از نظر آماری لیونل مسی در مواجهه با ضربات پنالتی بسیار دست و دلبازتر از کریستیانو رونالدو عمل کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال زنان سوئد با پیروزی 5-4 در ضربات پنالتی موفق به حذف آمریکا (مدافع عنوان قهرمانی) و صعود به یک چهارم نهایی شد.
قرار است در فصل پیش رو وینیسیوس پنالتی زن اول رئال مادرید باشد و وارث کریستیانو رونالدو و سرخیو راموس شود.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در آستانه دیدار با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان گفت به تیمش ایمان دارد و معتقد است رئال به فینال تورنمنت راه خواهد یافت.
دروازه‌بان مس رفسنجان شانس زدن رکورد بیشترین کلین‌شیت تاریخ لیگ برتر را داشت.
جردن پیکفورد، دروازه‌بان لسترسیتی با کمک بطری جادویی خود پنالتی جیمز مدیسون را مهار کرد.
میکل آرتتا بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل وستهم از بوکایو ساکا که یک پنالتی مهم را از دست داد دفاع کرد و گفت فوتبالیستی را نمی‌شناسد که پنالتی از دست نداده باشد.
دروازه‌بان مس رفسنجان یازدهمین کلین‌شیت فصل خود را در نوزدهمین بازی به ثبت رساند.
سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان گفت: فکر می‌کنم یکی از دلایل عمده باخت ما تعداد خطاها و پنالتی‌های از دست داده خودمان بود.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، ضربات پنالتی را نوعی بخت‌آزمایی تلقی می‌کند و اعتبار آن را زیر سوال می‌برد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار تیمش با دورتموند در لیگ قهرمانان می‌گوید چلسی به دنبال تمام کردن کار در وقتهای قانونی است ولی از ضربات پنالتی ترسی ندارد و به صعود امیدوار است.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین و استون‌ویلا، می‌گوید از احتمال تغییر قوانین پنالتی برای جلوگیری از بازی‌های ذهنی دروازه‌بان‌ها مقابل پنالتی‌زن‌های حریف نگران نیست.
صمد مرفاوی که برنامه ویژه ای برای تیمش در نظر گرفته تا در مسابقات جام ملت‌های جوانان موفق به کسب نتیجه شوند، امروز یک برتری یکطرفه را مقابل تیم پاس تجربه کردند.
مهرداد طهماسبی می‌گوید کادرفنی هوادار از قبل برنامه داشت که برای پنالتی‌ها او را به زمین بفرستند.
مانوئل پیگرینی، مربی رئال بتیس، معتقد است که در سوپرجام و در صورت مساوی شدن بازی در 90 دقیقه قانونی، کار باید به ضربات پنالتی کشیده شود.
کوین یامگا از 12 باری که پشت ضربات پنالتی قرار گرفته، یازده مورد را به صورت مستقیم و یک پنالتی را روی ریباند به گل تبدیل کرده است.
در ضربات پنالتی لواندوفسکی، کسیه، فاتی و پدری برای بارسلونا و خوسه و مورون برای بتیس گل‌زنی کردند و خوانمی و کاروالیو ضربه پنالتی‌شان را از دست دادند.
مربی استقلال گفت: برد خوبی را به دست آوردیم و تراکتوری را که هفته قبل در لیگ ما را شکست داده بود سوپرایز کردیم.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از شکست مقابل ویارئال گفت ترجیح می‌دهد از خودش و تیمش انتقاد کند تا داور بازی که دو تصمیم جنجالی داشت.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، در شهر زادگاهش با استقبال فوق‌العاده مردمی مواجه شد و 140 هزار نفر برای تبریک درخشش او در جام جهانی قطر در شهر مار دل پلاتا حضور یافتند.
آرژانتینی ها در ادوار جام جهانی، رکورد عالی پنج برد و یک باخت در ضیافت پنالتی ها را به ثبت رسانده اند.
برزیل برای دومین دوره متوالی با هدایت تیته در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شکست خورد.
مهاجم با تجربه کرواسی با یک ضربه سر دیدنی تیمش را از باخت مقابل ژاپن و حذف از جام جهانی نجات داد.
کرواسی این کار را انجام داد و با تمرین روی پنالتی‌ها به هدف خود رسید؛ آنها (ژاپن) نشان دادند که بی‌جهت اسپانیا و آلمان را شکست نداده‌اند.
دیدار تیم های پاری سن ژرمن و بنفیکا در شب چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان با تساوی 1-1 به پایان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ