محمد عباس‌زاده با دبل مقابل نفت مسجدسلیمان به اولین بازیکن 10 گله لیگ برتر تبدیل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در لیبی =فعالیت خود در این کشور را از سرگرفته است و چهارشنبه گذشته اولین کشتی ایران در بندر مصراته بعد از حدود ده سال پهلو گرفت.
بنیان گذار و اولین شاه قاجار گفت: ارباب زراعت و فلاحت باید چنان باشد که هر ده خانه را یک دیگ نباشد تا به جهت طبخ آشی یک روز به عطلت و انتظار بسر برند و الا رعیتی نکنند و نقصان در ملک روی کند.
پس از رحلت پیکر امام خمینی جهت وداع در روز ۱۵ خرداد ۱۳۶۸ به مصلای تهران منتقل شد، یخچال بزرگی با دیوار‌های شیشه‌ای بر روی چند کانتینر به‌طوری قرار گرفت تا مردم بتوانند پیکر امامشان که عمامه‌ای سیاه به نشانه انتساب به سادات بر روی سینه داشت را ببینند. پس از اقامه نماز ابتدا تصمیم گرفته شد برای تشییع کامیونی تابوت حامل پیکر را به بهشت زهرا که در ۲۰ کیلومتری مصلا بود منتقل کند و یک هلی کوپتر از آغاز مسیر تابوت را همراهی می‌کرد، در میانه راه به علت هجوم جمعیت زیادی که برای تشییع پیکر آمده بودند ادامه دادن مسیر غیر ممکن شد و هلی کوپتر به زحمت به زمین نشست و پیکر برای تکفین مجدد به جماران و در رور بعد به محل تدفین منتقل شد. در یازدهم ژوئن ۱۹۸۹، یک ششم جمعیت وقت ایران (بیش از ده میلیون نفر)، جمعیتی به وسعت ۳۲ کیلومتر برای تشییع پیکر امام خمینی به حوالی بهشت زهرا آمدند تا این بدرقه بزرگترین مراسم تشییع دنیا لقب بگیرد. بخشی از عکس‌های زیر از مجموعه آرشیو خبرگزاری ایرنا از مراسمات پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۶۸ است که برای اولین بار منتشر می‌شود.
دست‌کم ده درصد از تیم‌های اولین جام جهانی ۳۲ تیمی از کشورهای عرب زبان خواهد بود.
سخنگوی کمیسیون توسعه تجارت خانه صمت گفت: : در اولین ماه امسال، ده میلیون و ۴۷۱ هزار تن کالا به ارزش سه میلیارد و ۶۴۵ میلیون دلار صادر شده است.
اولین مرکز داده DNA با ابداع یک روش جدید طی پنج تا ده سال آینده آغاز به کار می کند.
قوهای انزلی در جستجوی اولین سه امتیاز بعد از ده هفته بدون پیروزی، روی هواداران در ورزشگاه خانگی حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند
شاگردان ساکت الهامی در تیم هوادار، در دقیقه 88 از شکست برابر مس کرمان گریختند تا اولین امتیاز خود را پس از غلبه بر پرسپولیس به دست بیاورند. این تیم ده نفره شده بود ولی باز هم به تیم فانوس بدست کرمانی نباخت.
ساکت الهامی که اولین اخراج فصل خود را تجربه می‌کرد در حالی‌که روی سکوها صعود تیمش را جشن می‌گرفت، جملات جالبی به زبان آورد.
یک هواپیمای سعودی حامل کمک‌های امدادی برای قربانیان زلزله ویرانگر روز سه‌شنبه در فرودگاه بین‌المللی حلب فرود آمد که اولین بار از زمان قطع روابط دیپلماتیک ریاض با دمشق در ده سال گذشته محسوب می‌شود.
هنوز چیز زیادی از حوادث اخیر مدارس در قم نمی‌دانیم، می‌دانیم که اقلا یکی از اعضای شورای تامین استان قم با برخی دانش‌آموزان حادثه دیده ملاقات کرده است، می‌دانیم که دادستانی استان قم قول پیگیری داده است و همین‌طور یکی از نمایندگان قم در مجلس گفته که موضوع در حال بررسی است، دو ماه و ده روز از اولین گزارش مسمومیت در مدارس قم گذشته است. دوازده مدرسه که اغلب آن‌ها دخترانه هستند، گزارش‌هایی از مسمومیت منتشر کرده‌اند، اغلب گزارش‌های مسمومیت در ساعت‌های نزدیک ظهر اعلام شده است.
محمدرضا سلیمانی، مهاجم تیم ذوب آهن، در دقیقه ۵۵ اولین گل بازی تیمش مقابل فولاد را به ثمر رساند.
تیم ملی در اولین دیدار در چارچوب جام جهانی 2022، دوشنبه آینده (30 آبان) از ساعت 16:30 به مصاف انگلیس می‌رود.
تیم ملی در اولین دیدار در چارچوب جام جهانی 2022 دوشنبه آینده 30 آبان از ساعت 16:30 به مصاف انگلیس می رود.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، مجمع رمپنا ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، پیش بینی بورس در هفته اول آبان از نظر کارشناسان بورسی، ده خبر مهم برای بورس اولین روز آبان ماه، پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ | فردا کدام گروه‌ها مورد توجه هستند؟، بیشترین ورود و خروج پول حقیقی در کدام گروه‌ها و نماد‌ها بود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز یکشنبه اول آبان ۱۴۰۱ در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که ده اتفاق مهم می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد.
دانیله ده روسی، اسطوره باشگاه رم، اولین تجربه سرمربیگری خود در ایتالیا را در تیم اسپال سپری خواهد کرد.
اولین مسابقه تیم ملی با کی‌روش در بازگشت این سرمربی نکات ویژه‌ای برای مرد پرتغالی در راه هدایت ایران در جام جهانی به همراه داشت.
نوری از حس و حال اولین تجربه مربیگری خود که مقابل پرسپولیس رقم خورد، می‌گوید.
رئیس سازمان سنجش گفت: اگر قطعا متقلب بودن آن‌ها اثبات شد از یک تا ده سال بر حسب درجه تخلف از شرکت در کنکور محروم خواهند شد.
سربازان گمنام امام زمان (عج) ده نفر از تروریست‌های تکفیری - صهیونیستی داعش که قصد انجام چند عملیات تروریستی در میان عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را داشتند؛ دستگیر نمودند.
سود سال ۹۹ سهام عدالت شرکت‌های غیر بورسی حدود ۲۸۰۰ میلیارد تومان و سود شرکت‌های بورسی رقمی حدود ۲۹ هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان است. کدام سهامداران سود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی می‌گیرند؟
بورس امروز هم چندان چنگی به دل نزد و شاخص‌ها تقریبا بدون تغییر نسبت به روز گذشته به استقبال معاملات فردا یکشنبه ۱ اسفند رفتند. در گفتگو با دو کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس فردا پرداخته ایم.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ