تیم‌های امداد و نجات ايران و ترکیه در يك عمليات جستجوى مشترك یک پدر و دختر خردسال را كه بعد از ١٣٠ ساعت در زیر آوار خانه فروریخته‌شان زنده مانده بودند، نجات دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از یک برکه تازه ایجاد شده در شهر هاتای منتشر شده که پس از زلزله ششم فوریه شکل گرفته است.
تصاویر منتشر شده از بیرون آمدن کرمی سمی که موهای روی بدن این حشره بعد از انتشار در فضا به سرعت انسان را دچار حمله های آسمی می کند از زمین پس از زلزله در ترکیه را ببینید. منبع: ایرانیک
ویدیویی از دوربین‌های مدار بسته از زلزله ۵.۶ ریشتری امروز در شرق ترکیه را ببینید.
در بیست و یکمین روز زمین لرزه به مرکزیت کاهرامان ماراش، یک گربه از لاشه‌های ساختمان آدیامان چینار خارج و برای مداوا به دامپزشکی منتقل شد.
ای کاش مهندس و معمار و سازنده این پله‌های فرار، سازنده ساختمان‌ها می‌بود، زیرا ساختمان کاملا ویران شده، اما پله‌های فرار ساختمان همچنان پابرجاست. این زلزله نیست که می‌کُشد؛ بلکه بی تدبیری و خیانت سازندگان ساختمان هاست که خرابی و مرگ می‌آورد.
ویدئویی از ترکیه منتشر شده، شکاف آسفالت که در اثر زلزله به وجود آمده، از هم جدا میشوند.
تصاویری از یک زن در فضای مجازی ترکیه پر بازدید شده که با وجود حس کردن زلزله دیشب هاتای به نماز خود ادامه می‌دهد.
تصویری دیدنی از برج میلاد که به یاد زلزله ترکیه و سوریه پرچم این دو کشور را نمایش می‌دهد.
خبرنگار سی‌ان‌ان ترک، با چشمانی اشک‌آلود، از زلزله جدیدی در هاتای می‌گوید: "بچه ها خیلی ترسیده بودند... ما خیلی ترسیده بودیم...".
شدت این زلزله به اندازی بود که در لبنان، سوریه اردن و فلسطین اشغالی نیز احساس شده است.
ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد در آوار‌های به جا مانده از زلزله ۷.۸ ریشتری ترکیه بادکنک‌هایی آویزان شده که گفته می‌شود به یاد کودکان قربانی زلزله در این مکان آویزان شده‌اند.
تصاویری جدید از زلزله چند روز گذشته در یک استخر در ترکیه را مشاهده کنید.
این سگ که "پرتئو" نام داشت، یکی از ده‌ها سگ اعزامی مکزیک برای عملیات امداد و نجات در زلزله ۷.۸ ریشتری ترکیه بود.
گروه امداد در ترکیه حین آوار برداری یک ساک پول دو میلیون دلاری پیدا کردند.
سگ قهرمان جان یک خانواده را در زلزله ترکیه نجات داد.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۷.۸ درجه در مقیاس ریشتر به مرکزیت ترکیه، سحرگاه روز دوشنبه هفته گذشته، بخش‌های زیادی از منطقه غرب آسیا و شرق مدیترانه را به لرزه درآورد؛ که در پی این فاجعه‌ای غم‌انگیز مناطق زیادی در جنوب ترکیه از جمله آنتاکیا را ویران کرده است.
شکاف در استان هاتای در جریان زلزله اخیر ترکیه با ۳۰۰ کیلومتر طول، ۳۰ متر عمق و ۲۰۰ متر عرض دارد. کارشناسان بر این باورند که زمین کشور ترکیه به دلیل زلزله بین سه تا چهار متر جابجا شده است.
دوربین‌های یک پت شاپ در ترکیه لحظه وقوع زلزله را منتشر کرد و واکنش گربه ها را از این حادثه ثبت کرد.
تصاویری از لحظه وقوع زلزله در ترکیه و نجات نوزادانی که داخل دستگاه انکوباتور قرار دارند را ببینید.
تصاویری عجیب از حجم ویرانی یک جاده در ترکیه پس از لزله اخیر منتشر شده است.
فرماندار ماکو گفت: ۳ ورزشکاران ایرانی که در زلزله اخیر ترکیه فوت شده بودند امروز از مرز بازرگان وارد جمهوری اسلامی ایران شد.
در شهر زلزله زده قهرمان‌مرعش ترکیه، خانواده ای که زیر آوار مانده و امیدی به نجات نداشتند، ویدیو خداحافظی خود را ضبط کرده و به بستگان خود فرستادند. از سرنوشت این خانواده اطلاعی در دست نیست.
زلزله در ترکیه بسیاری از ساختمان‌ها در قهرمان‌ ماراش، کیلیس، دیاربکر، آدانا، عثمانیه، غازیانتپ، مالاتیا و هاتای را تخریب کرده است. در این ویدئو، نمایی از شهر زلزله زده دیاربکر ترکیه را از پنجره هواپیما ببینید.
زمین لرزه ۷.۸ ریشتری بامداد دوشنبه در ترکیه، ساختمان‌های زیادی را ویران کرده و تیم‌های نجات و جستجو فعالیت خود را آغاز کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ