شرکت چینی تی سی ال تلویزیون T7G را در چین معرفی کرده است که ویژگی های جالبی دارد. این دستگاه وضوح ۴K و رفرش ریت ۱۴۴ هرتز دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویر سی. تی. اسکن از بقایای اسکلت نشان می‌دهد که این مرد قطعا مصری بوده و حتی جمجمه او ویژگی‌هایی داشته که مختص اعضای خاندان سلطنتی مصر بود: شکل، تناسب، فاصله زیاد جمجمه از پیشانی تا پشت سر و تورفتگی در بالای جمجمه.
درک نحوه تعامل با چت جی پی تی و رقبای آن به گونه‌ای که خروجی آن با انتظارات شما مطابقت داشته باشد به زودی مهارتی کلیدی محسوب خواهد شد.
برای سی تی اسکن گرفتن از تمساح ابتدا می‌بایست بدن او را از چند ناحیه محکم به روی تخته بست و سپس آن را زیر دستگاه قرار داد.
«برنامه توسعه باید توانمندی پیش بینی ۵ سال آتی را داشته باشد. حجم بی ثباتی کشور در فروش نفت، بودجه و جی بی تی از یک سو و حجم هزینه‌های کشور و تورم از سوی دیگر، حتی برای شش ماه آینده قابل پیش بینی نیست. حتی نمی‌دانیم مذاکرات برجامی به کجا خواهد رسید و اگر به جایی برسد، قیمت نفت، طلا و ... چه میزان خواهد شد.»
بارسلونا تصمیم به تعطیلی بارسا تی وی در تلاش برای کاهش هزینه ها گرفته است. باشگاه اسپانیایی به شرکت مخابراتی چند ملیتی تلفنیکا اطلاع داده است که قرارداد خود را در تابستان امسال تمدید نخواهد کرد. انتظار می رود در هفته های آینده بیانیه رسمی از سوی این تیم ارائه شود.
تلویزیون رسمی باشگاه بارسلونا شب گذشته رسما پس از 27 سال تعطیل شد.
طی سال گذشته اطلاعات بیش از ۱۰۱هزار حساب کاربری چت جی پی تی با استفاده از یک بدافزار سرقت شده است.
طی سال گذشته اطلاعات بیش از ۱۰۱هزار حساب کاربری چت جی پی تی با استفاده از یک بدافزار سرقت شده است.
قطعا کابین کادیلاک سی تی ۶ بازار چین به مراتب جذاب‌تر از پیشرانه آن است. ۳۳ اینچ نماییشگر، آینه عقب دیجیتال، نورپردازی هوشمند ۲۶ رنگ، سیستم صوتی AKG، تریم چوب، سوپر کروزکنترل، کیفیت بالای مواد اولیه و بسیاری از جزئیات دیگر در این کابین سطح بالا حضور دارند.
اسپیس ایکس در نظر دارد تا با همکاری تی-موبایل، آزمایش سرویس ارتباط مستقیم ماهواره با شبکه‌های سلولی (Sat-to-Cell) را در دنباله سال جاری میلادی آغاز کند.
مایکروسافت اعلام کرد فعالیت «چت بات چت جی بی تی» را در موتور جستجوی بینگ به ۵ سوال در هر فرایند چت و در کل ۵۰ سوال در روز محدود می کند.
ای تی سی مهاجم برزیلی پرسپولیس هنوز از سوی فدراسیون فوتبال ژاپن صادر نشده است.
محمدبیگی گفت: طبق سی تی اسکن ارائه شده، شکستگی داخل جمجمه و خونریزی داخل مغز وجود ندارد لذا نتیجه جلسه دیروز با توجه به مستندات ارائه شده این بود که «هیچ ضرب و جرحی صورت نگرفته است و مرگ ایشان در اثر عوامل دیگری است».
متخصصان نرورادیولوژی هیأت بورد رادیولوژی وزارت بهداشت در پاسخ به استعلام ریاست سازمان نظام پزشکی درباره تصاویر «سی تی اسکن» منتشر شده از مرحوم مهسا امینی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که «هیچ شواهدی از خونریزی مغزی در این تصاویر به چشم نمی‌خورد.»
ITC پیام نیازمند از طرف فیفا صادر و به فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه سپاهان ارسال شد.
مرتضی پورعلی‌گنجی موفق شد مجوز بازی خود را از فیفا دریافت کند.
مرتضی پورعلی‌گنجی می‌گوید امیدوار است آی تی سی خود را دریافت کند.
مرتضی پورعلی‌گنجی می‌گوید امیدوار است آی تی سی خود را فردا دریافت کند.
آی تی سی یورگن لوکادیا صادر شد و او برای همراهی تیم در مسابقات مشکلی ندارد.
باشگاه پرسپولیس هنوز مجوز بازی مرتضی پورعلی‌گنجی را دریافت نکرده است.
باشگاه پرسپولیس انتظار دارد حداکثر تا فردا آی تی سی لوکادیا را دریافت کند.
الویس کامسوبا می‌تواند تیم فوتبال سپاهان را در مصاف هفته اول برابر نساجی مازندران همراهی کند.
باشگاه آنتورپ مجوز بازی علیرضا بیرانوند را صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ