حتما برای شما هم پیش آمده که به آسمان خیره شوید و به ابرها دقت کنید و گاهی با منظره جالب یا ترسناکی از نحوه قرارگیری ابرها مواجه شوید. حالا ویدیویی را ببینید با عجیب‌ترین حالتی که ابرها در آسمان به خود گرفته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
یک وانت با بار خربزه در اتوبان دچار حریق شد، ولی آتشنشانی عملکرد ضعیفی در خاموش کردن خودرو داشتند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حریق در دو کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی با چهار مصدوم گفت: عملیات اطفای حریق در کمتر از دو ساعت انجام شد.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس، وضعیت حجاب در جامعه را غیرقابل قبول می‌داند، او مقصر را «مسئولان» معرفی می‌کند، اما راهکارهایش برای بازگرداندن حجاب به وضعیت سابق، متفاوت با دیدگاه اکثریت کارشناسان است.
ارزشمندترین گنجینه‌ها لزوما در سایت‌های باستانی یافت نمی‌شوند؛ آن‌ها گاهی در جا‌هایی کاملا غیرمنتظره مخفی شده‌اند. این نکته‌ای است که اخیرا یک کشاورز ذرت‌کار اهل ایالت کنتاکی به خوبی آن را درک کرده است.
حسن عباسی گفت: سازمان سیا اعلام کرد همانطور که دلیل هبوط آدم (ع) این بود که ابلیس رفت سراغ حوا، ما هم اگر خواستیم جمهوری اسلامی را سرنگون کنیم، باید برویم سراغ دختران و زنان آن جامعه!
«کبک دری» معروف به عروس کوهستان پرنده‌ای است که زیستگاه آن در ارتفاعات مناطق کوهستانی است. این تصاویر توسط محیط‌بان علی اکبرایمانی درمنطقه شکارممنوع سوادکوه تهیه شده است. منبع: ایسنا
واتر اسپات (water spout) پدیده‌ای شبیه تورنادو (توفان تندری) است با این تفاوت که این پدیده در دریا و بیشتر در مناطق حاره‌ای و شبه حاره‌ای رخ می‌دهد.
آلباتروس پرنده‌ای که یکبار عاشق می‌شه و فقط دو بار در سال همسرش رو می‌بینه اما تا آخر عمر وفادار هست.
معرکه‌گیری برای نمایش مار پدیده‌ای که سالها از سطح شهر حذف شده بود؛ امروز در میدان صنعت رویت شد.
سرعت بالای راننده باعث مرگ عابر پیاده‌ای که، بر روی خط کشی حرکت می‌کرد شد.
پیچند یا تورنادو پدیده‌ای است که در اکثر مناطق دنیا و بویژه در آمریکا و غرب آفریقا مشاهده می‌شود. فراوانی پیچند در فصل بهار بیش از سایر فصول است.
مرغ منشی علاقه عجیبی به خوردن مار‌ها دارد. او در ابتدا با قدرت شروع به لگد زدن به مار‌ها می‌کند. ضربات او به قدرتی قوی هستند که می‌توانند ستون فقرات مار را بشکنند. هیچ پرنده‌ای نمی‌تواند این گونه شکار کند. پرنده منشی، پس از پیدا کردن همسر برای خود، با او به شکار می‌پردازد. در کنار هم بودن شکار را برای آن‌ها آسانتر می‌کند. این پرندگان لانه خود را بر روی درختان کوچک تاج دار می‌سازند.
محمدمهدی کلانتری، پژوهشگر مرمت و احیای بافت تاریخی: از مردم زمین را می‌خرند متری ۸ میلیون تومان و در آن قبر می‌سازند و آن را متری ۳ میلیارد به همان مردم می‌فروشند! آقای وحیدی، وزیر کشور جز هیئت امنای حرم هستند و ۱۰۰ میلیارد تومان از طرف وزارتخانه به این موضوع کمک کرده‌اند!
چت جی‌پی‌تی پدیده‌ای است که کارشناسان معتقدند تمام ابعاد زندگی ما را تغییر خواهد داد.
نمدمالی یکی از مشاغل قدیمی در ایران است که چراغش هنوز خاموش نشده و از پا نیفتاده است.
اداره هواشناسی ترکیه به رسانه‌های محلی گفت که ساختار عجیب این ابر‌های عدسی شکل، نتیجه نوسانات شدید باد بر فراز تپه‌ها و کوه‌ها است.
آذرخش گلوله‌ای (Ball lightning)، پدیده‌ای است که بیشتر اوقات در هنگام طوفان‌های شدید همراه با رعد و برق رخ می‌دهد. این پدیده به‌صورت توده‌ای از هوا با تابش شدید به شکل کره به‌مدت چند لحظه دیده می‌شود. تصاویر زیر یکی از این موارد را به نمایش گذاشته است.
قسمت‌هایی از دریای خزر از سمت روسیه به دلیل شدت هوای سرد غیرعادی، امسال تا حدی یخ زد. کاربران روسی در شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که چنین پدیده‌ای از دریای خزر را تا به حال ندیده‌اند./مهر
در حالی که عموم مردم کشور عربستان را کشوری خشک با بارندگی کم می‌شناسند، اما در اتفاقی عجیب در دل کویر این کشور سیل رخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ