وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اتفاقاتی که در جام جهانی رخ داد گفت: یکی از نقشه های روباه پیر پناهنده کردن بازیکنان تیم ملی ایران بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابولا، نشریه معروف پرتغالی، از زیرنظر گرفتن شرایط مهدی طارمی توسط یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های دنیا خبر داد.
تمایل باشگاه منچسترسیتی برای جذب دکلان رایس عنوانی است که بیشتر از سایر اخبار در میان تیتر روزنامه‌های چاپ امروز انگلیس دیده می‌شود.
بر اساس قانونی که دولت انگلیس به دنبال اجرایی کردن آن است، این کشور می‌خواهد مبنای قضایی ضبط دارایی‌های روسیه را فراهم کند.
به دنبال تهدید هواداران منچسترسیتی، اتحادیه فوتبال انگلیس ناچار شد زمان برگزاری سوپرجام انگلیس را 90 دقیقه زودتر تعیین کند.
هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام، امیدوار است که بتواند فصل آینده با پیراهن منچستریونایتد به میدان برود.
به دنبال اضافه شدن آرسن ونگر و سر الکس فرگوسن به تالار مشاهیر لیگ برتر در اوایل سال جاری میلادی، اکنون سه چهره معروف دیگر این افتخار را پیدا کرده‌اند.
سفارت انگلیس در بیروت از اتباع کشورش در لبنان خواست به دنبال تنش های مرزی و تبادل آتش در مرزها با اسرائیل، هوشیاری خود را حفظ کنند.
دله الی، ستاره سابق تاتنهام، در بشیکتاش هم با مشکل جدی مواجه شده اما هنوز فرصت حضور در سطح اول فوتبال اروپا را دارد.
دولت انگلیس در تلاش است تا از حضور ورزشکاران روس در المپیک پاریس جلوگیری کند.
طبق اعلام وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان شامگاه شنبه (۸ بهمن ۱۴۰۱) مورد حمله ناموفق ریزپرنده‌ها قرار گرفت که یکی از آنها با اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر در تله های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اتفاقاتی که در جام جهانی رخ داد گفت: یکی از نقشه‌های روباه پیر پناهنده کردن بازیکنان تیم ملی ایران بود.
مربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه این تیم در بازی نخست جام جهانی برابر انگلیس دنبال تساوی بوده است، گفت: ممکن است به خاطر گل‌های این بازی در کتاب رکوردها باشیم!
دیدیه دشان معتقد است که انگلیس نقطه ضعفی ندارد و تنها باید به دنبال راهی بود که نتواند برنامه‌های تاکتیکی‌اش را در زمین پیاده کند.
کاپیتان باشگاه وستهم یونایتد از حضور در این باشگاه کلافه شده و به دنبال بازی در باشگاه های بزرگ و تورنومنت های معتبر مثل چمپیونزلیگ است.
مدیر روابط عمومی سابق فدراسیون فوتبال در گفت و گو با شبکه تلویزیونی عربی زبان الساحات صحبت‌های جالبی درباره گروه ایران در جام جهانی انجام داد.
مدیر روابط عمومی سابق فدراسیون فوتبال در گفت و گو با شبکه تلویزیونی عربی زبان الساحات مدعی شد رقیبان ایران خصوصا دو کشور انگلستان و آمریکا به دنبال سیاسی کردن معادلات این گروه بودند.
تصاویر منتشر شده از همسران بازیکنان تیم ملی انگلیس جنجال بسیاری را به دنبال داشته است.
اتفاقی که در دیدار تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و ایران در جام جهانی قطر رخ داد، گلایه سرمربی انگلیس و درخواست او از فیفا را به دنبال داشت.
هافبک تیم‌ملی ایران بعد از باخت به انگلیس اظهار نظر کرد و گفت در بازی‌های بعدی به دنبال جبران خواهند بود.
مدافع باتجربه تیم ملی بعد از مدت‌ها دوباره در یک تورنمنت بین‌المللی رونمایی می‌شود.
مدافع میانی تیم ملی از بالاترین انگیزه برای حضور در ترکیب در جدال جذاب مقابل انگلیس برخوردار است.
تیم ملی ایران به دنبال رقم زدن سومین جام جهانی متوالی خود است که با کسب امتیاز شروع می شود.
شاگردان ساوت‌گیت امشب به دنبال کسب نخستین پیروزی در لیگ ملت‌ها مقابل آلمان هستند.
به دنبال رقابت فشرده چند هفته‌ای و پر تنش، در نهایت امروز (دوشنبه) خانم "لیز تراس" به عنوان نخست‌وزیر جدید انگلیس جانشین بوریس جانسون شد و از فردا رسما آغاز به کار می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ