منابع لبنانی از سفر یک هیات از مقامات قطری به بیروت در روزهای آینده خبر می دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۴۶ اداره و سازمان پرمصرف شهر تهران به دلیل بی توجهی به مصوبات هیات دولت با قطعی انشعاب برق مواجه شدند.
میزبانی شهر ارومیه در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا 2023 در جلسه هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا در اندونزی به تصویب نهایی رسید.
باشگاه الریان قطر از استعفای شیخ علی بن سعود آل ثانی رئیس هیئت مدیره و علی سالم عفیفه معاون وی خبر داد.
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به قطعی بودن حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: آقای قربانزاده کارهای اداری را به طور رسمی دنبال کند چون اینکه مدام در رسانه باشد جالب نیست.
تابلو فرشی نفیسی به اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال تقدیم شد تا این فرش به موزه فوتبال قطر اهدا شود.
عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از حضور در کارگاه فیفا مبنی بر بررسی جام جهانی ۲۰۲۲ به تهران بازگشت.
سرمربی تیم ملی و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در حاشیه سمینار جام جهانی قطر دیدار‌هایی را برگزار کردند.
سرمربی تیم ملی و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در حاشیه سمینار جام جهانی قطر دیدارهایی را برگزار کردند.
تغییر در ترکیب هیات مدیره باشگاه پرسپولیس قطعی شد تا تعدادی از مدیران بدون مسئولیت اقتصادی از این جمع خداحافظی کنند.
اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، و خالد مشعل، رئیس پیشین این دفتر، که هر دو در سال‌های گذشته ساکن قطر بوده‌اند، روز یک‌شنبه ۲۷ فروردین در صدر هیئت بلندپایهٔ حماس وارد ریاض شدند.
یک هیأت قطری به ریاست وزیر مشاور در امور خارجه قطر برای رایزنی با مقامات لبنانی وارد بیروت شد.
رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: ارزش ذخایر برجا و قطعی شده معدنی اکتشاف شده در در مناطق مختلف شامل سنگ آهن، سرب و روی، طلا، مس، بوکسیت، باریت، زغال سنگ و شورابه ۲۸ میلیارد دلار است.
هیات رئیسه فدراسیون وزنه برداری تاریخ برگزاری انتخابات ریاست این فدراسیون را به وزارت ورزش پیشنهاد داد و برای قطعی شدن این زمان منتظر اعلام نظر وزارتخانه است.
هیات رئیسه فدراسیون وزنه برداری تاریخ برگزاری انتخابات ریاست این فدراسیون را به وزارت ورزش پیشنهاد داد و برای قطعی شدن این زمان منتظر اعلام نظر وزارتخانه است.
در حاشیه هفدهمین نشست مجمع عمومی و هیأت مدیره فنی مؤسسه استاندارد و اندازه شناسی کشورهای اسلامی (اسمیک) در ترکیه، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با همتای قطری خود دیدار و گفت وگو کرد.
فیلم مصاحبه تصویری با محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان و عضو هیات رئیسه فدراسیون را مشاهده می‌کنید.
رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق بر اساس بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱ کشور می تواند منابع حمایتی را در اختیار کسب و کارهای آسیب دیده از قطعی اینترنت قرار دهد.
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از سفر به قطر با حضور اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار شد و سپس ملی پوشان برای حضور در جام جهانی بدرقه شدند.
صبح امروز بلیط‌های خریداری شده جام جهانی فوتبال قطر در پنج استان مرکزی، لرستان، همدان، کرمانشاه و کردستان، در محل هیات فوتبال استان همدان بین خریداران توزیع شد.
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با برنامه‌های فرهنگی و هنری فدراسیون فوتبال ایران همراه خواهد بود.
مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال که برای شرکت در نشست اعضای هیات رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا به مالزی سفر کرده است، در حاشیه این سفر دیداری هم با همتای قطری داشت.
نشست هیات رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت حضوری در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال برگزاری است و دقایقی پیش قطر به عنوان میزبان جام ملت های 2023 انتخاب شد.
برکناری مدیرعامل باشگاه استقلال درشرایطی که قبل از انتشار خبر قطعی حتی گمانه‌زنی‌هایی هم در مورد آن صورت نگرفته بود، نشان می‌دهد این تصمیم از سوی مقاماتی بالاتر از هیات مدیره صورت گرفته است.
بورس امروز شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ در حالی شروع شد که شاخص کل در همین ابتدای بازار ۳۶۳۷ واحد رشد کرد و خود را توانست به سطح یک میلیون و ۵۶۸ هزار و ۱۲۵ واحد برساند. در همین نیم ساعت ابتدایی یک سهم از بازار پایه تابلو خوبی داشت!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ