باوجود طرح شایعه دیدار تدارکاتی ایران - عراق هنوز سرنوشت نیمکت تیم ملی مشخص نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شرایطی که طی روزهای اخیر شایعات زیادی درباره معاوضه شماره ١٠ طلایی‌پوشان با یکی از بازیکنان آبی‌پوش شکل گرفته بود، سپاهانی‌ها مخالفت قطعی خود در این باره را اعلام کردند.
مایکل یورمارک، رئیس Roc Nation، شایعات مربوط به کنار گذاشته شدن روملو لوکاکو از این آژانس را تکذیب کرد.
درحالیکه شایعات زیادی درباره به خدمت گرفتن آندره اونانا از سوی منچستریونایتد مطرح است داوید دخیا با انتشار یک توییت مرموز به این شایعات واکنش نشان داد.
در حالی که شایعات جنجالی پیرامون رابطه علیرضا بیرانوند و رضا درویش وجود دارد، مدیرعامل سرخپوشان به عیادت گلر شماره یک تیمش رفت.
مجتبی پوربخش به شایعات موجود درباره وریا غفوری دامن زد.
وینیسیوس پس از اتفاقات جنجالی بازی با والنسیا در تمرین رئال مادرید غیبت کرد تا گمانه زنی ها در مورد او بیشتر شوند.
الویس کامسوبا پس از ترک سپاهان بلافاصله برای تیم ملی بوروندی به میدان رفت، تا شائبه‌هایی درباره قانونی بودن حضور او در ترکیب طلایی پوشان اصفهانی ایجاد شود.
در حالی که شایعات زیادی پیرامون نقل و انتقالات تراکتور وجود دارد اما خمس هنوز لیست خود را به باشگاه ارائه نداده است.
در حال حاضر ماجرا‌ها و شایعات زیادی در زندگی جورجینا رودریگس وجود دارد و نشریه مارکا به شایعه دیگری در مورد او دامن زده است.
شایعات عجیبی درباره زندگی شخصی پیکه در رسانه‌های اسپانیایی منتشر شده است.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کنیا می‌گوید فعلا قصد ندارد درباره بازی با ایران و اتفاقی که باعث ناراحتی‌اش شده است صحبت کند.
ژوزه مورینیو با یک پست مرموز در شبکه های اجتماعی، شایعات در مورد آینده خود را دوچندان کرده است.
نکته جالب این است که بار قبل هم جایی این ابرها دیده شدند که فاصله بسیاری از محل زلزله داشت و اصلا در آن شهر زلزله احساس نشد. بر این اساس به نظر می سد شایعات درباره ارتباط میان این ابرها و زلزله نمی تواند واقعیت داشته باشد.
در حالی که دو باشگاه گالاتاسرای و رم در حال مذاکره در مورد زانیولو هستند، این بازیکن پستی از اینستاگرام باشگاه ترکیه ای را لایک کرد.
محمود فکری، سرمربی سابق استقلال، به حواشی پیرامون این تیم و شایعاتی که پیرامون کم کاری برخی بازیکنان وجود دارد، واکنش نشان دهد.
مشهورترین خبرنگار عربستانی درباره شایعات انتقال ابرستاره پرتغالی به النصر واکنش نشان داد.
نمی‌شود همه چیز را به شایعات سپرد. عدم مدیریت صحیح در رفتار با علی دایی، اسطوره فوتبال ایران، سرآغازی بر به‌وجودآمدن شایعات جنجالی است که حالا بُعد جهانی به خود گرفته است. ماجرای این اخبار درست از رفتاری که با علی دایی در فرودگاه امام خمینی شد، کلید خورد
اخباری پیرامون ایجاد ممنوعیت‌هایی برای رسول خادم، رئیس قهرمان کشتی سابق جهان و المپیک شنیده می‌شود.
علی دایی پس از شنیدن شایعات موجود در خصوص امضای او پای نامه حذف تیم ملی از جام جهانی واکنش تندی از خود نشان داد.
آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، شایعات در مورد خوش‌گذرانی و بی اهمیتی به این تیم را تکذیب کرد.
با توجه به بعضی شایعات در فضای مجازی درباره دختری به نام هلیا که نوه آیت‌الله مصباح یزدی معرفی شده است یکی از نزدیکان بیت آیت‌الله مصباح یزدی گفت: شخصی به نام هلیا که نوه آن مرحوم باشد، وجود خارجی ندارد و هیچ کدام از نزدیکان ایشان در خارج از کشور به سر نمی‌برند.
مدیر برنامه سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران در واکنش به اظهارات اخیر جنجالی علیه این مهاجم در روسیه، گفت: سردار دوست ندارد درباره شایعات صحبت کند.
مدیر برنامه سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران در واکنش به اظهارات اخیر جنجالی علیه این مهاجم در روسیه، گفت: سردار دوست ندارد درباره شایعات صحبت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ