کاظم طالقانی یکبار دیگر به صندلی ریاست هیات فوتبال خوزستان باز می گردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همزمان با آغاز دور جدید اردوی تیم ملی بسکتبال برای حضور در جام‌جهانی، حامد حدادی بعد از ۶ ماه در تمرینات این تیم حاضر شد و با دیگر اردونشینان «تمرین گروهی» انجام داد.
امین پورعلی و حامد نورمحمدی، دو خرید احتمالی ملوان برای فصل آینده خواهند بود.
یک اتحاد ویژه در نهایت منجر به بازگشت باشکوه استقلال خوزستان به لیگ برتر شد.
گزارش ها حاکی از این است که زین الدین زیدان خواهان بازگشت به دنیای مربیگری بوده و یوونتوس، اولویت او است.
متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال بارسلونا، به شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد بازگشت لیونل مسی واکنش نشان داد.
وزیر امور خارجه گفت: آقای فؤاد حسین که از سفر واشنگتن برگشتند حامل این پیام بودند که طرف آمریکایی برای جمع‌بندی توافق آمادگی دارد، ما نیز همواره از مسیر دیپلماسی و مذاکره استقبال کرده‌ایم.
بازیکنان تیم ملی بسکتبال در حالی پس از کسب سهمیه جهانی به کشور باز می‌گردد که سرمربی و مدیرفنی تیم آنها را همراهی نمی‌کنند.
آرسنال در حالی که تا دقیقه 62 برابر میزبان خود 2-1 عقب بود، توانست 2-4 پیروز شود و سه امتیاز حیاتی این بازی را کسب کند. گل به خودی دقیقه 93 دیبو مارتینز در این بازگشت نقش کلیدی داشت.
در حالی که در اقدامی عجیب برای نخستین بار ترکیب هیات داوران بخش ملی هنوز اعلام نشده، اسامی منتشر شده که به نظر می‌رسد به مثابه لو رفتن اسامی هیات داوران این بخش باشد. بر اساس این اطلاعات، ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدرضا شریفی‌نیا، محمود رضوی، مسعود نقاش‌زاده و مجید اسماعیلی ترکیب داوران بخش ملی را تشکیل می‌دهند. گفته می‌شود داوران فیلم‌ها را...
طی روز‌های گذشته نشانه‌ها حاکی از آن است که تغییری در مواضع ایران در قبال برجام رخ داده است. کمال خرازی در نشست گفتگو‌های تهران سخن از رفع همه اختلافات برجامی به میان آورد و اعلام کرد که تنها مسئله پادمان و اختلافات با آژانس باقی مانده است.
خبر‌ها حاکی از آن است که کریم بنزما از مصدومیت خلاص شده و به قطر بازمی‌گردد.
در حالی که دیروز ریزش ها بعد از اغتشاشات سهمگین بود ولی امروز بازار توانست با صعود حمایت ها را برای صعود حفظ کند.
در حالی که یک بار دیگر زمزمه بازگشت طرح صیانت به مجلس و ورود دوباره کمیسیون مشترک به موضوع سامان‌دهی فضای مجازی مطرح می‌شود، نگرانی‌ها از اعمال محدودیت‌های بیشتر و گسترش فیلترینگ افزایش پیدا کرده است. صحبت‌های اخیر بعضی نمایندگان مجلس و مدیران نهادهای متولی هم گواه تداوم و حتی تشدید این محدودیت‌ها هستند.
خلیل دردمند، حاجی ایرانی که پس از ۸۰ روز بازداشت در عربستان دوشنبه یازدهم مهرماه ۱۴۰۱ به کشور بازگشت.
کاظم طالقانی یک‌بار دیگر به صندلی ریاست هیئت فوتبال خوزستان باز می‌گردد.
کاظم طالقانی یکبار دیگر به صندلی ریاست هیات فوتبال خوزستان باز می گردد.
گزارش‌ میدانی خبرنگار مهر حاکی از آن است که اختلال و قطعی شدید در پیامک‌های ارسالی سامانه همتا به خریداران تلفن همراه، موجب ضرر و زیان بسیاری از خریداران موبایل شده است.
حامد پاکدل که در ورزشگاه امام خمینی اراک به پرسپولیس گل زده بود این بار تلاش می‌کند با پیراهن سرخ در این استادیوم گل بزند.
به گفته کارشناسان در نشست خبرگزاری مهر، تایوانی‌ها مخالف مداخله نظامی آمریکا و حامی بازگشت به سرزمین مادری‌اند اما گزینه باب میل آمریکا، تنش‌افروزی و نظامی‌گری است.
وزیر امور خارجه از پیگیری وزارت امور خارجه برای آزادی و بازگشت حاجی ایرانی بازداشت شده در عربستان خبر داد.
الکساندر دارچیف رئیس بخش آمریکای شمالی در وزارت خارجه روسیه گفت: اگر سنای آمریکا طرح‌هایی را برای معرفی روسیه به عنوان کشور حامی تروریسم تصویب کند، این اقدام بدان معنا خواهد بود که واشنگتن از نقطه بدون بازگشت عبور کرده است.
یک توصیه مهم برای مبتلایان به آبله میمونی
جدایی حتمی لک از پرسپولیس با بازگشت بیرانوند
این چرخش ۱۸۰ درجه‌ای باعث شده که خیلی‌ها انتقاد‌های ملی‌پوش‌های سرشناس و متمول ایران را بخاطر عدم پرداخت بموقع پاداش‌ها توسط فدراسیون موقت ببینند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ