نقی‌زاده محجوب از مسافران و گردشگران گروهی شخصی درخواست کرد با رعایت شئونات ماه رمضان ضمن احترام به حقوق دیگران، شرایط سفری بی دغدغه و ایمن را برای خود و سایرین فراهم کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افشین پیروانی،مدیر تیم پرسپولیس واکنشی جالب به حواشی امروز این باشگاه داشت.
پدر دو دختر ووشوكار همدانى براى دومين سال متوالى در فدراسيون ووشو جنجال به پا كرد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران به جنجال اخیر در مورد علت تغییر محل نشست خبری وزیر خارجه سعودی واکنش نشان داد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران به جنجال اخیر در مورد علت تغییر محل نشست خبری وزیر خارجه سعودی واکنش نشان داد.
رییس فدراسیون هندبال اعلام کرد با عوامل حواشی به وجود آمده در فینال لیگ برتر برخورد خواهد شد.
شمارش مجدد آرای انتخابات هیات رئیسه مجلس جنجال به پا کرد. محمودوند نماینده خرم آباد با فریاد انتقاد خود از شمارش چندباره آرای کرسی نایب رئیس را اعلام کرد همین اقدام او شرایط صحن را برای دقایقی ملتهب کرد.
با انتشار خبر دستگیری دو عضو جنبش حسینیون در ایران، برخی فعالان فضای جمهوری آذربایجان، استرداد این افراد را به‌عنوان نشانه‌ای از حسن‌نیت ایران عنوان کرده و شروطی را برای عادی‌سازی روابط تهران و باکو مطرح می‌کنند. این در حالی است که برخی دیگر از ناظران معتقدند تجربه روابط با همسایه شمالی نشان داده، حتی یک قدم عقب‌نشینی تهران، باکو را به بیان مواضع و انجام اقدامات خصمانه‌تر مُصر می‌کند.
در یک مناظره اقتصادی میان اساتید مطرح اقتصاد، در حالی که دکتر درخشان اعلام کرد طرفدار سیاست‌های اقتصادی بر اساس مبنای اسلام است، موسی غنی نژاد تاکید کرد که اقتصاد ایران سرمایه داری است، اما نه از نوع رقابتی.
شکست مقابل مس رفسنجان در دربی کرمان با حواشی زیادی برای شاگردان فرزاد حسین خانی همراه بود.
دیدار رفت گل‌گهر و استقلال در حالی در دقایق پایانی به جنجال کشیده شد که اشتباه امین قاسمی‌نژاد منجر به اعلام پنالتی از سوی داور مسابقه شد.
باوجود طرح شایعه دیدار تدارکاتی ایران - عراق هنوز سرنوشت نیمکت تیم ملی مشخص نشده است.
فوتبال مشهد گرچه این روزها از سطح اول فوتبال کشور دور است، اما همچنان در داخل شهر، حواشی جالبی دارد.
نظرات در مورد این اقدام عاقد متفاوت است، به طوری که برخی این اقدام عاقد را تحسین کرده و می‌گویند عقد ازدواج به هر زبان یا علامتی که بر پذیرش آن دلالت کند انجام می‌گیرد، در حالی که بعضی عقد این چنینی را جایز نمی‌دانند.
حواشی و جنجال های بازی عجیب و غریب لیگ برتر والیبال همچنان ادامه دارد.
عدم حضور مهدی طارمی در نظرسنجی بهترین بازیکن فصل لیگ برتر پرتغال، حواشی زیادی را در فضای مجازی به پا کرد.
جنجال و مناظره های موافق و مخالف در ارتباط با این احکام قضایی در حالی انجام می شود که تا کنون هیچیک از آرای قضایی مزبور منتشر نشده است، حتی آرای قطعی شده و اجرا شده نیز منتشر نشده است. تا زمانی که این آرای قضایی منتشر نشود، هیچیک از دو طیف اجتماعی ونخبگانی موافق ومخالف نمی توانند تاثیری در طیف مقابل بگذارند واین وضعیت شرایط دوقطبی موجود را تشدید می‌کند.
هری می‌گوید: «همه اخبار سلطنتی از این طریق به رسانه‌ها انتقال می‌یابد، اما معضل در اینجاست که آن‌ها داستان‌های پرآب‌وتاب می‌خواهند و نه حقیقت.» هری همچنین به مصاحبه شرم‌آور بی‌بی‌سی با مادرش، پرنسس‌دیانا، اشاره می‌کند. او در حالی که اذعان می‌کند مصاحبه با ابزار‌های «فریبکارانه» ترتیب داده شده بود، می‌گوید: «مادرم از حقایق زندگی خود صحبت کرد.»
روزنامه‌های ورزشی امروز پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
راسموس تانتولت، گزارشگر شبکه TV ۲، چند روز قبل از بازی افتتاحیه جام جهانی فوتبال از قطر و به صورت پخش زنده در حال تهیه گزارش بود که کارکنان امنیتی به او حمله‌ور شده و حواشی بزرگی ایجاد کردند.
برخورد شدید با یک خبرنگار دانمارکی در قطر موجب ایجاد حواشی فراوان شده است.
کیلیان امباپه، مهاجم فرانسوی پاری سن ژرمن، حواشی اخیر مربوط به خانواده پوگبا را کاملا زیر نظر دارد.
علی کریمی پیامی را در خصوص حواشی ایجاد شده در چند هفته اخیر منتشر کرد.
وزیر راه و شهرسازی که در چند روز گذشته همزمان با مذاکرات احیای برجام در وین توئیتی منتشر کرده بود و با حواشی بسیاری همراه بود، در تازه ترین توئیت خود نیز از مذاکرات نوشت که با واکنش دیاکو حسینی همراه شد.
این مهاجم برزیلی جوان با عذرخواهی از باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با توجه به مشورت‌هایی که از داخل ایران دریافت کرده، متوجه شده ایران امن نیست و به همین خاطر تمایلی به حضور در فوتبال باشگاهی ایران و پرسپولیس را ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ