"هیرو مصطفی" در مذاکرات هسته‌ای با ایران، مشاور تیم وزارت خارجه امریکا بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گم‌شدن گنج‌خانلو البته در دنیای حرفه‌ای ورزش معنای دیگری دارد: اقدام برای پناهندگی. دقیقا به همین دلیل است که حالا مسئولان ورزش ایران نگران شده و به تکاپو افتاده‌اند تا هر طور شده، این ورزشکار ۲۶‌ساله را پیدا کنند
یک مقام طالبان اعلام کرد که در یک سال گذشته، بیش از ۹۵۲ هزار پناهنده افغان از کشورهای جهان، از جمله از ایران و پاکستان، به کشور بازگشته‌اند.
بازداشت رئیس پناهنده یک فدراسیون در کشور همسایه
همزمان با طرح ادعاهایی مبنی بر خارج ساختن اجباری بچه‌‏های اوکراینی به مقصد روسیه، یکی از مقامات روس اعلام کرد که کشورش به صدها هزار کودک اوکراینی پناهندگی داده است.
مهاجرت روحانی به آلمان و درخواست پناهندگی دادن به این کشور در ادامه سریال مهاجرت ورزشکاران ایرانی صورت می‌گیرد که به طرز ناباورانه‌ای در ماه‌های اخیر شیب صعودی به خود گرفته است. فاطمه روحانی هم ظاهرا به دلیل موضوعات سیاسی از ایران رفته و درخواست پناهندگی داده است.
استعفای رئیس فدراسیون ورزشکاران پناهنده!
فیروزجا با پیروزی مقابل قهرمان شطرنج جهان موفق شد به رتبه دوم دنیا صعود کند.
اسکی باز پناهنده گفت: یک سال کامل من را پس از برگزاری جلسات کمیته انضباطی به دلایل مختلف من را به دادگاه و پاسگاه کشاندند تا من از تیم ملی کنار بگذارند.
ملی‌پوش سرشناس اسکی ایران پناهنده شد
دو وزنه‌بردار پناهنده ایرانی در تیم پناهندگان المپیک!
روزنامه ورزشی گل در گزارشی اسامی ورزشکاران و چهره‌های ورزشی پناهنده ایرانی را منتشر کرده است. تعداد این ورزشکاران چشمگیر و تاثر برانگیز است. آیا وزارت ورزش و دولت ایران برنامه‌ای برای رفع مشکلات ورزشکاران نخبه کشور و جلوگیری از مهاجرت و پناهندگی آنها دارد؟
امروز رسانه‌ها از مهاجرت و پناهندگی پرچمدار کاروان المپیکی ایران به کشور آلمان خبر دادند. در این گزارش نگاهی به دلایل مهاجرت ورزشی داشته‌ایم.
رئیس قبلی فدراسیون چندماه قبل به کشور اسپانیا پناهنده شد و بوکس ایران با سرپرست اداره می‌شود که دوره قانونی او هم تمام شده است
یکی از کاراته‌کا‌های ایران که به صورت آزاد در رقابت‌های اوپن پاریس شرکت کرده بود از بازگشت به ایران خودداری کرد.
دختر شطرنج باز کشورمان به دروغ سازی برخی رسانه‌ها در خصوص پناهندگی‌اش واکنش نشان داد.
وزیر ورزش و جوانانبا بیان اینکه در جام جهانی قطر شاهد اوج فتنه دشمنان بودیم،گفت: طراحی پیچیده روباه پیر پناهنده شدن ورزشکاران وخروج بازیکنان از زمین بازی در حین انجام مسابقه بود.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اتفاقاتی که در جام جهانی رخ داد گفت: یکی از نقشه های روباه پیر پناهنده کردن بازیکنان تیم ملی ایران بود.
قهرمان سابق تیم ملی بوکس گفت: حسین ثوری برای بوکس ایران کار بنیادی نکرد و حالا این رشته با 5 میلیارد بدهی در برهوت است.
سارق این جواهر با ارزش کسی نبود جز «محمدعلی شاه»، ششمین شاه قاجار! ماجرای این سرقت هم این بود که وقتی شاه قاجار در جریان انقلاب مشروطه، در برابر مشروطه‌خواهان شکست خورد و به سفارت روسیه پناهنده شد؛ صندوقچه‌ای از جواهرات که الماس دریای نور هم داخل آن بود را با خود برد و ادعا کرد که این جواهرات اموال شخصی او بوده است. اما در نهایت قبل از خروج شاه از ایران این جواهرات با تلاش مشروطه‌خواهان پس گرفته شد.
رئیس فدراسیون بوکس در حالی اعلام پناهندگی کرده است که عضو شورای برون مرزی وزارت ورزش بود تا این پرسش مطرح شود که مسئولیت مجوز‌های صادر شده برای این اعضا با کیست؟
یک رسانه اپوزیسیون فارسی‌زبان خارجی با انتشار یک فایل صوتی اعلام کرده است که رییس فدراسیون بوکس ایران قصد پناهندگی در کشور اسپانیا را دارد.
حدود به هشت میلیون پناهنده اوکراینی از اواخر فوریه و شروع جنگ در اوکراین وارد کشورهای اروپایی شده اند.
تکواندوکار ایرانی تیم صربستان در دیدار نهایی نیز مقابل مینگ کوان فنگ از چین ۲ بر صفر به برتری رسید و برای دومین بار مدال طلای جهان را از آن خود کرد.
گفته می‌شود بیژن کوشکی مدافع سابق استقلال به کشور آلمان پناهنده شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ