یک گروه افراط گرای صهیونیست همزمان با اعیاد یهودی برای کسانی که بتوانند مراسم قربانی را در مسجدالاقصی اجرا کنند، جایزه تعیین کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه اهدای خون در بین ایرانیان ریشه در فرهنگ عاشورایی دارد، تصریح کرد: تلاش‌های اهداکنندگان و کارکنان سازمان انتقال خون در دوران جنگ تحمیلی و دیگر مقاطع کمت
مراسم روز جهانی اهداکنندگان خون با حمایت و همراهی همراه اول برگزار و برای راه‌اندازی اپلیکیشن اهدای خون تفاهم شد.
پل طبیعت به مناسبت ۲۴ خرداد روز جهانی اهداکنندگان خون به رنگ قرمز در می‌آید.
معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه در زمینه اهدای اسپرم و تخمک که یکی از راه‌های درمان ناباروری است، نظرات و فتاوی متفاوتی وجود دارد، گفت: موضوع اهدای اسپرم به صورت دستورالعمل ابلاغ شده‌ای که همه مراکز درمانی بر آن صحه بگذارند، رخ نمی‌دهد بلکه بر اساس فتاوی مختلف انجام می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: تخصیص قطعه‌ای در بهشت زهرا برای جان بخشان باید انجام شود تا قهرمانان اهدای عضو در آن قطعه خاص دفن شوند.
خطرات نفرکتومی اهدایی برای پیوند کلیه بسیار کم است. این احتمالاً به این دلیل است که تقریباً همه اهداکنندگان در قید حیات تحت آزمایش و ارزیابی دقیق قبل از عمل قرار می‌گیرند تا از سلامت کافی برای جراحی مطمئن شوند.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که از امضاکنندگان تقاضای استیضاح وزیر بهداشت نبوده و در شرایط فعلی استیضاح وزیر را به مصلحت کشور نمی داند.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که از امضاکنندگان تقاضای استیضاح وزیر بهداشت نبوده و در شرایط فعلی استیضاح وزیر را به مصلحت کشور نمی داند.
معاون پارلمانی رییس جمهور معتقد است که امضاهای استیضاح وزیر بهداشت کمتر از حد نصاب شده است اما از طرف دیگر عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی یکی از امضاکنندگان این استیضاح می گوید استیضاح وزیر بهداشت همچنان حد نصاب لازم را داراست
باید توجه کرد که بانوان نیمی از جامعه انسانی هستند که باید توانایی آن‌ها در اهدای خون را یادآوری کنیم. شرایط عمومی اهدای خون مانند سن، وزن، فشار خون، درجه حرارت، نبض و ... در حوزه اهدای خون در بانوان و آقایان یکسان است. برخی جوامع اهدای خون را یک عمل مردانه می‌پندارند. این در حالی است که بانوان نیمی از جمعیت‌های سالم و مناسب در زمینه اهدای خون هستند و می‌توانند جزو اهداکنندگان مستمر خون باشند.
علی دایی در گفتگویی کوتاه درباره وجود نامش در جمع امضاکنندگان نامه اخراج ایران از جام جهانی به یورونیوز گفت: بیخود کردند اسم من را در درخواست حذف از جام جهانی آوردند.
افشاکنندگان دنیای فناوری اخیراً دقیق ترین رندرهای گلکسی اس 23 پلاس سامسونگ را منتشر کردند که نشان از طراحی به روز شده دارد.
رئیس جمهور با اشاره به درگیری‌های روزهای گذشته در قفقاز گفت: پایبندی امضاکنندگان بیانیه سه جانبه آتش‌بس به مفاد آن و حل و فصل مسائل باقیمانده از طریق گفت‌وگو و راهکارهای دیپلماتیک، بهترین راه برای ایجاد آرامش و امنیت در منطقه قفقاز است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ