پاری‌سن‌ژرمن در فصلی که پر از حاشیه بوده، از آخرین و بزرگترین جنجال خود رونمایی کرد و با تعلیق مسی، عملا هرج و مرج را بر باشگاه حاکم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماه گذشته اینتر میامی اعلام کرد لیونل مسی را به خدمت گرفته ولی چرا مسی هنوز قرارداد جدید خود را با این باشگاه امضا نکرده است؟
دکو از بارسلونا به استانبول سفر کرده تا در مذاکره با آردا گولر و باشگاه فنرباغچه او را برای پیوستن به بارسا متقاعد کند اما نهایی کردن این انتقال ساده نیست.
سایت گل مدعی شد لیونل مسی از باشگاه الهلال درخواست کرده انتقال او به این تیم را تا سال 2024 به تعویق بیندازند. این خبر احتمال بازگشت او به بارسا را افزایش داده است.
بارسلونا در صورتی که لیونل مسی را برگرداند، می‌تواند تا 230 میلیون یورو به منابع مالی خود اضافه کند.
پاری‌سن‌ژرمن امیدوار بود با تشکیل مثلث MNM (مسی، نیمار، امباپه) موفقیت مهلک MSN (مسی، سوارس، نیمار) در بارسلونا را تکرار کند، هدفی که هرگز به آن دست پیدا نکرد.
کریم بنزما در کنار وینیسیوس، دو مهره خطرناک رئال برابر سیتی در اتحاد خواهند بود. کریم تنها یک گل دیگر با رسیدن به رکورد گلزنی مسی به سیتی فاصله دارد.
تعداد قهرمانی‌های کاپیتان بوسکتس در لالیگا به 9 رسید، ولی او نمی‌تواند هرگز به رکورد قهرمانی‌های لیونل مسی در لالیگا (10 قهرمانی) برسد.
در دو سال گذشته بارسلونا نتوانسته از طریق ضربه کاشته به گل برسد و آخرین بار لیونل مسی بود که به این روش برای بارسا گلزنی کرد.
یک روزنامه آرژانتینی می‌گوید لیونل مسی مصمم است به بازی در لیگ قهرمانان ادامه بدهد و به همین علت امکان ندارد دست‌کم برای فصل آینده اروپا را ترک کند.
روبرت لواندوفسکی بهترین گلزن این فصل بارسلوناست و در اولین فصل حضورش این شانس را دارد تا از رکورد گلزنی دو فصل آخر لیونل مسی در بارسا پیشی بگیرد.
لیونل مسی ثانیه هایی قبل از پنالتی گونسالو مونتیل که منجر به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی شد، به یاد مادربزرگ مرحومش بود.
بی‌بی‌سی مدعی شد لیونل مسی قراردادش با پاری سن ژرمن را پیش از این تمدید کرده و تنها اعلام رسمی این تمدید قرارداد باقی مانده است.
لیونل مسی قصد دارد حداقل تا 2024 به بازی در سطح ملی ادامه دهد و به این ترتیب برای یک چالش جدید خیز برخواهد داشت.
لیونل مسی بهترین بازیکن جام جهانی 2022 بود و با کسب عنوان قهرمانی با آرژانتین به کار خود در این رقابت ها پایان داد. برای مسی 12 رکورد در جام جهانی به ثبت رسید.
لیونل مسی و کیلیان امباپه در میان سریع‌ترین بازیکنان جام جهانی قرار دارند و فردا تعیین‌کننده‌ترین بازیکنان در فینال جام جهانی خواهند بود.
دو تیم آرژانتین و استرالیا باید دومین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را برگزار کنند.
فدریکو والورده تبدیل به یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان رئال در فصل جاری شده و تا به اینجا 6 گل در لالیگا به ثمر رسانده است. او در گلزنی از بیرون محوطه جریمه قصد شکستن رکورد ویژه لیونل مسی را دارد.
لیونل مسی تا به اینجای فصل توانسته دو گل در لیگ قهرمانان بزند و با زدن 12 گل دیگر به رکورد گلزنی کریستیانو رونالدو در این رقابت ها خواهد رسید. رونالدو در لیگ قهرمانان نیست و تهدید مسی هم جدی است.
لیونل مسی در فصل 12-2011 یک رکورد تاریخی در فوتبال به ثبت رساند که هنوز هیچ بازیکنی به آن نزدیک نشده اما شاید روبرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند در فصل جاری شانس رسیدن به او را داشته باشند.
افشاگری ال‌موندو از درخواست‌های لیونل مسی برای تمدید قرارداد با بارسا روز گذشته بازتاب گسترده‌ای در رسانه ها داشت. مارکا معتقد است هیچکدام از آن خواسته‌ها اغراق آمیز نبودند و او مستحق‌شان بود.
روبرت لواندوفسکی روی دور گلزنی است و به طور مشترک با یاگو آسپاس در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار دارد. هدف او شکستن رکورد تاریخی لیونل مسی در این رقابت‌هاست.
روبرت لواندوفسکی روی دور گلزنی است و به طور مشترک با یاگو آسپاس در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار دارد. هدف او شکستن رکورد تاریخی لیونل مسی در این رقابت‌هاست.
لیونل مسی شب گذشته در بازی برابر یوونتوس و با تصمیم کریستوف گالتیه تعویض شد و پس از 63 بازی در لیگ قهرمانان، نتوانست 90 دقیقه کامل در میدان باشد.
لیونل مسی شب گذشته با دو پاس گل به کیلیان امباپه، رکورددار پاس گل در سال 2022 شد. او همچنین رکورد دریبل موفق در یک بازی را نیز در اختیار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ