رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ‌ از ورود قطعی وی ای آر به لیگ برتر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی تاج از مدت زمان قرارداد امیر قلعه‌نویی خبر داد و سرمربی تیم ملی تا سه سال آینده قرارداد دارد.
مورینیو تا سه سال آینده در هیئت مدیره آکادمی ورزشی مهد عضویت خواهد داشت.
انتخاب رنگ فرش یک تصمیم مهمی است که باید به آن توجه داشت چراکه فرش یکی از مهمترین وسایل خانه است که سالیان سال از آن استفاده می‌کنید؛ بنابراین با توجه به روانشناسی رنگ‌ها سعی کنید فرشی را انتخاب کنید که با دکوراسیون فعلی و آینده شما هماهنگ باشد و حس خوبی را القا کند، اما برای انتخاب رنگ فرش مناسب کافی است به نکات زیر توجه کنید.
شرح یک همنشینی کوتاه با ستاره فوتبال ایران در دفتر کارش. جایی که او برای اولین بار به سئوالات و شایعات پاسخ می‌دهد.
توضیحات وکیل مهدی هاشمی: پس از گذراندن یک سوم (سه سال ونیم) با آزادی مشروط از زندان آزاد شد.
توضیحات وکیل مهدی هاشمی: پس از گذراندن یک سوم (سه سال ونیم) با آزادی مشروط از زندان آزاد شد.
رئیس فدراسیون فوتبال توضیحات مفصلی در خصوص جلسه‌اش با وزیر ورزش ارائه کرد.
دکتر فاضل: ما جامعه پزشکی را تحقیر کرده‌ایم همچنانکه با معلمان هم همین گونه رفتار کردیم. معلمان که همچون جامعه پزشکی، از گروه‌های مرجع جامعه و تربیت‌کننده نسل آینده کشور هستند، به جای اینکه سر کلاس درس باشند، هر روز باید کنار خیابان بایستند و برای معاش‌شان شعار بدهند. این‌گونه رفتار با گروه‌های مرجع جامعه که نقش مهمی در اداره و آینده مملکت دارند، شیوه مملکت‌داری نیست و عاقبت خوبی ندارد.
مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ زمان آغاز بازی‌های فصل آینده لیگ برتر را اعلام کرد.
این رسانه فرانسوی نوشت: «المپیک مارسی در جستجوی تقویت‌کننده‌ها در خط حمله برای فصل آینده، مسیری غیرمنتظره را انتخاب کرده و به مهدی طارمی، مهاجم ایران می‌رسد. این بازیکن پس از یک فصل حضور در ریو آوه، جایی که از لیگ ستارگان قطر (الغرافه) به این تیم آمد، از سال ۲۰۲۰ برای پورتو بازی می‌کند.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پیش از مصاف برابر پیکان صحبت‌های مهمی درباره آینده تیمش انجام داد.
مردم بزرگترین سرمایه کشورند، و ایران سرشار از ظرفیت‌های معنوی و مادی برای برخورداری از وضعیت بهتر است، از آغاز سال نو با گام‌هایی نو نشان دهیم که راه آینده می‌تواند باز شود و باز باشد.
لیست نامزدهای برتری ورزشکاران سال 1401 در حالی منتشر شده که اسامی هادی چوپان و مهدی طارمی نیز در آن به چشم می‌خورد.
سون بار دیگر به عنوان بهترین بازیکن آسیا شد اما شگفتی بزرگ، پیشی طارمی از ستاره‌های ژاپنی است که باوجود درخشش در جام جهانی، پایین‌تر مهاجم تیم‌ملی قرار گرفتند.
رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: سال آینده حق اولاد و عائله مندی به ترتیب ۶۰۰ هزار و ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، گفت که سال آینده باید لیگ برتر با استفاده از کمک‌داور ویدیویی برگزار شود.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت که سال آینده باید لیگ برتر با استفاده از کمک داور ویدیوئی برگزار شود.
مهدی طارمی توانست جایزه بهترین بازیکن ماه های نوامبر و دسامبر را از اتحادیه فوتبالیست های حرفه ای پرتغال دریافت کند.
تیم منتخب سال ۲۰۲۲ فوتبال قاره آسیا در حالی معرفی شد که مهدی طارمی به عنوان تنها بازیکن از ایران در این تیم حضور دارد.
مهدی طارمی بازیکن سال پرتغال شد
دکتر مهدی مطهرنیا گفت: بعد از برجام تحریم‌های سپاه پاسداران رخ داد و سپس آمریکا از برجام خارج شد، اما نکته اساسی آنجاست که اکنون با توجه به فشار‌های بین المللی پرونده حقوق بشری ایران سنگین‌تر از پرونده هسته‌ای به جریان افتاده است. سپاه پاسداران از طرف هلند تحریم شده است و انگلستان اعلام کرده است که کلیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در تحریم قرار داده است لذا موج جدیدی از تحریم‌ها در پرونده حقوق بشر هویدا شده است و به زودی کشور‌های دیگری مثل آلمان هم به این دریچه خواهند پیوست.
سردار مهدی حاجیان سخنگوی فراجا گفت: از شنبه هفته آینده زائرانی که گذرنامه آن‌ها اعتبار ندارد، به اداره گذرنامه استان‌ها مراجعه کنند تا مُهر اعتبار سفر به عراق روی گذرنامه آن‌ها زده شود.
سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده میرسلیم و اینکه ایا اتهامش جاسوسی است؟ گفت: آقای میرسلیم به اتهام اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور به ۵ سال حبس محکوم شده و تاریخ شروع اجرای مجازاتش مشخص است.
بازنده داریم تا بازنده. شکست‌خوردن و باختن تحقیر نیست. یک سر مسابقه رزمی و اصلا هر مسابقه ورزشی دیگر باخت است و یک سر آن برد. تحقیر و حقارت جایی در ورزش ندارد و هرگز هیچ ورزشکاری بابت باختن به مرحله ذلالت و حقارت نمی‌رسد. شکست عادی‌ترین اتفاقی است که می‌تواند در ورزش رقم بخورد. اما سجاد غریبی تمام این معادلات را به هم زد و نشان داد هم می‌توان شکست خورد و هم می‌توان تحقیر شد. بدتر از آن نشان داد که می‌توان از این تحقیرشدن لذت برد و با کمک آن شهرت بیشتری جمع کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ