کوین یامگا مدافع فرانسوی استقلال که به دلیل مصدومیت فعلا قادر به حضور در مستطیل سبز نیست، با کسب اجازه از باشگاه قصد دارد فردا ایران را ترک کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حضور مهرداد محمدی در ترکیب اصلی استقلال خواهان خروج جعفر سلمانی از جمع نفرات هجومی این تیم خواهیم بود.
برنامه جدید سازمان خصوصی‌سازی دوری از حواشی مربوط به رشته پرجاذبه و پرهوادار فوتبال است.
فرشید سمیعی در برابر هواداران و خبرنگاران حاضر در مقابل ساختمان باشگاه استقلال اظهار نظر عجیبی داشت.
جواد نکونام فعلا علاقه‌ای به اعلام لیست مازاد خود در استقلال ندارد و همه چیز را در این خصوص به زمان سپرده است.
باشگاه استقلال تهران نسبت به شایعات زودهنگام نقل و انتقالاتی واکنش نشان داد.
با اعلام باشگاه استقلالمشکل خروج از کشور «کوین یامگا» بازیکن خارجی این باشگاه برطرف شد.
خروج هواداران از سکوهای با احتمال تخریب در دربی در حاشیه تقابل پرسپولیس - استقلال در چهارچوب هفته 27 رقابت‌های لیگ برتر ایران 1401/02
سرپرست باشگاه استقلال با وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد و خروجی این جلسه کمک سجادی به باشگاه استقلال بود.
این استاد حقوق بین الملل با اشاره به این که هر فردی برای خروج از مرز‌های ایران باید از قوانین ایران تبعیت کند، گفت: حقوق بین الملل می‌گوید که تابعیت موثر برای هر کشوری ملاک عمل است. احتمالا استدلال جمهوری آذربایجان این بوده است که تابعیت فعال این زن آذربایجانی است و برای همین به این خانم کمک کرده است تا پاسپورت گرفته و از کشور خارج شود.
فصل نقل و انتقالاتى فوتبال ايران به پايان رسيد و باشگاه استقلال با وجود خروج نام سياوش يزدانى هنوز موفق به جذب بازيكن جديدى در اين مقطع نشده است.
در کمتر از ۲۴ ساعت و در آخرین لحظات فصل نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر ایران، دو بار خبر فسخ یک‌طرفه شنیده شد که هردو به نوعی با استقلال مرتبط شده است؛ اخراج مدافع آبی‌های تهران و خروج مهاجم سرخ‌های تبریز! قوانین فوتبال جزای سنگینی برای فسخ یک‌طرفه غیرقانونی تعیین کرده است.
ظرف کمتر از ۲۴ساعت و در آخرین لحظات فصل نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر ایران، دو بار خبر فسخ یکطرفه شنیده شد که هردو به نوعی با استقلال مرتبط شده است؛ اخراج مدافع آبی‌های تهران و خروج مهاجم سرخ‌های تبریز! قوانین فوتبال جزای سنگینی برای فسخ یکطرفه غیرقانونی تعیین کرده است
فوتبال باشگاهی ایران برای تامین مخارج خود به جای دریافت حق پخش از صداوسیما، راه جیب مردم را در پیش گرفته است! قیمت بلیت‌ها برای نخستین بار در تاریخ لیگ به میلیون رسید تا از این پس تماشای فوتبال هم مختص قشر پولدار شود
پیش بینی می شود پیش از بسته شدن پنجره زمستانی، آمانوف هافبک ازبک استقلال اردوی آبی ها را ترک کند.
2 بازیکن استقلال با تصمیم ریکاردو ساپینتو در لیست خروج آبی ها قرار گرفته اند.
چند روزی است که پنجره زمستانی در فوتبال ایران باز شده و تیم ها بر اساس قوانین حاکم بر نقل و انتقالات حتی در صورت نداشتن جای خالی می توانند بازیکن جدید به ترکیب اضافه کنند.
با خروج لوکادیا از ایران و مصدومیت شیخ دیاباته، ترکیب پرسپولیس در خط حمله کاملا دچار تغییر می‌شود.
محسن قادری؛ کارشناس گردشگری و مدیرعامل گروه گردشگری گفت: بلیت پرواز به مقصد قطر هم با استقبال روبه‌رو نشد و بدین‌ترتیب ایران در سفر خروجی و سفر ورودی به جام جهانی قطر جا ماند و بسیاری از دفاتر خدمات مسافرتی باتوجه به هزینه‌کرد برای تبلیغات و... با زیان مواجه شدند علاوه بر اینکه سومین بازی ایران به عنوان یکی از ۳۲ تیم شرکت‌کننده در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم پایان یافت و حتی یک تخت از گردشگری کیش و قشم رزرو نشد.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس با یادآوری پیاده نظام آمریکا در ایران، گفت: کسانی که اعتقاد به اهمیت آزادی حقیقی از غل و زنجیرهای اسارت‌بار نفسانیات و شهوات و تباهیها نداشتند و ندارند، کسانی که ارزش استقلال را باور نداشتند و آن را در برابر ابرقدرت آمریکا، جز خیال بیهوده نمی‌دانستند و نمی دانند و امروز خروج از نابسامانی‌هایمان را فقط در گرو سرسپردگی به استکبار می دانند، کسانی که دین و ایمان و حدود و احکام آن را برنمی‌تابیدند و مدافع اباحه‌گری تمام‌عیارند و‌ همچنین کسانی که قانون اساسی ما را قبول نداشتند و امروز در آشکار و نهان با اصل ولایت فقیه مخالفت می‌ورزند اینها همه منابعی شدند برای سیاه‌نمایی، لجن پراکنی، تحلیل‌های گویای لزوم سرسپردگی به آمریکا، القاء یاس در بین مردم.
۲ بازیکن استقلال از جمله نفراتی هستند که در نیم فصل از جمع آبی‌ها جدا خواهند شد.
حضور عزیزبک آمانوف در دقایق آخر بازی استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان، باعث شد تا نگاه کادر فنی آبی‌ها نسبت به این بازیکن تغییر کند.
مهدی قایدی از جمله بازیکنان نسل جدید فوتبال کشورمان پس از خروج کارلوس کی‌روش از ایران بود که در دوران سرمربیگری مارک ویلموتس چهره و به تیم ملی دعوت شد.
آیا درمان‌ با آنتی‌بیوتیک افسردگی ایجاد می‌کند؟
ریکاردو ساپینتو چند بازیکن را در همان بررسی‌های اولیه نخواهد خواست و قصد دارد تیمش را خلوت کند و بزودی یک لیست خروج تحویل آجرلو خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ