نهنگ‌های آبی معمولاً دور از سواحل یافت می‌شوند و به صورت فصلی به مکان‌های تکثیر و تغذیه خود مهاجرت می‌کنند. با این حال، آن‌ها بیشتر در خلیج کالیفرنیا در مکزیک، در امتداد سواحل کالیفرنیا، در خلیج سنت لارنس در کانادا و سواحل سریلانکا دیده می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای امنیت ملی و دفاعی اوکراین در اظهار نظری نژادپرستانه و توهین‌آمیز، به «آسیایی‌ها» حمله کرد!
سیاست بودجه‌ای حول محور ناترازی بودجه همچنان تکرار می‌شود، سیاست‌های پولی با محوریت چاپ اسکناس و پوشش ناترازی بودجه است که پیامدی جز تورم ندارد. سیاست‌های ارزی شامل سرکوب نرخ ارز و یاشناورسازی آن و تلاش ناموفق در تک نرخی کردن ارز است. سیاست‌های یارانه‌ای کوپنی و اینک کالابرگ الکترونیکی را نیز شاهدیم که همگی، مثال‌هایی از روند‌های ناموفقی هستند که از سوی دولت‌ها اتخاذ شده اند
تغییرات قوانین نقل و انتقالات دست بسیاری از تیم‌ها را بسته از جمله پرسپولیس که با یک چالش بزرگ مواجه شده است.
کیم مین جائه خدمت سربازی‌اش را تمام کرد و امروز در مونیخ مراحل اولیه تست‌های پزشکی و امضای قرارداد را پشت سر می‌گذارد.
شاسی‌بلند فوق‌العاده‌ای که این بار مورد بحث است «منصوری وناتوس» (Mansory Venatus) نامیده می‌شود. این تیونینگ بر اساس لامبورگینی اوروس بوده و خودرویی بسیار سریع است.
گیاه مانسترا طرفداران بسیاری بین آپارتمان‌نشین‌ها دارد. این گیاه با برگ‌های پهن و شکاف‌های زیبایش چشم حتی کسانی را که عاشق گل و گیاه نیستند نیز به سمت خود جذب می‌کند. البته این را هم باید بدانید که مانسترا یک گیاه لوکس محسوب می‌شود و قیمت آن نسبتا بالا است.
گفته می شود که این موجود احتمالا نوعی پلیوسور بوده گروهی از خزندگان آبزی عظیم الجثه که دارای جمجمه های بزرگ، دندان های غول پیکر و نیروی گاز گرفتن قوی تر از تیرانوزاروس رکس دایناسور گوشتخوار بزرگ بودند.
یکی از حجیم‌ترین بدنسازان تاریخ دنیای پرورش اندام در خصوص هادی چوپان صحبت کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در فضای مجازی نوشت: اسرائیل⁩، همان هیولای کودک‌کُش است که دائماً در کابوس خواب شبانه کودکان فلسطین⁩ ظاهر می‌شود.
روملو لوکاکو درست در زمانی که اییتر بیشتر از همیشه به او نیاز داشت، به فرم خوب خودش برگشته است.
گلر فرانسوی میلانی ها آماری خیره کننده در مواجهه با ضربات پنالتی دارد.
ایلان ماسک نشان داده که طراح دقیقی است و تیم اش مطمئنا توانایی دارند. خیلی زود ماشین غول پیکر ثابت خواهد کرد که آیا به وظایفی که به آن محول شده عمل خواهد کرد یا خیر.
منچسترسیتی در دیدار برابر لایپزیش جشنواره گل به راه انداخت تا صعودی مقتدرانه به دور بعد داشته باشد
سرمربی سرخپوشان تهرانی در یکی دیگر از دیدارهای مهمی که باید برنده می شد، قافیه را به رقیب واگذار کرد و حالا باید منتظر اتفاقات آینده باشد.
تلسکوپ فضایی هابل عکسی از یک هیولای دریایی کهکشانی به‌نام JO201 را ثبت کرده که این کهکشان را به‌همراه گاز و غبار اطراف آن به‌نمایش می‌گذارد.
کارشناسان نگران این هستند که وقتی کاربران به پاسخ‌های مبتنی بر هوش مصنوعی که پاسخ‌های محاوره‌ای و خلاقانه‌تری را امکان‌پذیر می‌سازد، تغییر رویکرد می‌دهند، ممکن است این ربات‌ها جایگزین موتور جستجو شوند؛ بنابراین انتشار Bard موجب نگرانی سرمایه‌گذاران و در نهایت منجر به کاهش قیمت سهام شرکت الفبت شد، چرا که این نگرانی را ایجاد کرد که موتور جستجوی گوگل که مرغ تخم طلای این شرکت است، در خطر جایگزینی قرار گرفته است.
آبی‌پوشان پایتخت بازهم در یک بازی بیرون از خانه توانستند به پیروزی برسند.
شواهد به دست آمده درباره این گونه‌های جدید، حاکی از آن است که پنگوئن‌های ماقبل تاریخ، قبل از اینکه باله‌های خود را به شکل پارو مورد استفاده قرار دهند، بزرگ‌تر شده بودند.
مالک باشگاه پورتو با اطمینان از ادامه فوتبال په‌په در این باشگاه خبر می‌دهد.
آیا هیولایی در IC ۱۳۹۶ وجود دارد؟ بخش‌هایی از ابرهای گازوغبار در این ناحیه ستاره‌زایی که به عنوان سحابی «خرطوم فیل» شناخته می‌شوند، ممکن است شکل‌های ترسناکی به خود بگیرند.
کیم مین جائه در ترکیب کره‌جنوبی برای دیدار با پرتغال حضور ندارد.
«زمانی که دولت به بانک مرکزی ارز می‌دهد تا آن‌ها را تبدیل به ریال کند، بانک مرکزی به دلیل اینکه ریالی در اختیار ندارد، پول چاپ می‌کند و در جامعه پخش می‌کند. در مقابل دولت می‌گوید که این ارز‌ها را به حساب بانک مرکزی واریز می‌کند، در حالی که به دلیل تحریم‌ها به حساب‌ها دسترسی وجود ندارد، در چنین شرایطی چاپ پول بدون پشتوانه انجام می‌شود که نتیجه آن افزایش نقدینگی و رشد پایه پولی است.»
این زیردریایی هسته ای آن که به عنوان یک هیولای اقیانوسی و غول تسلیم ناپذیر دریاها توصیف می شود، قادر به تولید امواج رادیواکتیو سونامی به ارتفاع بیش از نیم کیلومتر است.
نیمیر عبدالعزیز در مسابقات قهرمانی جهان یک بار دیگر ثابت کرد که یکی از بهترین بازیکنان دنیای والیبال است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ