اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشکسوت پرسپولیس با تمجید از عملکرد یحیی گل محمدی برای صدرنشینی این تیم طی نیم فصل، مدعی است باید برای تداوم این روند و قهرمانی پایان فصل تقویت شوند.
یورگن لوکادیا مهاجم هلندی سابق تیم پرسپولیس نوشت: ما باید فوتبال بازی می‌کردیم درحالی که دیگر بازیکنان اعدام می‌شدند!
امیری می‌گوید کسی که برای پرسپولیس بازی می‌کند باید تمام وجودش را برای این تیم بگذارد.
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دو تساوی اخیر این تیم مقابل استقلال و پیکان گفت: نبود مهاجم تخصصی باعث شد تا پرسپولیس خیلی سخت به گل برسد و نتواند وارد دفاع حریف شود.
مهاجم هلندی پرسپولیسی ها پایش را در یک کفش کرده که همین امروز و فردا ایران را به مقصد هلند ترک کند.
امیرحسین اصلانیان معتقد است پرسپولیس برای موفقیت در ادامه فصل باید با تاکتیک جدیدی وارد مسابقات شود.
در شب برتری پرسپولیس مقابل مس کرمان، دو صحنه مشکوک به پنالتی، دو برخورد سروش رفیعی با بازیکن حریف و یک آفساید مشکوک، قضاوت گروه داوری بازی را تحت تاثیر قرار داد.
مهاجم سابق پرسپولیس معتقد است با آمادگی کامل شیخ دیاباته و حضور این بازیکن در کنار لوکادیا، خط حمله پرسپولیس به شرایط آرمانی خواهد رسید.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیران باشگاه باید با اجرایی کردن تعهدات خود موجب شوند تا لوکادیا همواره در شرایط مناسبی روحی و فنی بوده و به تیم کمک کند.
یورگن لوکادیا می‌گوید فعلا صحبت در مورد تمدید قرارداد با پرسپولیس خیلی زود است.
مدافع گرجستانی پرسپولیس با تمجید از عملکرد تیمش طی پنج هفته ابتدایی، از سرمربی تیمش به عنوان یک تئوریسین با ذهنیت برتری طلب یاد کرد.
مهاجم هلندی پرسپولیس که در بازی قبلی موفق به گلزنی شد، این بار هم از ابتدا وارد زمین خواهد شد و باید دید موفق می‌شود گل دوم را بزند یا خیر؟
مهاجم هلندی پرسپولیس که در بازی قبلی موفق به گلزنی شد، این بار هم از ابتدا وارد زمین خواهد شد و باید دید موفق می‌شود گل دوم را بزند یا خیر؟
زمانی که دیاباته به شرایط مسابقه برسد، یحیی گل‌محمدی باید انتخابی مهم برای ترکیب اصلی تیمش داشته باشد.
مهاجم پرسپولیس می‌گوید خط حمله پرسپولیس هرروز شرایط بهتری پیدا خواهد کرد و نتایج خوبی را رقم می‌زند.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید لوکادیا باید تلاش بیشتری انجام دهد تا به فرم مطلوب برای بازی برسد.
پایان رافت اعتقاد دارد که باتوجه به گذشت چند هفته از شروع لیگ برتر، مهاجم مدنظر پرسپولیس باید شرایط بازی و حضور در ترکیب را داشته باشد.
پرسپولیس بالاخره از مهاجم هلندی خود در لیگ بیست و دوم رونمایی کرد اما این بازیکن نتوانست آنطور که باید انتظارات را در فاز هجومی سرخ‌ها برآورده کند.
اگر‌ انتقادی هست باید سازنده باشد نه از روی غرض؛ این ضعیف ترین شروع پرسپولیس در سال های اخیر بوده اما نمی‌توانیم بگوییم این تیم ضعیف بوده است.
مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است با وجود جذب لوکادیا، این تیم همچنان نیاز به مهاجم جدید دارد.
اظهارات یحیی گل‌محمدی در مورد یورگن لوکادیا نشان می‌دهد که او برخلاف طرفداران خوشبین و هیجان‌زده پرسپولیس، دغدغه‌هایی درباره این مهاجم هلندی دارد.
حمید درخشان می‌گوید با جذب لوکادیا سه مهاجم فعلی پرسپولیس باید تلاش بیشتری برای حفظ جایگاه خود کنند و این رقابت، به بهبود شرایط خط حمله تیم هم کمک خواهد کرد.
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به توقف این تیم برابر ذوب آهن گفت: پرسپولیس بازی به بازی بهتر می‌شود.
قیمت‌های مصرف‌کننده چین در ماه ژوئن ثابت ماند و تورم درب کارخانه برای ششمین ماه متوالی کاهش یافت زیرا تلاش‌های این کشور برای ترویج ازسرگیری تولید و تثبیت عرضه و قیمت‌ها به تدریج نتیجه داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ