی نیز منتج خواهد شد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: برخی پروژه‌های پیشران که اجرای آنها چند سال زمان می‌برد، بهتر است فازبندی شوند تا در صورت امکان پیش از بهره برداری کامل طرح، شاهد افتتاح فازهای مختلف باشیم.
با وجود تمامی اظهارات و اطمینان‌بخشی‌های مقام‌های دولتی، همچنان نگرانی‌ها نسبت به ابعاد طرح مولدسازی اموال دولتی ادامه دارد. حالا همه در انتظار هستند که رونمایی از فاز اول سایت مولدسازی که مقرر شده در ۲۲ بهمن باشد، را ببینند. انتظار ناظران و افکار عمومی این است که در روند واگذاری و مولدسازی (در معنای حقیقی آن و نه فروش اموال) شفافیت و اطلاع رسانی کامل وجود داشته باشد
بندرعباس - قرارداد ۹۰۰ میلیون دلاری فاز نخست طرح توسعه میدان عظیم گازی کیش با حضور وزیر نفت امضا شد.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرایی و عملیاتی شدن ۲۰۲ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در روستاها خبر داد و گفت: از محل اعتبارات امسال نیز بیش از ۱۴۵ هزار واحد در برنامه اجرا قرار گرفت.
بندرعباس - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: طرح جامع فاز ۳ بندر شهید رجایی با طول ۱۴۰۰ متر اسکله که ۹۰۰ متر آن آماده بهره برداری است.
طرح توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی پس از ۲ دهه اجرایی خواهد شد،تعرفه‌های غیر یارانه‌ای در انتظار مشترکان پرمصرف و ۶۰ درصدظرفیت سدهای کشور خالی است از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به طرح مدیریت هوشمندانه یارانه آرد و نان، اظهار کرد: فاز دوم این طرح به زودی اجرا خواهد شد که طی آن به هر نانوا متناسب با میزان نانی که پخته و فروخته و همچنین تراکنش‌هایی که در دستگاه کارتخوان ثبت شده است، به علاوه چند درصد بیشتر، آرد تخصیص داده خواهد شد.
خرم‌آباد- معاون فناوری وزیر علوم از فعالیت و کار دو هزار و ۲۰۰ دانشجو در فاز نخست طرح «دستیار فناوری» خبر داد.
در جلسه ای با حضور معاون اول رئیس جمهور طرح شهرهای مولد کشاورزی نهایی و مقرر شد در فاز نخست ۵ نقطه ساحلی کشور تعیین و اجرای این طرح آغاز شود.
مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران از بهره‌برداری فاز نخست طرح ساماندهی روددره فرحزاد تا بهار آینده خبر داد و گفت: فاز نخست پروژه از پل آبشار تا پل خوشمرام تکمیل خواهد شد.
آنچه باید یحیی گل محمدی و پرسپولیس را نگران کند افت سرخ ها در فاز تهاجمی است.
مدیرعامل موسسه جهاد نصر گفت: مطالعات ابتدایی در فاز ۲ طرح خوزستان بر روی ۱۰۲ هزار هکتار از اراضی آغاز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ