در دو سالی که کرونا در کشور جولان می‌داد، آمار عمل‌های زیبایی نیز به میزان قابل‌ملاحظه‌ای کاهش پیدا کرده بود. قرنطینه‌ها و حذف عمل‌های غیرضروری از لیست عمل‌های بیمارستان‌ها سبب شد این آمار کمتر شود، اما وقتی کرونا فروکش کرد دوباره اقبال به این عمل‌ها در بین مردم افزایش پیدا کرد. یعنی دیگر نگرانی‌ها برای ابتلا به بیماری وجود نداشت و این سبب شد که مردم دوباره به سمت انجام عمل‌های زیبایی ترغیب شوند. اما به همان میزان که تمایل برای انجام این عمل‌ها بیشتر می‌شود به همان میزان نیز عمل‌های ناموفق افزایش می‌یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر ایران در زیمبابوه گفت: روند تحولات اقتصادی و تجاری بین ایران و زیمبابوه در سال ١٤٠١ و پس از پایان دوران کرونا به ٤ میلیون دلار صادرات برای کشورمان رسیده است.
ورود مسافر از چین به ایران بعد از آرام گرفتن موج جهانی کرونا، سرعت گرفته است.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: علاوه بر تحریم‌های دشمن،کرونا نیز آسیب شدیدی به صنعت هوانوردی وارد کرد اما با پایان این بیماری و استقبال بیش از دو میلیون مسافر در کشور شاهد رکورد بودیم.
عشرتی درباره پیش بینی‌ها از شرایط کرونا در نوروز ۱۴۰۲ گفت: طی چند سالی که با کرونا پیش رفته‌ایم، معمولا بعد از عید و تعطیلات افزایش موارد کرونا را تجربه می‌کنیم که قابل انتظار است. به جز عید ۱۳۹۹ که همه مردم در خانه ماندند، در عید ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ این افزایش بعد از عید رخ داد؛ بنابراین ممکن است که این اتفاق مجددا هم بیفتد و مقداری افزایش را داشته باشیم. البته از آنجایی که ماه رمضان را هم در نوروز داریم، شاید مسافرت‌ها مانند سابق نباشد و کمتر باشد، اما به هر حال باید آماده بوده و مراقب باشیم.
اولیای یکی از افراد دچار مسمومیت که تمایل ندارد اسمش بیان شود می‌گوید: «پسر من تعریف کرد که یک لحظه بوی ماهی گندیده سرکلاس آمد و بعد مدرسه به بچه‌ها ماسک داد که بزنند و از کلاس خارج شوند. یک‌سری از بچه‌ها حالشان بدتر بوده، به اورژانس و نیرو‌های امنیتی زنگ زدند و چند نفر از بچه‌ها را به مراکز درمانی منتقل کردند که پسر من هم جز آن‌ها بوده است.» این مادر درباره علائم پسرش ادامه داد: «از علائم باقی بچه‌ها در جریان نیستم، اما پسرم دل درد داشت و دور ناف‌اش درد می‌کرد.»
عشرتی درباره پیش بینی از وضعیت کرونا طی روز‌های آتی، تصریح کرد: تا ۱۵ روز آینده همین شرایطی که اکنون برقرار است، ادامه خواهد داشت. معمولا بعد از تعطیلات طولانی مدت مثل نوروز، افزایش موارد بیماری قابل انتظار است اما، پیش‌بینی برای اینکه شدت بیماری چقدر خواهد شد فعلا زود است. از سوی دیگر امسال با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان همزمان با تعطیلات نوروز این احتمال هم وجود دارد که سفر‌ها و دید و بازدید‌ها کمتر شود که متعاقب آن بیماری زایی کاهش یابد.
آخرین آمار کرونا در ایران/ ورود دادستانی به پرونده مسمومیت دانش آموزان قمی/ شکایت از خواستگار سابق بعد از مرگ دختر جوان/ شوهرم آلمانی شد!/ محاکمه سارقی که با قمه گوشی می‌دزدید/ جنایت به سبک سینمایی!/ تهدید همسر برای همدستی در سـرقت
آخرین آمار کرونا در ایران/ سرقت از گاراژ‌ها برای رد مال دختران/ آتش سوزی مرگبار در مرکز نگهداری معلولان ذهنی/ کلاهبرداری به بهانه پیش‌فروش اینترنتی خودرو/ صاحبخانه بدجنس!/ بعد از کشتن همسرم خودکشی کردم/ فوق لیسانس در بازار جاعلان ۷۰۰ هزار تومان!/ نجات معجزه آسای شوهر از سوءقصد‌های سریالی همسر
بازگشت تماشاگران فوتبال به ورزشگاه‌های ایران در شرایطی در حال رقم‌خوردن است که در سه سال اخیر، آن‌ها دل چندان خوشی نداشته‌اند؛ در این بازه زمانی، بازی‌های بسیاری بدون حضور آن‌ها برگزار شده که سه دلیل عمده برایش لحاظ شده است: اول کرونا، بعد اعتراضات و این اواخر هم آلودگی.
یک روز بعد از انتشار فیلم فرار مدیر فایزر از پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره واکسن کرونا، فیسبوک، اینستاگرام و یوتیوب این فیلم را حذف کردند.
آخرین آمار کرونا در ایران/ مقتول، نیت شیطانی داشت/ درخواست طلاق از شوهربدقول/ سرگذشت عجیب دانشجوی پزشکی/ کلاهبرداری با رسیدساز جعلی/ مسمومیت ۵۸ دخترتیزهوش اردبیلی با گاز سمی/ انکار جنایت بعد از اعتراف!/ دوربین خانه همسایه راز جنایت را فاش کرد
سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین از ابتلایش به بیماری کرونا خبر داد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به افزایش آمار مسافران مترو گفت: امسال بعد از گذر از کرونا در ۲۲ آبان‌، آمار سفر با مترو به عدد یک میلیون و ۵۱۲ هزار مسافر رسید.
معاون ورزش بانوان سازمان شهرداری تهران گفت: بسیاری از مجموعه‌ها بعد از کرونا از کار افتاده بودند که به تازگی به چرخه برگشته‌اند.
دکتر ابراهیم قادری گفت: تفاوت آنفلوانزا با کرونا در این است که شیوع آنفلوانزا خیلی پر سر و صدا و ناگهانی و با بدن درد شدید، کوفتگی و تب بالا همراه است، اما کرونا خفیف‌تر شروع می‌شود و معمولاً علائم آن بعد از ۲۴ تا ۴۸ ساعت نمایان می‌شود.
آلبرت بورلا، مدیر اجرایی فایزر، روز شنبه فاش کرد آزمایش کووید -۱۹ وی مجدداً مثبت شده، هرچند او چهار دوز واکسن کووید -۱۹ ساخته شده توسط این شرکت و شریک آلمانی آن بیوانتک را دریافت کرده است.
رمضانی گفت: با توجه به اینکه ویروس کرونا و ویروس آنفولانزا از جمله ویروس‌های تنفسی هستند،از این به بعد، علائم کرونا می تواند با علائم آنفولانزا اشتباه شود بنابراین افتراق این دو بیماری به دلیل تفاوت درمان آنها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
مدافع ایرانی تیم الاهلی که به کرونا مبتلا شده بود، با پایان دوران قرنطینه به تمرینات گروهی تیم بازگشت.
وزیر میراث فرهنگی از افزایش ۴۰ درصدی گردشگری داخلی در دوران پس از کرونا خبر داد و گفت: بعد از انقلاب معماری قابل قبولی نداریم. مثلا کنار تئاتر شهر مسجدی ساخته شده که هیچ المان معماری ندارد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و سومین روز تیر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: سفرها در دوران همه گیری بیماری کرونا به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته بود، اما بعد از برطرف شدن محدودیت‌های کرونایی، افزایش سفرها موجب رشد ۹ درصدی حوادث شد.
سهامداران از توسعه پرقدرت بهمن درسال ۱۴۰۱ حمایت کردند
نقش‌آفرینی محسن کیایی در این فیلم به تازگی پایان یافته و حضور سایر بازیگران در مقابل دوربین همچنان ادامه دارد. میرکریمی که تعدادی از بازیگران فیلم جدیدش را در پی انتشار فراخوان انتخاب کرده است، با این اثر نیز مانند ساخته‌های قبلی خود چند چهره تازه به سینمای ایران معرفی خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ