مدیرکل موزه‌ها درباره توقیف یک اثر تاریخی متعلق به ایران توسط پلیس مرزی انگلستان گفت: اصالت اولیه این اثر تاریخی تایید شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی‌های اولیه برای بررسی صحت اصالت تاریخی یکی از آجرهای شبستان جنوبی مسجد جامع ساوه انجام و به منظور بررسی‌های بیشتر به موزه ملی منتقل شد.
اولین موشک بالستیک قاره‌پیمای اتمی عملیاتی شوروی به اسم R-5 پوبدا توسط صنایع هوافضای یوزماش طراحی و تولید شد، این صنایع پس از فروپاشی شوروی رونق خود را از دست داد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان‌شمالی گفت: در بررسی‌های اولیه هیچ نشانه‌ای از اصابت گلوله و یا درگیری با سایر جانوران بر روی لاشه مشاهده نشده است تحقیقات در این خصوص ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی در این خصوص متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.
اصالت نقش برجسته ساسانی استرداد شده به کشور فردا در اولین مرحله بررسی شده و نتایج آنالیزها و عکسبرداری ها در اختیار همه پژوهشگران قرار می‌گیرد.
پلیس «باجور» در ایالت خیبرپختونخواه پاکستان اعلام کرد که تحقیقات اولیه حاکی از آن است که شاخه منطقه‌ای داعش مسئول حمله تروریستی دیروز در این کشور است.
محققان دانشگاه بریتیش کلمبیا نمونه اولیه یک ربات تست دارو را ابداع کرده اند که قرار است آن را نخستین بار در فستیوال موسیقی در ایالت کلمبیا کانادا آزمایش کنند.
اولین تصاویر از مراحل پرتاب تا اصابت موشک هایپرسونیک فتاح به هدف را ببینید.
تصاویری از تست‌های اولیه موتور موشک مافوق صوت (هایپرسونیک) فتاح را مشاهده می‌کنید.
اولین تصاویر از مراحل شلیک و اصابت موشک خیبر را ببینید.
آدینه‌لو گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد خانمی ۲۳ ساله اهل و ساکن زنجان بر اثر اصابت گلوله از ناحیه سر به قتل رسیده است. با انجام تحقیقات میدانی و برابر اظهارات شاهدان حاضر، قاتل یک مرد تقریبا ۴۰ ساله است که با اسلحه کلت کمری به سر مقتول شلیک و از محل متواری شده است.
مونتانا به اولین ایالت آمریکا مبدل شده که دسترسی به برنامه شبکه اجتماعی جنجالی تیک تاک را مسدود می‌کند. این کار بر مبنای مصوبه مجلس محلی این ایالت صورت می‌گیرد.
کشتی باری «توزلا» متعلق به ترکیه در بندر خِرسون در جنوب اوکراین مورد اصابت موشک قرار گرفت. پل کشتی تقریباً به طور کامل ویران شده است.
متهم در بازجویی اولیه اقرار کرد: در حال تفریح و شادی بودیم که به صورت سهوی یک تیر از اسلحه کلت خودم خارج و به گردن دوستم اصابت کرد.
هم‌زمان با اولین روز سال جدید میلادی، رسانه‌های آمریکا از وقوع یک حادثه تیراندازی در ایالت آلاباما خبر می‌دهند.
ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۳۰ آذرماه، گزارش قتل مرد برنج‌فروشی به بازپرس محمدحسین زارعی و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد. به دنبال اعلام این خبر تیم جنایی راهی محل شده و با جسد خونین مرد ۵۰ ساله داخل مغازه‌اش مواجه شدند. در بررسی‌های اولیه، متخصصان پزشکی قانونی علت مرگ را اصابت میله آهنی اعلام کردند.
خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از یک مقام آمریکایی اعلام کرد: شواهد اولیه حاکی از آن است که موشک اصابت کرده به لهستان توسط اوکراینی‌ها شلیک شده است.
با اعلام اعلام نتایج اولیه انتخابات کنگره، دو زن و یک مرد مسلمان فلسطینی تبار در ایالت های جورجیا، ایلینوی و میشیگان به مجلس نمایندگان آمریکا راه یافتند.
نماینده اراک در مجلس گفت: شایعه فوت مهرشاد شهیدی بر اثر اصابت تیر در پیگیری اولیه ما از پزشکی قانونی رد شد، اما درخصوص سایر عللی که ممکن است منجر به فوت شده باشد، پزشکی قانونی در حال بررسی است.
رسانه‌ها از وقوع چندین انفجار مهیب در مرکز کی‌یف خبر داده و گفته‌اند روسیه برای اولین بار در چند ماه گذشته، به اهدافی در پایتخت اوکراین حمله کرده است.
ساعت ۴ بامداد جمعه ۱۵ مهر مرد جوانی در تماس با مأموران کلانتری چیتگر عنوان کرد: من و دو نفر از دوستانم در شهرک دانشگاه مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌ایم. با اعلام این خبر مأموران کلانتری و اورژانس بلافاصله راهی محل شدند و پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد که مرد جوانی بر اثر شلیک گلوله جان باخته و در چند متری او هم دو مرد دیگر بشدت زخمی شده‌اند.
محمد بلوری روزنامه نگار حوادث نویس پیشکشوت نوشت: زنده‌یاد دکتر طباطبایی رییس پزشکی قانونی که سال‌ها بعد به ملاقاتش رفتم فاش کرد پس از انتقال حسنعلی منصور به بیمارستان، پزشکان ما با معاینه او متوجه شدند دو گلوله اصابت کرده به شکم و گردن منصور به نقاط حساس او اصابت نکرده که در همان یکی، دو روز اولیه جراحی شدند و با کالبدشکافی جسد هم روشن شد که گلوله‌های شلیک شده هرگز به مرگ منصور منجر نشده‌اند بلکه اشتباه تیم پزشکی در جراحی سر او باعث خونریزی مغزی شده و مرگ نخست‌وزیر را در پی داشته است.
اولین فیلم از موشک برد بلند فتح ۳۶۰ ارتش که در رزمایش اخیر آزمایش شد. این موشک در لحظه اصابت به هدف ۴ ماخ سرعت دارد
اولین فیلم از موشک برد بلند فتح ۳۶۰ ارتش که در رزمایش اخیر آزمایش شد. این موشک در لحظه اصابت به هدف ۴ ماخ سرعت دارد
یکی از مقامات بهداشتی ایالت تگزاس آمریکا در این باره گفت: آبله میمونی یک بیماری جدی است به ویژه برای کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند. ما همچنان از مردم می‌خواهیم که اگر در معرض خطر ابتلا به آبله میمونی قرار گرفته‌اند یا علائم این بیماری را دارند به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ