دیدار رفت گل‌گهر و استقلال در حالی در دقایق پایانی به جنجال کشیده شد که اشتباه امین قاسمی‌نژاد منجر به اعلام پنالتی از سوی داور مسابقه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دورتموند با گل دقایق پایانی دونیل مالن توانست 1-0 کلن را شکست دهد.
در صورتی‌که پسورد گوشی اندرویدی خود را فراموش یا گم کرده‌اید، با راهنمای جامع باز کردن قفل دستگاه خود همراه ما باشید.
در حین تمیز کردن خانه با جاروبرقی، ممکن است محیط‌های آلوده را فراموش کنیم تا تمیز کنیم. با این وجود هنگام جاروبرقی کشیدن باید کدام بخش‌ها را تمیز کنیم؟
فراموش نکنید که مصرف بالای انرژی لوازم خنک کننده در تابستان منجر به انتشار گاز‌های گلخانه‌ای و در نتیجه گرم شدن زمین خواهد شد. چند ترفند ساده وجود دارد که می‌توانید با رعایت آن‌ها علاوه بر کاهش هزینه گاز و برق، از گرم شدن هوای کره زمین توسط وسایل سرمایشی جلوگیری کنید.
قلعه‌نویی در ادامه برای آنکه موضوع کسر شأن فوتبال ایران را هم به آهستگی به مسیری دیگر هل دهد، از زیبا بازی‌کردن بازیکنانش حرف زد. این اولین بار نبود که او با طعنه و کنایه درباره بازی تیم ملی ایران در عصر گذشته، خاصه زمانی که کارلوس کی‌روش هدایت تیم ملی ایران را بهرعهده داشت، حرف می‌زد. قبلا هم گفته بود فوتبال ایران از روز‌های کسل‌کننده‌اش فاصله گرفته است. شاید قلعه‌نویی فراموش کرده، ولی همین تیم ملی ایران در عصر کارلوس کی‌روش که «کسل‌کننده» بازی می‌کرد ۶ بر صفر قزاقستان را شکست داد؛ یک گل بیشتر از تیم قلعه‌نویی زد و اتفاقا گلی هم نخورد.
کولو موانی که در فینال جام جهانی فرصت تک به تک با دروازه‌بان آرژانتین را از دست داد و نتوانست گل بزند، می‌گوید اگر در دام اندوه بیفتد، زندگی‌اش نابود خواهد شد.
مهدی ترابی می‌گوید برخی اتفاقات سالهای پیش و دو بازی با تیم پیکان در ورزشگاه آزادی برای تیم خودشان را فراموش کرده‌اند.
پارس‌جم و استقلال؛ فرصت فراموش کردن دربی
کادر هوادار با توجه به موقعیت مناسب در جام حذفی باید هرچه زودتر این بازی را فراموش کند.
بازیکنان مس رفسنجان با فراموش کردن اتفاقات دیدار برابر پرسپولیس به فکر بازی بعدی خود هستند.
نمایندگی هفت دوره مجلس شورای اسلامی و عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام در کارنامه باهنر به چشم می‌خورد.وی از گذشته و حال انقلاب، گفتنی‌های زیادی دارد. برخی‌ها معتقدند نظرات او درباره آینده نظام و کشور، مورد توجه واقع می‌شود.
نمایندگی هفت دوره مجلس شورای اسلامی و عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام در کارنامه باهنر به چشم می‌خورد.وی از گذشته و حال انقلاب، گفتنی‌های زیادی دارد. برخی‌ها معتقدند نظرات او درباره آینده نظام و کشور، مورد توجه واقع می‌شود.
فارن پالیسی می‌گوید فراموش کردن سایت هسته‌ای که روسیه از آنجا با عنوان قدرت هسته‌ای ظهور کرد تبعات خاص خود را دارد.
میثم تیموری و مهدی ترکمان دو انتخاب محمد ربیعی برای پر کردن یک پست بسیار پراهمیت در ترکیب مس به شمار می‌روند.
مرغ دودی نوعی روش طبخ مرغ است که در آن برای طعم‌دار کردن مرغ از دود زغال گداخته استفاده می‌شود و به همین دلیل مرغ طعمی خاص و خوشمزه خواهد داشت.
سایمون شرکلیف با انتشار تصویری از سفارت انگلیس در تهران با کنایه نوشت: چه جالب! ظاهراً بعضی‌ها آنقدر خودجوش بودند که فراموش کردند که هماهنگ کنند از کدام پرچم استفاده شود ... شاید حواسشان به اتفاقات جا‌های دیگر تهران پرت شده بود…
رئیس جمهور سنگال، غرب را به فراموش کردن نیازهای آفریقا در بحبوحه بحران اوکراین متهم کرد
بارسلونا موفق شد در دیداری خانگی با نتیجه 4-0 اتلتیک بیلبائو را شکست بدهد.
مطالعه‌ای تازه در دانشگاه یورک انگلیس معتقد است که شنیدن برخی صدا‌ها در طول خواب بر کمک به فراموش کردن خاطرات افراد تاثیرگذار است.
این استاد دانشگاه گفت: ما با پدیده ای مواجه هستیم که حتی در خانواده ساختار اقتدار شکسته شده و نسل جدید نمی خواهد به قاعده دیرین تن بدهد؛ نوعی گسست های از پیوست های سنتی را دنبال می کنند تا به پیوست های جدید برسد. ... نامیدی روانی که حل نشدن مسئله تحریم به ذهن ها متبادر کرد بسیار حائز اهمیت بود. حل نشدن برجام علامتی شد برای اینکه امیدی به آینده برای بهبود اقتصاد نخواهد بود... می ترسم و نگرانم که با فروکش کردن مسأله، سیاست های غلط هم فراموشی شود تا خدای نکرده اتفاق دیگر و باز هم تکرار اتفاقات پیشین! اگر می خواهم بدانم راه حل چیست، واقعا این را دستاویز گفت و گوی اجتماعی قرار بدهیم.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر در آستانه بازی فردای تیمش مقابل بایرن مونیخ می‌گوید باواریایی‌ها یکی از مدعیان قهرمانی در چمپیونزلیگ هستند.
مدافع تیم استقلال تاکید کرد که اتفاقات «بد» گذشته را فراموش کرده است.
متاسفانه دیده می شود که برخی از فعالان سیاسی یا صاحب منصبان سیاسی هم بدون لحاظ کردن «اصل مصلحت» و رعایت «منافع ملی» کشور دست به اقداماتی می زنند که متاسفانه در خوش بینانه ترین حالت برای اینگونه اقدامات نمی توان هیچ منفعت عقلایی و عمومی متصور بود.
باورهای غلط زیادی در مورد ریزش مو وجود دارد. شاید شنیده باشید که کوتاه کردن مو‌ها باعث ضخیم‌تر شدن آن‌ها می‌شود. یا اینکه طاسی را فقط مردان تجربه می‌کنند. زمان آن رسیده تمام این باورهای اشتباه را فراموش کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ