مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران از رشد ۱۳ درصدی مصرف برق در هفته گذشته خبر داد و گفت: حداکثر رشد مصرف برق تا پایان مهرماه سال جاری به مرز ۱۵ درصد خواهد رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: آموزش و پرورش مکلف به تدوین چارچوب تقویم و زمان آموزشی شد و عملا قانون بازگشایی مدارس در اول مهر ماه موقوف‌الاجرا می‌شود.
درحالی که وزیر آموزش و پرورش گفته بود رئیس‌جمهور به موضوع بازگشایی مدارس توجه دارد و می‌خواهیم پیشنهاد دهیم که شاخص‌ها برای تعطیلی مدارس را تعلیق کنند وزارت بهداشت از مخالفت خود با تغییر استاندارد‌های شاخص آلودگی هوا برای عدم تعطیلی مدارس خبر داده است.
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه مدارس شهری به صورت مجازی فعالیت می‌کنند و مدارس روستایی فعالیت حضوری دارند گفت: بازگشایی دانشگاه‌ها از ۸ بهمن خواهد بود.
دکتر بهرام عین‌اللهی گفت: مدارس و دانشگاه‌ها بازگشایی شدند و اپیدمی آنفلوآنزا بالا رفت و کمبود‌هایی ایجاد شد. به صورت فوریتی تامین و توزیع آنتی‌بیوتیک را از ابتدای هفته شروع کردیم و ان‌شاءالله تا فردا یا پس فردا دارو به میزان کافی تامین می‌شود.
از همان اولین روز بازگشایی مدارس تا به امروز، ویدئو‌هایی از دانش‌آموزان منتشر شد که برخی از دانش‌آموزان در حیاط و کلاس مدرسه دست به اعتراض زدند. برخی از دانش‌آموزان با دادن شعار‌های مختلف، منتقد اتفاقات اجتماعی کشور بودند.
بهترین میان وعده‌ها برای دانش آموزان لقمه نان و پنیر و گردو، انواع میوه‌ها (سیب، پرتقال، نارنگی، موز، هلو، زردآلو، لیمو شیرین و غیره) و سبزیجات تازه (مانند هویج، کاهو، خیار و غیره) و میوه‌های خشک (ماننده برگه میوه ها، کشمش و انجیر خشک و مویز و توت خشک)، مغزدانه‌ها (مانند گردو، فندق، پسته و بادام)، شیر و بیسکویت‌های سبوس‌دار است.
رئیسی با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها پس از ۲ سال وقفه، همکاری بیش از پیش وزارت بهداشت با وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری و لزوم برنامه‌ریزی برای پیشگیری توامان از شیوع آنفلوانزای فصلی و کرونا را مورد تاکید قرار داد و خواستار لحاظ کردن تمام تدابیر اطمینان‌بخش برای حضور ایمن دانش‌آموزان و دانشجویان شد.
سمنان- مدارس استان سمنان به جای اول مهر، روز دوم مهرماه سال ۱۴۰۱ بازگشایی شد تا ۱۳۰ هزار دانش آموز استان و ۱۴ هزار کادر آموزشی با مدارس آشنا شوند.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی روز اول مدارس رادتشریح کرد و گفت: ترافیک در حال شکل گیری و به سمت مرکز شهر در حال حرکت است.
سرانجام پس از اظهارات ضد و نقیض در رابطه با تعطیلی مدارس مشهد در فاصله یک روز مانده به بازگشایی مدارس، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از تعطیلی تمام مدارس مشهد تا پنجم مهر ماه خبر داد.
مسئول مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش گفت: تمامی مدارس در همه مقاطع تحصیلی و در همه استان های کشور از ابتدای سال تحصیلی جدید به صورت حضوری بازگشایی خواهند شد.
رییس پلیس پایتخت گفت: حدود ۵ هزار نفر از همکاران یگان امداد و کلانتری از ابتدای مهر به کمک پلیس راهور می‌آیند تا عبور و مرور تسهیل شود.
رییس پلیس پایتخت گفت: حدود ۵ هزار نفر از همکاران یگان امداد و کلانتری از ابتدای مهر به کمک پلیس راهور می‌آیند تا عبور و مرور تسهیل شود.
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: تأکید زیادی بر تهویه اماکن داریم. با توجه به مساعد بودن هوا می‌توان تهویه طبیعی را در دستور کار قرار داد. نکته دیگر خودمراقبتی جدی و نظارت روی آن است به این شکل که دانش‌آموزان یا اولیا و مربیان در صورت داشتن علائمی مانند سرماخوردگی حتما قرنطینه خود را رعایت کنند. اگر علائم خفیفی را دارند به پزشک مراجعه کرده و ۴ تا ۵ روز خود را از محیط آموزشی دور نگهدارند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: امسال ترافیک شدیدی را با بازگشایی مدارس شاهد هستیم چرا که بعد از دو سال از محدودیت‌های کرونایی مدارس قرار است به صورت حضوری بازگشایی شود و این سبب می‌شود که هم استفاده مردم از حمل و نقل عمومی و هم حمل و نقل شخصی افزایش یابد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: با توجه به شروع سال تحصیلی و بازگشایی مدارس پیش بینی می‌شود حجم ترافیک در شهر‌ها افزایش یابد. این افزایش میزان ترافیک در معابر شهری بر ساعات سفر‌های درون شهری تاثیر گذاشته و باعث طولانی شدن زمان سفر‌ها می‌شود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور توصیه های ترافیکی را به والدین در آستانه بازگشایی مدارس برای مدیریت بهتر ترافیک و استفاده صحیح از سرویس مدارس اعلام کرد.
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، جزئیات ابلاغ پروتکل های بهداشتی ویژه بازگشایی مدارس را تشریح کرد.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره بازگشایی مدارس اعلام کرد: امسال در روز دوم مهر زنگ آغاز سال تحصیلی و زنگ ایثار و مقاومت در مدارس زده می‌شود. مهر امسال بعد از ۲۵ ماه تعطیلی مدارس سراسر کشور بازگشایی خواهند شد. دانش آموزان کلاس اولی در روز ۳۰ و ۳۱ شهریور ماه برای شرکت در «جشن شکوفه‌ها» به مدرسه خواهند رفت.
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب شهروندان با ترفند فروش لوازم تحریر ارزان قیمت خبر داد.
بنیاد نیکوکاری یاس در آستانه بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی، اقدام به تهیه بسته‌های آموزشی شامل کیف، لوازم التحریر و دیگر ملزومات مدرسه برای دانش آموزان نیازمند کشور کرده است.
یوسف نوری در واکنش به حواشی ایجاد شده درباره دلایل بازگشایی مدارس گفت: از فرزند من پرسیدند که شما به پدرت گفتی مدارس را باز کند، او هم در فضای خودش گفت که بله مدرسه خوب است و دلم برای دوستانم تنگ شده و حضوری باشد بهتر است.
رئیس ستاد پروژه مهر سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ با بیان اینکه از همان ابتدای امسال برنامه‌ریزی کردیم که مهر ماه ۱۴۰۱، آموزش حضوری داشته باشیم، گفت: قطعا از مهر ماه آموزش به صورت حضوری شروع خواهد شد و برنامه‌ریزی در این راستا انجام شده است.
طالبان بیش از ۳۰۰ روز می‌شود که دختران را از رفتن به مدارس بازداشته و با آنکه این تصمیم واکنش‌های تند جهانی را به همراه داشته است و، اما تصمیم طالبان مبنی بر مسدود ماندن مدارس به روی دختران همچنان پا برجاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ