باشگاه مس رفسنجان با انتشار بنرهای دعوت از هواداران در معابر شهری در صدد است تا در ورزشگاه پر از تماشاگر به مصاف نساجی برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دومین تغییر روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری در راه است.
سرمریی پیشین تیم ملی بسکتبال ایران هدایت شهرداری گرگان را برعهده گرفت.
مجوز حرفه ای هفت تیم لیگ برتری در حالی واگذار شد که بسیاری از تیم های فصل پیش روی لیگ برتر مردان و زنان از دریافت آن بازماندند.
تکلیف نیمکت دو تیم لیگ برتری پیکان و ملوان بندرانزلی هم مشخص شد.
باشگاه مس رفسنجان به طور رسمی ساکت الهامی را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال خود معرفی کرد.
بجز سپاهان و تراکتور، دیگر تیم های لیگ برتر در پی انتخاب یا بقای سرمربی برای فصل بعد هستند، از پرسپولیس قهرمان گرفته تا استقلال و سایر تیم ها.
با پایان لیگ برتر اکنون بحث تغییرات روی نیمکت تیم‌ها داغ شده است و بحث درباره حضور مربیان خارجی تازه وارد نیز شکل گرفته است.
حضور مردانی باتجربه و پرافتخار در هر تیم بزرگ می‌تواند غنیمت باشد و ضمن اینکه به اعتبار تیم خواهد افزود، در راه کسب قهرمانی‌های مجدد به کار این مجموعه می‌آید.
هفته سی ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پرتغال با برتری یک بر صفر پورتو مقابل بوآویشتا همراه شد. مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران تک گل این دیدار را در دقیقه ۵۹ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
ویدیویی جالب از پپ گواردیولا سرمربی این روزهای تیم لیگ برتری منچسترسیتی ریش پرفسوری روی صحنه نمایش مُد لباس را ببینید.
زین الدین زیدان فرانسوی، سرمربی سابق رئال مادرید وارد لیست نامزدهای هدایت تاتنهام شد.
دومین دوره لیگ برتر هاکی روی یخ ایران روز شنبه با برگزاری دیدار پایانی بخش آقایان به پایان خواهد رسید اما مسابقات بانوان تا روز ششم اسفندماه ادامه خواهد داشت.
دومین دوره لیگ برتر هاکی روی یخ ایران روز شنبه با برگزاری دیدار پایانی بخش آقایان به پایان خواهد رسید اما مسابقات بانوان تا روز ششم اسفندماه ادامه خواهد داشت.
سرمربی تیم لیگ برتری قندکاترین آمل گفت: با پیروزی مهمی که تیمش درهفته بیست دوم مسابقات لیگ برترفوتسال باشگاه‌های کشور کسب کرده تا حدودی فشار از روی بازیکنان وهمچنین کادر فنی تیم برداشته شد.
شهرداری ارومیه در پانزدهمین هفته لیگ برتر والیبال به نخستین برد خارج از خانه خود دست یافت و پیکانی‌ها با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسیدند.
سی و یکمین دوره مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه های پس از سه دور رقابت میان هفت تیم شرکت کننده با قهرمانی نفت آبادان به پایان رسید.
مدیرفنی تیم پالایش نفت آبادان علت غیبت نیما عالمیان بازیکن این تیم را در لیگ برتر توضیح داد.
تیم پالایش نفت آبادان در پایان مرحله دوم لیگ برتر تنیس روی میز توانست صدرنشین باقی بماند.
فصل جدید لیگ برتر تنیس روی میز در حالی به پایان مرحله نخست رسیده که دو تیم از مجموع تیم‌های شرکت‌کننده با خطر حذف مواجه شده‌اند؛ اگر تا زمان مقرر نسبت به پرداخت ورودیه اقدام نکنند.
مرحله اول رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه‌های کشور با صدرنشینی تیم پالایش نفت آبادان خاتمه یافت.
گراهام پاتر، سرمربی جدید چلسی، در آستانه اولین دیدار لیگ برتری که روی نیمکت این تیم می‌نشیند در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
تیم های لیگ برتری برای تحقق آرزوی هواداران خود چاره ای جز نتیجه گرفتن در بازی های امروز از هفته ششم ندارند.
هافبک تنومند و تاثیرگذار تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید با مشخص شدن رقم قرارداد تیم‌های لیگ برتری فشار از روی این تیم برداشته شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ