۱۳ مدال وزنه‌برداران جوان ایران در قهرمانی آسیا
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ۱۴ نفره ووشو ایران با کسب ۱۳ مدال طلا، نقره و برنز و عنوان نایب قهرمانی بخش ساندا به کار خود در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی رده های سنی آسیا پایان داد.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان روزهای ۱۳ و ۱۴ مردادماه در شهر استانبول ترکیه برگزار شد و در پایان تیم ایران به یک مدال طلا و یک مدال برنز دست یافت.
تیم ملی تکواندو ایران با کسب مدال نقره تیمی با ۱۳ مدال طلا، نقره و برنز به کار خود در این دوره از بازیها پایان داد.
رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین گفت: پیش‌بینی کسب ۱۳ سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ را از مسابقات جهانی پاریس داریم.
در پایان رقابت‌های بین‌المللی کاپ آزاد اسکیت سرعت که در ایتالیا برگزار شد نمایندگان ایران موفق به کسب ۱۳ مدال شدند.
رقابت های تکواندو نوجوانان قهرمانی آزاد کشوری در حالی بعد از ۴ روز مبارزه مدعیان حضور در تیم ملی به پایان رسید که تکواندوکاران ۱۳ استان موفق به کسب مدال شدند.
دارنده مدال طلای پرتاب نیزه پارالمپیک توکیو گفت: به دلیل شرکت در دوره‌های آموزشی پارادوومیدانی که ۹ تا ۱۳ اردیبهشت در هندوستان برگزار می‌شود، امکان شرکت در مسابقات قهرمانی کشور را ندارم.
دارنده مدال طلای پرتاب نیزه پارالمپیک توکیو گفت: به دلیل شرکت در دوره‌های آموزشی پارادوومیدانی که ۹ تا ۱۳ اردیبهشت در هندوستان برگزار می‌شود، امکان شرکت در مسابقات قهرمانی کشور را ندارم.
پرونده تکواندو آزاد فجیره در کشور امارات، با کسب ۱۳ مدال طلا، نقره و برنز برای ملی پوشان ایران در دو گروه بانوان و آقایان بسته شد.
تیم ملی تکواندو در پایان رقابت های پرزیدنت کاپ ترکیه به ۳ مدال طلا، یک نقره و یک برنز رسید و گروهی دیگر از تکواندوکاران ایران نیز در تورنمنت امارات صاحب ۱۳ مدال شدند.
حسن یزدانی در فینال مسابقات کشتی آزاد کرواسی برابر حریف ژاپنی خود به پیروزی ۱۳ بر ۲ رسید و صاحب مدال طلا شد.
معاون توسعه ورزش بانوان از کسب ۸۲۹ مدال توسط زنان ایرانی طی ۱۳ ماه گذشته خبر داد و گفت: حمایت از بانوان ورزشکار بیش از گذشته مورد توجه است.
دبیر علمی جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا گفت: دانش‌آموزان ایرانی در این مسابقات موفق به کسب ۴ مدال طلا، ۷ مدال نقره و ۲ مدال برنز شدند.
دختران پینگ‌پنگ‌باز ایران در مسابقات کانتندر گرجستان و در دو رده سنی زیر ۱۷ سال و زیر ۱۳ سال صاحب سه مدال برنز شدند.
دختران پینگ‌پنگ‌باز ایران در مسابقات کانتندر گرجستان و در دو رده سنی زیر ۱۷ سال و زیر ۱۳ سال صاحب سه مدال برنز شدند.
رحمان عموزاد خلیلی در فینال با جان دیاکومیهالیس از آمریکا کشتی قرار گرفت و با نتیجه ۱۳ بر ۸ به پیروزی رسید و به مدال طلا رسید. این دومین مدال طلای تیم ملی کشتی آزاد ایران در پیکارهای جهانی است.
مربی تیم ملی پاراتیروکمان با ابراز رضایت از عملکرد کمانداران در بازیهای کشورهای اسلامی، گفت: هر چند با اعزام ۱۱ ورزشکار به این بازیها انتظار کسب مدال‌های بیشتری بودیم، اما نتایج کمانداران معلول با کسب ۱۳ مدال برای اولین بار راضی‌کننده بود.
با کسب سه مدال نقره دیگر، جمع مدالهای جوانان موی تای ایران در مسابقات قهرمانی جهان به عدد ۱۳ رسید.
اعظم بختی ۱۵ بر ۱۳ صوفیا نیکولا از قزاقستان را شکست داد و مدال برنز خود را قطعی کرد.
تیم ملی تکواندوی ایران با ۱۳ مدال، شامل پنج طلا، چهار نقره و چهار برنز به کار خود در این مسابقات پایان داد.
پرونده تیم ملی تکواندو ایران در پنجمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی با کسب ۱۳ مدال طلا، نقره و برنز بسته شد.
زمان برداشت یارانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومانی اعلام شد
در برخی کتب تاریخی آمده که در دوران قاجار و پس از فوت محمدشاه قاجار، وقتی حکومت به دست ناصرالدین‌شاه می‌رسد، یک روز که در حال گذر از روستایی سرسبز و باصفا بوده از آنجا خوشش می‌آید. گفته شده که آن وقت‌ها محله یافت‌آباد پر بوده از زمین‌های سرسبز و خالی از سکنه. برای همین ناصرالدین‌شاه این زمین‌ها را یکجا تصاحب می‌کند و چنین می‌شود که آنجا آباد می‌شود.
ناهید کیانی نماینده وزن ۵۳- کیلوگرم ایران در مبارزه پایانی برای کسب مدال طلا  به دیدار «چاروس کامایوا»  نفر ۱۳ رنکینگ جهانی و دارنده مدال طلای آسیا و ارتش های جهان رفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ