سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه دولت فرانسه صدای مردم خود را بشنود، گفت: معترضان فرانسه منتظرند تا کلیپ دسته‌جمعی وزرای زن اروپایی را در حمایت از زنان معترض فرانسوی ببینند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت فرانسه در واکنش به بیانیه اخیر کودتاگران نیجر اعلام کرد پاریس رئیس‌جمهور برکنارشده نیجر را تنها حاکمیت مشروع در این کشور می‌داند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حمایت مهاجرانی از وزارت خارجه در ماجرای تغییر سالن نشست خبری «بن فرحان» /رشیدی: وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی می‌کند / محسن آرمین: اصلاح‌طلبان اصرار دارند بهزاد نبوی ریاست جبهه اصلاحات را بر عهده گیرد/ قرائت خطبه عقد خواهر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی توسط رهبر انقلاب و... را می‌خوانید.
رویترز اعلام کرد دولت فرانسه با ارسال نامه‌ای به سران گروهک منافقین به آنها اطلاع داده که امسال حق ندارند تجمع سالانه در شهر پاریس برگزار کنند.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نوشت: همچنان دولت فرانسه را به شنیدن صدای شهروندان معترض خود و پرهیز از توسل به خشونت علیه آنان توصیه می‌کنیم.
مردم پاریس در ادامه تظاهرات خود، امروز نیز به‌صورت گسترده در پایتخت این کشور به‌خیابان‌ها آمده و علیه دولت «ماکرون» شعار سردادند.
مردم فرانسه در ادامه تظاهرات هفتگی خود، امروز پنج‌شنبه نیز به‌صورت گسترده در شهرهای مختلف این کشور به خیابان‌ها آمدند و علیه دولت شعار سردادند.
نمایندگان پارلمان فرانسه خواستار رای عدم اعتماد به دولت این کشور بدلیل بی توجهی به نظرات نمایندگان شده اند.
در نشستی نقش دولت فرانسه در کشتار مردم ایلام در دوران جنگ تحمیلی بررسی و ابعاد حقوقی این پرونده از منظر حقوق بین‌الملل مورد بازخوانی قرار گرفت.
رسانه‌ها و مقامات فرانسه اعلام کردند در چهارمین شنبه اعتراضی، نزدیک به یک میلیون نفر از مردم این کشور در شهرهای مختلف این کشور به خیابان‌ها آمدند و علیه دولت شعار سر دادند.
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: اقدام دولت فرانسه در توهین به مقدسات مسلمانان خلاف حقوق بشر است.
اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه با صدور بیانیه‌ای اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی به ساحت رهبر معظم انقلاب را شدیدا محکوم کرد.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت نسبت به سخنان اخیر وزیر خارجه فرانسه درباره وجود آزادی بیان در این کشور پاسخ داد و گفت: فرانسه نه از آزادی بیان که از آزادی نفرت‌پراکنی دفاع می‌کند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید / طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است / هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت / قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد / سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید/طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است/هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت /قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد/سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
عبدالله گنجی، عضو شورای اطلاع رسانی دولت، خواستار اخراج سفیر فرانسه شد و نوشت: اخراج سفیر فرانسه کف توقع از دستگاه سیاست خارجی جمهوری اسلامی است.
وزیر امور خارجه گفت: اقدام توهین آمیز و خارج از نزاکت نشریه‌ای فرانسوی در انتشار کاریکاتور علیه مرجعیت دینی و سیاسی بدون پاسخ قاطع و مؤثر نخواهد بود.
سخنگوی دولت بورکینافاسو از اخراج سفیر فرانسه در این کشور خبر داد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از لغو اعزام 6 فرنگی‌کار ایران به تورنمنت هنری دگلان فرانسه به دلیل مشکلات مالی فدراسیون کشتی خبر داد و خواستار توجه ویژه وزارت ورزش به حل مشکلات کشتی شد.
گروهی از مردم در پاریس در اعتراض به پیش‌نویس قانون جدید مهاجرت در فرانسه تظاهرات گسترده ای برپا کردند.
کارگارن بخش انرژی فرانسه بیش از دو هفته است که دست به اعتصاب زده‌اند و خواهان افزایش دستمزد خود هستند، اما دولت تهدید کرده در صورت لزوم با استفاده از زور آنها را به سر کار برمی‌گرداند.
دولت فرانسه هشدار داد که اگر کارمندان شرکت «توتال انرژیز» که ۱۵ روز متوالی اعتصاب کرده‌اند، تا ساعات پایانی امروز (سه‌شنبه) با اتحادیه‌های صنفی به توافق نرسند، دولت مستقیما مداخله خواهد کرد.
سخنگوی دولت فرانسه می‌گوید در صورتی که اعتصاب در پالایشگاه‌های این کشور فورا متوقف نشود، وارد عمل شده و برای پایان دادن به آن مداخله خواهد کرد.
اعتصاب چند پالایشگاه بزرگ در فرانسه باعث شده تا توزیع سوخت در این کشور به طور کامل مختل شده و بسیاری از پمپ بنزین‌ها با مشکل در تأمین نیاز مردم روبرو شوند.
وزارت خارجه سوریه امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای از دولت فرانسه خواست به مسئولیت های خودش در راستای جلوگیری خونریزی بیشتر در سوریه پایبند باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ