مطالعات انجام شده در یلواستون طی سال‌ها نشان داده است که گرگ‌های خاکستری اغلب برای کشتن اعضای گله‌های رقیب (مخصوصاً توله‌های سگ) تلاش می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه باید پژوهش‌ها مبتنی بر گشایش گره‌های جامعه باشد، گفت: باید به تبلیغ در جهان توجه داشته باشیم.
غیر معمول‌ترین ویژگی گرگ یال‌دار بوی ادرار آن است که بوی ماری جوانا می‌دهد. به اندازه کافی عجیب، دانشمندان بر این باورند که این بو هشداری برای سایر گرگ‌های یال دار است تا از چمن خود دوری کنند.
متخصص تغذیه و رژیم درمانی دانشگاه با انتقاد از رفتار‌های افرادی که با هدف سلامت توصیه به پیروی از رژیم‌های غذایی وابسته به گروه خونی می‌کنند، افزود: این موضوع که بدن انسان برای حفظ سلامت به چه گروه‌هایی از مواد غذایی نیاز دارد وابسته به اعتقاد یا باور این نظر غیرکارشناسانه نیست بلکه باید تمام این موارد علمی و ثابت شده باشد.
کارشناس مسائل بین الملل گفت: گروسی همواره گردش‌هایی را در مواضع خود داشته که اعتبار آژانس بین‌المللی را زیر سوال برده است.
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز در کنفرانس مطبوعاتی هفتگی خود اعلام کرد: امیدواریم دولت طالبان گام‌هایی را برای تأمین منافع مردم افغانستان و برآورده‌کردن انتظارات جامعه جهانی بردارد.
حادثه اخیر ایذه، ریشه در تحریف و سمپاشی همین رسانه‌های معاند و برخی پادو‌های رسانه‌ای و مجازی آن‌ها در داخل و آن دسته از سلبریتی‌های اجاره‌ای داشت که در جریان اغتشاشات سعی داشتند بین مردم و نیرو‌های حافظ امنیت کشور فاصله بیندازند، اما قطعاً این روز‌ها باز هم عصبانی و سرخورده‌اند چرا که مردم ارزش خون سربازان خود که با نثار جانشان این کشور را از چنگ و دندان گرگ‌های طمعکار و خباثت روباه‌های به ظاهر دوست حفظ کرده‌اند می‌دانند و در تجلیل و قدردانی از آن‌ها غافل نخواهند شد.
گیتلسون گله دار در هزرعه پوشیده از برف خود در حاشیه شمالی کلرادو گفت: آنها لگد می‌رنند و خوب گاز می‌گیرند.
خدنگ‌ها به دلیل پیوندهای اجتماعی قوی و رفتار مشارکتی خود که اغلب شامل دفاع از اعضای خانواده می شود، شناخته می شوند. آنها در گروه‌هایی به نام «پاک» یا «موب» زندگی می‌کنند که شامل نر و ماده است و برای محافظت از قلمرو خود، جستجوی علوفه و مراقبت از بچه‌هایشان با هم کار می‌کنند.
کاربران با استفاده از شماره تلفن خود در تلگرام حساب باز می‌کنند که به صورت پیش فرض برای همه قابل مشاهده است. یعنی افراد در گروه‌هایی که به حساب شما دسترسی دارند، می‌توانند شماره تلفن شما را ببینند. اما شماره تلفن از آن دست اطلاعاتی است که هرگز نباید در فضای آنلاین منتشر شد، زیرا هر کسی می‌تواند با شما تماس گرفته، به کلاهبرداری مبادرت کرده یا آن را به افرادی دهد که حتی شما را نمی‌شناسند. بهترین کار این است که شماره تماس خود را خصوصی کنید.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه تهدیدهای امنیتی ممکن است در هر حوزه‌ای رخ بدهد، به موضوع تهدید سلامت عمومی در برخی مدارس اشاره و بر اهمیت شناخت دقیق ابعاد مسائل، پیش‌بینی‌ها و پیشگیری‌های لازم و بهنگام برای مقابله موثر با جنگ ترکیبی دشمن تاکید کرد.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه تهدیدهای امنیتی ممکن است در هر حوزه‌ای رخ بدهد به موضوع تهدید سلامت عمومی در برخی مدارس اشاره و بر اهمیت شناخت دقیق ابعاد مسائل، پیش‌بینی‌ها و پیشگیری‌های لازم و به‌هنگام برای مقابله موثر با جنگ ترکیبی دشمن تاکید کرد.
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با به ثمر رساندن دو گل در نیم ساعت ابتدایی مسابقه مقابل نساجی، از حریف خود پیش افتاده است.
معاون سازمان انرژی اتمی درباره حل و فصل سوالات باقی‌مانده میان ایران و آژانس به عنوان یکی از گره‌های احیای برجام و نیز برداشتن موانع بر سر فعالیت عادی سازمان تصریح کرد: اگر غرب از خواسته‌های فرابرجامی خود کوتاه بیاید، توافق قابل دسترس است. این خواسته زیادی نیست که از طرف مقابل تضمینی بگیریم که بار دیگر خروج یک جانبه از برجام رخ ندهد.
موضوع بسیار مهم دیگری که مینویی به آن اشاره می‌کند، مدارکی است که یک موکل در اختیار وکیل خود قرار می‌دهد و با بازداشت وکیل، فرایند پیگیری پرونده می‌تواند با گره‌های بسیاری مواجه شود: «موکل در مورد اوراق پرونده و مدارکش سرگردان است. من و آقای کامفیروزی موکلان مشترکی داریم. در این مدت برخی از آنها با من تماس گرفته‌ و گفته‌اند فلان مدرک‌مان را برای ارائه به فلان مرجع قضائی نیاز داریم و آن مدرک دست آقای کامفیروزی است. دسترسی دوباره به این مدارک کار بسیار سختی است و چه‌بسا از برخی از این اوراق تنها یک نسخه موجود باشد؛ مثل اصل نامه پزشک، استشهادیه و‌... . این موضوع استیصالی را برای موکل و وکیل جدید پرونده به همراه دارد که بسیار پیچیده است».
توپ در زمین خودی به پله رسیده بود و کسی انتظار نداشت که او از همانجا تصمیم به گلزنی بگیرد، اما ستاره برزیلی که دیده بود ایوو ویکتور، دروازه‌بان حریف، از دروازه خارج شده است، از فاصله ۶۰ متری شوتی زد که تنها با اختلاف چند سانت از کنار دروازه به بیرون رفت. اگر این توپ وارد دروازه می‌شد، قطعا یکی از زیباترین گل‌های تاریخ جام جهانی رقم می‌خورد.
در این ویدیو می‌بینیم که گله گرگ‌های گرسنه یک گوزن شاخ دار را در میان برف دنبال می‌کنند و در نهایت به دام می‌اندزند. گوزن در لحظه شکار قدری تلاش می‌کند تا خودش را از چنگ گرگ‌ها برهاند، اما موفق نمی‌شود و زنده زنده خورده می‌شود.
با مطالعه روی بیش از ۲۰۰ گرگ خاکستری در پارک ملی یلوستون، مشخص شد که گرگ‌های آلوده به انگل‌های تغییردهنده رفتار با افزایش پرخاشگری و رفتار‌های پرخطر، به احتمال زیاد یا به رهبران گروه تبدیل می‌شوند یا گله را را به کلی رها می‌کنند. یافته‌های جدید نشان می‌دهد که انگل توکسوپلاسما گوندی، میزبان خود را به رفتار‌های پرخطر سوق می‌دهد.
سعید محمد در اکانت خود در شبکه های اجتماعی نوشت: مراقب ایران عزیز باشیم. گرگ‌ها در کمین اند.
سعید محمد در اکانت خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: مراقب ایران عزیز باشیم. گرگ‌ها در کمین اند.
رونالدو، ستاره سابق تیم ملی برزیل، می‌گوید ارزش تمامی گل‌هایی که زده برای خودش یکسان است.
محمد امیری، حقوقدان درباره شکل‌گیری باند‌های تبهکار خانوادگی می‌گوید: «درخانواده‌هایی که یک یا چند نفر از اعضای خانواده پیشینه جرم و مجرمیت داشته باشند، سایر اعضای خانواده خود را هم به ارتکاب اعمال مجرمانه تشویق می‌کنند.»
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت: نتیجه رهاکردن سکونتگاهی از سوی سگ‌ها در دامنه کوه‌ها و فضا‌های حاشیه‌ای شهر، جلوآمدن و قدم گذاشتن حیوانات غیراهلی مانند گرگ‌ها به حریم سگ‌ها درپی دارد. به‌عبارتی گرگ‌ها یا گرگاس‌ها (گرگ-سگ) به محل سکونتگاهی انسان‌ها نزدیک شده‌اند که می‌تواند بسیار خطرناک باشد؛ به‌گونه‌ای که طی ماه‌های اخیر برخی از ساکنان سوهانک اعلام کرده‌اند که در محله خود و بالاتر از محدوده‌های سرآسیاب، شاهد تردد گرگ بوده‌اند.
می‌توان «گرگ جنگجو» را نام دیپلماسی چینی دانست. از آنجایی که پکن به طور فزاینده‌ای خود را درگیر یک رقابت ایدئولوژیک و سیاسی با غرب می‌بیند وزارت خارجه آن کشور دیگر مانند گذشته نقش شخصیت خوب را بازی نمی‌کند.
این نوع فضاسازی‌ها که ریشه در ترکیب غریبی از سیاست، حسادت، رذالت و گره‌های شخصیتی دارند، منحصر به فرهادی هم نیست و هدفش تخریب مداوم چهره‌های موجه و معتبر ملی هستند که داخل ایران فعالیت هنری رسمی می‌کنند. در این فرایند تخریب، با القای نکاتی درباره هنرمند مانند بی‌اقبالی مردمی، مزدوری اهل قدرت، بی‌اعتنایی به درد مردم، رفتار ضداجتماعی و … قرار است او را از کار در کشورش منصرف کنند و به وادی‌هایی سوق دهند که دیگر نه نشانی از خودش باشد و نه هنرش و صرفا تبدیل به ابزاردست و شومنی برای شعارهای مرده باد زنده باد شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ