هنگامی که جراحی چاقی مانند بای پس معده و اسلیو انجام می‌شود، نه تنها منجر به کوچکتر شدن یک ناحیه معده می‌شود بلکه به طور موثر مقدار غذایی را که فرد می‌تواند بخورد کاهش می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خرید جدید استقلال می گوید کاری به این مسئله ندارد که جایگزین قایدی شده است یا محبی و تمرکزش روی کار خودش است.
محققان روشی ابداع کرده اند تا با کمک پرینتر سه بعدی اشیایی از دو فلز را با روشی بهتر، ساده تر و قدرتمندتر بسازند.
دانشمندان سلول‌های معده انسان را به بافت‌هایی تغییر داده اند که در پاسخ به افزایش سطح قند خون، انسولین آزاد می‌کنند و این موفقیت روشی موثر برای مدیریت بیماری‌هایی مانند دیابت نوع ۱ است.
اواخر هفته گذشته لایحه پیشنهادی قوه قضائیه درباره عفاف و حجاب به مجلس شورای اسلامی ارسال شد، در این لایحه فناوری‌های نوین و سامانه های هوشمند جایگزین روش های قبلی در برخورد با جرم کشف حجاب شده است.
بر اساس نتایج تحقیقات جدید کنگره اروپایی چاقی در دوبلین ایرلند، طب سوزنی گوش همراه با یک رژیم غذایی کنترل‌شده می‌تواند به طور قابل توجهی وزن بدن، شاخص توده بدن و چربی آن را کاهش دهد.
بسیاری از مشاوران املاک در پی افزایش اجاره بها در سالهای اخیر به تازگی از روش جدید سکونت برخی مستاجران خبر داد و گفته اند کاکنس نشینی جایگزین اجاره خانه شده است.
محققان دانشگاه استرالیای غربی، روشی را برای اندازه‌گیری فشار مایع مغزی-نخاعی در انسان ایجاد کرده‌اند که این امر ممکن است آسیب وارد شده به بینایی فضانوردان در پروازهای فضایی طولانی مدت را کاهش دهد.
گروهی از محققان دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تهران موفق به توسعه روشی جدید برای طراحی سطوح کمینه متناوب به منظور طراحی ریزساختار با ناهمسانگردی قابل کنترل شدند.
محققان کشور روشی جدید برای تولید کاتالیستها طراحی کردند که قابل رقابت با کاتالیستهای موجود در بازار هستند.
فدراسیون فوتبال عربستان برای انتخاب سرمربی جدید خود روی دو گزینه سرشناس دست گذاشته است.
علاوه بر معرفی روشی بهینه برای تامین محصولات چوبی، استفاده از چنین موادی سبب می‌شود که بخش مهمی از فرصت‌های موجود در گوشه و کنار جنگل‌ها شناسایی شوند.
داده‌های کارآزمایی بالینی جدید نشان می‌دهد تزریقی که با کمک به بازسازی دیسک‌های آسیب‌دیده ستون فقرات، کمردرد را تسکین می‌دهد، مزایای پایداری دارد.
"GBT Chat" می‌تواند گفتار انسان را به روشی جدید تقلید کند، که نگرانی‌هایی را در مورد بسیاری از موارد از جمله امکان استفاده از آن برای تقلب در آزمون‌های مدرسه، تهیه مقالات تحقیقاتی دانشگاه یا جعل اطلاعات گمراه کننده و انتشار آن در مقیاس بزرگ ایجاد می‌کند.
اشعه «قاتل حشرات» به عنوان یک جایگزین آفت‌کش عمل می‌کند بدون اینکه هیچ ماده شیمیایی مضری استفاده شود، حشرات را در جا می‌کشد.
متخصصان در یک مطالعه جدید دریافتند که از طریق بررسی تغییرات در میکروبیوم روده و با استفاده از یک آزمایش خونِ سریع، می‌توان علائم اولیه مربوط به عوارض خطرناک بارداری را شناسایی کرد.
دلیل دیگر ضرورت جایگزینی موش‌ها با مدل‌های دیگر این است که پروتکل‌های زیادی وجود دارد که دانشمندان باید قبل از شروع آزمایش جدید در مدل موش از آن‌ها پیروی کنند. در نتیجه، تأیید این امر ممکن است ماه‌ها طول بکشد. از آنجایی که کرم‌های پیله‌ساز جزو بی‌مهرگان هستند، نویسندگان مطالعه انتظار دارند که حجم کاغذبازی برای شروع آزمایش بر روی آن‌ها کاهش یابد.
دانشمندان با ساختار پیشنهادی سازه‌هایی فرضی فراساحلی به عرض ۲۱۰ متر و ارتفاع ۱۰۰ متر یعنی تقریباً به اندازه ارتفاع یک کشتی تفریحی بزرگ، ساختار چرخه طبیعی آب را با روشی که آب را انتقال، متراکم و جمع‌آوری می‌کند تقلید کردند.
فدراسیون فوتبال قطر اعلام کرد که به زودی سرمربی جدید خود را انتخاب خواهد کرد. از کی روش و مارتینس به عنوان دو گزینه نهایی برای جایگزین فلیکس یاد می‌شود.
محققان روشی جدید با استفاده از دی ان ای ابداع کرده اند که سلول های سرطانی را از بین می برد و زمینه را برای درمان بیماری فراهم می کند.
روشی که سرمربی پرسپولیس برای دو دیدار برابر استقلال و پیکان در نظر گرفته بود به بن‌بست رسیده تا سرخپوشان برای ماندن در کورس قهرمانی چاره‌ای جز تغییر در روش بازی خود نداشته باشند.
سنجش شنوایی نوزادان در کشورهای در حال توسعه با یک سیستم جدید و با استفاده از موبایل، ایرباد و یک میکروفون ساده ممکن شد.
سخنگوی دولت موقت طالبان در افغانستان اعلام کرد که کار روی تکمیل قانون اساسی جدیدِ جایگزین قانون اساسی قبلی ادامه دارد.
ذبیح الله مجاهد، سخنگوی دولت موقت طالبان در افغانستان اظهار داشت که کار بر روی تدوین قانون اساسی جایگزین قانون اساسی قبلی جریان داشته و به زودی تکمیل خواهد شد.
آلزایمر، یک بیماری تخریب‌کننده عصبی است که با از بین رفتن تدریجی نورون‌ها و سیناپس‌ها در مغز مشخص می‌شود. یکی از دلایل اولیه بیماری آلزایمر، تجمع آمیلوئید بتا در مغز است که پلاک‌هایی را تشکیل می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ