طبقات آخر هتل «آمبسادوری» در خیابان شاوتلی تفلیس گرجستان طعمه حریق شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عبری زبان با اشاره به اخراج یک مدل زن اسرائیلی از هتلی در شهر قاهره، از ناراحتی شدید وی از این اقدام مصری‌ها خبر داده‌اند.
تیم ملی والیبال ایران به شهر روتردام هلند رسید و در هتلی اسکان یافت که بازیکنان تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا و کرواسی فینالیست‌های لیگ ملت‌های اروپا در آن اقامت دارند.
در حادثه آتش سوزی در هتلی در مکه، دست کم ۸ زائر عمره از پاکستان جان باختند و ۶ نفر دیگر دچار سوختگی شدند.
صخره های دبی در نزدیکی سواحل این شهر در خلیج فارس مستقر خواهد شد، جایی که در حال حاضر جزایر مصنوعی ساخته شده توسط انسان وجود دارد و هتل ها و بارهای لوکس را در خود جای داده است.
تیم ملی فوتبال ایران در جریان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در هتل الریان مستقر خواهد شد.
تیم پرسپولیس امروز امکان برگزاری تمرین در ورزشگاه کاظمی را نخواهد داشت.
حردانی، رییس هیات جانبازان معلولین استان خوزستان در مورد این سه فوتبالیست به «اعتماد» می‌گوید: «در حال حاضر ما اطلاع دقیقی از این افراد نداریم. از روز دوشنبه که زلزله رخ داد تا همین الان که با شما صحبت می‌کنم هیچ خبری از آنان نیست. فقط از طریق یکی از همکاران‌مان با مربی آنها که اهل ترکیه هم هست در ارتباط بودیم البته او هم از وضعیت این سه نفر بی‌اطلاع است ولی می‌گویند هنوز برخی افراد در آن قسمت زنده زیر آوار هستند.»
پس از کاهش و حذف برخی از محدودیت‌های کرونایی در چین، سفر و کسب و کار هتل‌های حیوانات در این کشور رونق گرفته است.
تصاویر جدیدی از محل اقامت کریستیانو رونالدو در عربستان منتشر شده است.
مقامات دولت ترکیه اعلام کردند در پی ریزش هتلی در شمال شرقی این کشور ده‌ها نفر زخمی شدند.
هتلی که دمیتری روگوزین رهبر گروه «گرگ‌های تزار» و رئیس سابق سازمان هوا - فضای «روس‌کاسموس» روسیه و شماری از مشاوران نظامی در آنجا مستقر بودند، هدف حمله قرار گرفت. مشاور روگوزین گفت: این هتل در حومه دونتسک قرار دارد و روگوزین و شماری از مشاوران نظامی در ماه‌های اخیر در آنجا زندگی می‌کرند.
گروه تروریستی داعش در بیانیه‌ای که در صفحه تلگرام خود منتشرد کرد، اعلام کرد، دو تن از عناصر این گروه دو کیف بمب‌گذاری شده را منفجر کردند کیف اول محل اقامت چینی‌ها و کیف دوم سالن انتظار در طبقه اول را مورد هدف قرار داد.
سخنگوی دولت موقت طالبان در افغانستان امروز از پایان حمله به هتلی در کابل با کشته شدن ۳ مهاجم آن خبر داد.
یک هتل در تیرانا پایتخت آلبانی به دلیل نداشتن مجوز تخریب شد.
جزیره مروارید قطر (Pearl) در دهانه تالاب خلیج غربی (West Bay) شهر دوحه واقع شده است. این جزیره به شکل مروارید است و وسعتی به اندازه ۴۰۰ هکتار دارد. در این جزیره شما شاهد ساختمان‌ها، ویلاها، هتل، مراکز خرید مدرن و لوکس خواهید بود.
اولیویه ژیرو، ستاره ملی‌پوش فرانسوی، با انتشار عکس‌هایی از اتاق خود در هتلی که در قطر برایش تدارک دیده شده از امکانات قطری‌ها ابراز شگفتی و تشکر کرد.
کارلوس کی روش به انتخاب هتل محل اقامت تیم ملی در دوحه ایراداتی گرفته است.
هتل پنج ستاره و لوکس «الرَیان» قطر که میزبان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی پیش رو است، برای گردشگران فوتبالی هر شب بیش از ۳۰ میلیون تومان هزینه خواهد داشت.
متولیان حوزه سفر در هفته گردشگری، سخنرانیهای متعددی کردند بررسی این حرف ها گواه آن است که در حوزه گردشگری وعده های جدیدی داده شد که از حالا باید منتظر اجرایی شدنشان باشیم.
ستاد امدادرسانی شهری عراق بیان کرد: در پی آتش‌سوزی هتلی در کربلای معلی تیم‌های امدادرسانی توانستند ۴۲ نفر را نجات دهند، اما دو زن که یکی عراقی و دیگری ایرانی است، جان خود را از دست دادند.
منابع خبری گزارش کردند که پیش از تخریب، این هتل تخلیه شده بود و این حادثه تلفات جانی نداشته است.
منابع خبری پاکستان گزارش دادند هتلی در پاکستان بر اثر وقوع سیلاب فرو ریخت که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره منچستریونایتد، پیش از این در لیسبون، مادرید، نیویورک و جزیره زادگاهش مادیرا هتل‌های مجللی راه‌اندازی کرده بود. این اسطوره پرتغالی اکنون هتل Pestana CR۷ Lifestyle را در شهر مراکش راه‌اندازی کرده است.
هتل های فرودگاهی ( رکسان و رمیس) تمام استانداردهای مدون هتلی روز شرکت آکور فرانسه را بدست آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ