نهاد اجرایی اتحادیه اروپا  اعلام کرد کارمندان کمیسیون اتحادیه اروپا باید به دلایل امنیتی تیک تاک را از دستگاه هایشان پاک کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیسیون اروپا از تصمیمات گروه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا (اِکُواس) برای اعزام نیروهای نظامی به نیجر حمایت کرد.
رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد که اتحادیه اروپا ۱۰.۸ میلیارد دلار در آمریکای لاتین و کارائیب سرمایه گذاری خواهد کرد.
رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا امروز سوار بر قطار از لهستان به اوکراین رفت تا با رئیس‌جمهور این کشور دیدار کند.
اورزولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا، گفت: «این امر بخش مهمی از ظرفیت راهبردی اروپا به‌منظور دفاع از منافع و ارزش‌های خود و کمک به حفظ صلح در قاره ما است.»
پس از ممنوعیت استفاده کارمندان دولت از تیک‌تاک در ایالت داکوتای جنوبی در آمریکا، تایوان هم نصب این اپلیکیشن چینی را به‌دلیل مشکلات امنیتی روی دستگاه‌های دولتی ممنوع کرد. انتشار این خبر با واکنش مثبت کمیسر کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) آمریکا همراه شد. در ادامه تحریم این شبکه اجتماعی نهاد اجرایی اتحادیه اروپا نیز از کارمندان کمیسیون اتحادیه اروپا خواست که به دلایل امنیتی تیک‌تاک را از دستگاه‌هایشان پاک کنند. کانادا نیز جزو نخستین کشور‌هایی بود که کاربرد اپ تیک‌تاک را در دستگاه‌های دولتی ممنوع کرد.
مرکز آمار کمیسیون اروپا، مجموع مبادلات تجاری ایران و ۲۷ عضو اتحادیه اروپا را در نخستین ماه سال جاری میلادی ۴۰۱ میلیون یورو اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه ۲۰۲۲ رشد ۵ درصدی داشته است.
رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا از حمایت این نهاد در خصوص ارائه یک میلیارد یورو کمک به ترکیه خبر داد.
کمیسیون اروپا با اعلام این که ممنوعیت‌های جدیدی برای صادرات «فناوری‌های حساس، دومنظوره و پیشرفته‌ای» اعمال شده است که به توامندی‌های ارتش روسیه کمک می‌کند، افزود: این اقدام برای اولین بار، شامل هفت نهاد ایرانی می‌شود.
سخنگوی کمیسیون اروپا ضمن تکرار اظهارات مداخله جویانه غرب در امور داخلی ایران ادامه داد: گمان می‌کنم نیازی نباشد که ما دوباره بیانیه‌ها و اظهارات نماینده عالی (مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا) و سخنگوهایش درباره حقوق زنان در این را تکرار کنیم؛ اما بازدید از مکان‌های عبادی موضوع دیگری است.
رئیس کمیسیون اروپا از بررسی طرح صلح چین برای حل وفصل مناقشه اوکراین گفت.
کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کرد در ۶ ماه گذشته تلاش های توئیتر برای مقابله با اخبار جعلی کمتر از گوگل، متاپلتفرمز، مایکروسافت و تیک تاک بوده است.
طبق بیانیه کمیسیون اتحادیه اروپا گوگل توافق کرده اطلاعات واضح تری برای کاربران گوگل استور، گوگل پلی استور، گوگل هتلز و گوگل فلایتز در اروپا  فراهم کند.
آبادان- نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس و نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: اتحادیه اروپا به اقدام نسنجیده خود علیه سپاه، عملاً مقابل مردم ایران اسلامی ایستادند.
رئیس کمیسیون اروپا خواستار در اختیار گذاشتن تمام تسلیحات پیشرفته برای اوکراین شد.
کمیسیون اتحادیه اروپا می خواهد قبل از ارائه لایحه قانونی برای اجبار شرکت های فناوری به پرداخت سهم خود از هزینه توسعه شبکه سوالاتی درباره میزان سرمایه گذاری آنها و طرح هایشان بپرسد.
رئیس کمیسیون اروپا امروز اعلام کرد: اتحادیه اروپا سال آینده ۱۸ میلیارد یورو به اوکراین ارائه می‌کند.
سخنگوی کمیسیون اتحادیه اروپا خواستار کاهش تنش در کوزوو شد.
کمیسیون اروپا امروز اعلام کرد که از موضع گیری رئیس این نهاد درباره تعداد نظامیان کشته شده اوکراین در جریان درگیری ها عذرخواهی نمی‌کند.
کمیسیون اروپا امروز اعلام کرد که از موضع گیری رئیس این نهاد درباره تعداد نظامیان کشته شده اوکراین در جریان درگیری ها عذرخواهی نمی‌کند.
رئیس کمیسیون اروپا از ارائه طرح کمک به اوکراین برای سال ۲۰۲۳ به مبلغ ۱۸ میلیارد یورو در هفته آینده خبر داد
کمیسیون اتحادیه اروپا در امور گسترش با اعطای وضعیت نامزدی به بوسنی و هرزگوین موافقت کرد.
بسته‌ای جدید از تحریم‌ها علیه روسیه اعمال خواهد شد و کمیسیون اروپا همچنین خواهان تعیین سقف بر قیمت نفت روسیه می‌شود.
بر اساس یک سند تازه تنظیم شده در کمیسیون اروپا، دستگاه‌های هوشمند متصل به اینترنت مانند یخچال‌ها و تلویزیون‌ها باید قوانین سخت‌گیرانه امنیت سایبری اتحادیه اروپا را رعایت کنند.
«پیتر استانو» سخنگوی ارشد دستگاه دیپلماسی اتحادیه اروپا در نشست خبری روزانه کمیسیون اروپا گفت: «زمان تلاش نهایی» برای بحث درباره پیشنهاد اخیر «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و اتخاذ «تصمیم سیاسی روشن و قاطع» فرا رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ